کد خبر 1494709
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
ملی‌پوش امید پرسپولیس مشخص شد/ چرا نام عمری در لیست عنایتی نیست؟

سرمربی تیم فوتبال امید سه نفر بازیکن بزرگسال مورد نظرش را به کمیته ملی المپیک اعلام کرد.

به گزارش مشرق، اولین اردوی تیم ملی امید با سرمربیگری رضا عنایتی از روز جمعه ساعت ۱۲ در تهران آغاز می شود. ملی پوشان امید از ساعت ۱۸:۳۰ اولین تمرین خود را برگزار می کنند. این تمرین برای اصحاب رسانه باز خواهد بود اما خود رضا عنایتی روز پنجشنبه در نشست خبری مقابل خبرنگاران قرار می گیرد.

* در لیست اعلام شده ای که مشخص شد فهرست کامل مورد نظر عنایتی نبوده نام هیچ بازیکنی از پرسپولیس به چشم نمی خورد اما مشخص شد که از تیم پرسپولیس محمد مهدی احمدی قرار است به اردو تیم امید دعوت شود. البته خیلی ها منتظر دعوت محمد عمری مهاجم جوان سرخپوشان اما سن او در اسفند سال گذشته ۲۳ سال کامل شده و نمی تواند در تیم امید بازی کند.

* پیش از این در روزهای گذشته مطرح شده بود که سه بازیکن بزرگسال مورد نظر عنایتی برای تیم امید مهدی ترابی، شهریار مغانلو و پیام نیازمند هستند اما سرمربی تیم امید در مکاتبه ای که با کمیته ملی المپیک داشته درخواست کرده به جای نام ترابی ابوالفضل جلالی جایگزین شود. لیست اولیه ۵۰ نفره ای که برای کمیته ملی المپیک اراسل شده توسط مجتبی حسینی تهیه شده بود اما بعد از انتخاب رضا عنایتی او در این فهرست تغییراتی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

فهرست اعلامی تیم امید قطعی نیست

* تیم امید از شهریور تا پایان بازی های آسیایی درگیر دو تورنمنت است. مسابقات اول که از هشت شهریور شروع می شود شاگردان عنایتی باید در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ ساله های آسیا شرکت کند و سپس با فاصله کوتاهی این تیم باید راهی هانگژو برای بازی های آسیایی شود. کادرفنی تیم امید این طور تدبیر کرده که برای حضور در این دو تورنمنت از بازیکنان مختلف استفاده کند. یعنی حدود ۱۰ الی ۱۵ بازیکنی که به مسابقات مقدماتی آسیا اعزام می شوند در بازی های آسیایی حضور نخواهند داشت و تعداد دیگری جایگزین آنها می شوند. دلیل این کار هم خستگی بازیکنان و همچنین تعامل با باشگاه ها است.

این سه بازیکن بزرگسالی هم که مد نظر عنایتی هستند فقط در بازی های آسیایی می توانند در تیم امید باشند. البته حضور همین بازیکنان در تیم امید منوط به رضایت باشگاه هایشان است که باید دید فدراسیون فوتبال در این زمی چه تدابیری دارد.

* قرار بود یک دستیار خارجی به کادرفنی عنایتی اضافه شود که به نظر می رسد این دستیار در تورنمنتی که از ۲۰ خرداد تیم امید در غرب آسیا دارد حضور نداشته باشد و به اردوهای بعدی برسد. این طور که برای تیم امید برنامه ریزی شده قرار است در تیرماه یک اردوی خارجی داشته باشند که هنوز کشور آن مشخص نشده است.

منبع: خبرگزاری آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    5 0
    آقای عنایتی حواست باشه که حسادت از پرسپولیس کار دستت نده
    • قاصدک IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
      0 0
      به سرنوشت تیم های امید قبلی دچار میشه بهتر که این بدنامی دامن بازیکنان پرسپولیس نگیرد رضا عنایتی استقلالیه چه انتظاری ازش دارید ؟!!!!
  • مهران IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    عنایتی دقیقا تو کدوم تورنمت بزرگ سرمربی بوده یک سال هوادار لیگ برتر سابقش هست همون تیمی که تاکتیکش ۹۰دقیقه دفاع و زیر توپ بود دستیار کی بود از کی یادگرفته فقط با مسائل پشت پرده انتخاب شده یعنی؟
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    این لیاقت تیم ملی رو نداره.
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    0 0
    خب مشخصه دیگه گفتن نمی خواد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس