کد خبر 1494905
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
آیا "مریم آروین" در زندان خودکشی کرده بود؟‌

اخیرا مادر یک وکیل سیرجانی که سال گذشته در پی اقدام به خودکشی جان خود را از دست داده بود، مدعی شده فرزند وی بدلیل «وصل سرم» در زندان فوت کرده است.

به گزارش مشرق، اخیرا مادر یک وکیل سیرجانی که سال گذشته در پی اقدام به خودکشی جان خود را از دست داده بود، مدعی شده فرزند وی بدلیل «وصل سرم» در زندان فوت کرده است. البته شایعات پیرامون نحوه فوت مرحومه آروین پیشتر هم مورد تولید محتوای رسانه‌های معاند قرار گرفته بود.

سال گذشته ادعاهایی درخصوص اینکه این فرد بلافاصله پس از آزادی از زندان جان خود را از دست داده است مطرح شد که با توضیحات دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان یکبار دیگر دروغ عناصر معاند برملا شد.

مرحومه مریم آروین پنجم آذر ماه سال گذشته در پی حضور در اغتشاشات سیرجان بازداشت و پس از تحقیقات و جمع‌آوری مستندات، در ۲۲ آذرماه، آزاد شد. مرحومه آروین ۵۵ روز پس از آزادی از زندان برای دومین بار در طول حیات خود (بار اول ابتدای سال ۱۴۰۰) فرآورده‌های دارویی مصرف کرده و اینبار متاسفانه جان خود را از دست داد.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، بررسی سوابق بستری و درمانی متوفی نشان می‌داد وی همانطور که پیشتر اعلام شد سابقه یک فقره خودکشی ناموفق داشته است.

اما اینبار و طی روزهای اخیر مادر مرحومه آروین در یک ادعای دیگر عنوان کرده علت فوت دخترش وصل سرم در زندان بوده است. در همین رابطه روابط عمومی سازمان زندان‌ها ضمن رد ادعای مطرح شد اخیر از سوی بستگان مرحومه آروین تاکید کرد تمامی مداخلات درمانی در زندان تحت نظر و با دستور پزشک انجام می‌شود.

براساس این اطلاعیه، مرحومه آروین ۵۵ روز پس از آزادی از زندان جان خود را از دست و مسئله فوت وی هیچ ارتباطی با دوران بازداشت ندارد. ضمن اینکه گزارش نهادهای تخصصی و اظهار نظر دادستان سیرجان با استناد به پرونده پزشکی قانونی متوفی حکایت از مصرف فرآورده‌های دارویی از سوی مرحومه داشته و در گزارش تخصصی ارسال شده از سوی پزشکی قانونی به مرجع قضایی موردی در ارتباط با مصرف داروی اشتباه در گذشته دور عنوان نشده بوده است.

سازمان زندان‌ها تاکید کرده است، با توجه به انتشار ادعاهای بی اساس و واهی حق شکایت برای این سازمان محفوظ خواهد بود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    12 5
    دختر کو ندارد نشان از مادر تو دختر نخوانش بخوانش دگر!
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      3 3
      وقتی آن پدر و مادرهای دروغگویی که با دروغ هاشون کشور رو به هم ریختند، راحت و بدون هیچ مواخذه و برخوردی برای خودشوم میچرخند و گاها لجن پراکنی هم میکنند چرا باید مادر این دختر از خودش حرفهای نا مربوط نزنه؟ شما هزینه دروغگویی را بسیار بالا ببر ببین کی دروغ میگه دیگه
    • بازوکا IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      5 9
      چرررررت نگوووووووووووووههه
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      0 2
      ولی چون این دختر بود مثل مادر/ تو انسان مخوانش بخوان بی پدر!!!!
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      2 1
      بازوکا منافق دست بکشید از هفت تیرکشی تا مثل اسلافت سقط نشید
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      0 1
      داداش من شما خیلی نرخ این اغتشاشیها رو دست بالا گرفتی،برای دروغ گفتن بعضی از اینا حتی نیازی به قیمت بسیار بالا هم نیست بعضیاشون برای هدف نا والای کشف حجاب شدن حاضرن هر خزعملاتی رو بهم ببافن ،اون مثلن بزرگاشون دیگه نهایت ته تهش خودشون به یه گرین کارت فکستنی میفروشن : نمونه اش علی کریمی
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    2 0
    از کجا معلوم کی راست میگه؟
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    0 2
    تاوقتی چوب تو آستین دروغگوهایی مثل مادر این نکنین اوضاع همینه مگه اینکه حق با مادره هیت که هیچکس کاری باهاش نداره
  • ایرج IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    3 2
    چرا باید در این کشور هر کس و ناکس هر حرفی دلش خواست بزند . این حرف ها تبعات سنکینی برای ملت ایران دارد و دشمنان با استناد به این حرفها ادعاهای حقوق بشری علیه ایران می کنند .قوه قضاییه باید برای این اشخاص دادگاه علنی برگزار کند تا یا حرفشان را ثابت کنند یا عقوبت بکشند.
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    2 2
    مادرش یا می خواهد اقامت بگیردبرای خودش خانواده اش یا پول خرید موادشان تمام شده و پول نداردجالا بااین دروغ بی شاخ دمش مانند مادر پدر پیر سگ کوموله قانل جوانان د کشور در زمان جنگ و دهه 60 نحسا امینی دروغ بلغور می کند که مرغ پخته هم ختدش گرفته این ننه توهم زده دکز دارو هایش را اشتباه کرده وچرت می گه می خواهد یک جوری دیه بگیره به هر نحوی
  • عطار IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    0 3
    به جهنم که فوت شده.
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 3
    دختر در زندان به درخواست خودش (!) سرم تقویتی میزنه و احتمالا حالش بهتر میشه ، مدتی در زندان میگذره و آزاد میشه ،بعد از این هم دو ماه میخوره می‌خوابه باز زندگیشو می‌کنه ، بعد از سپری شدن حداقل دوماه ، ناگهان اجل مهلتش نمیده و فوت می‌کنه،حالا علت مرگ دختر از نظر مغز پوسیده بی بی سی و اینتر آشغال : چونکه دختر دو ماه قبل در زندان سرم زده! شما پیدا کن باقالی فروش را ، اینجور که اینا میگن پس بستگان همه اونایی که توی بیمارستان ها فوت کردند، باید برای اعاده حقوق جمع بشن و دربه در بگردن دنبال اون پرستاری که احتمالا دو ماه قبل به اون خدابیامرز سرم زده بوده ! مهسا امینی چطوری کنترل از راه دور دست نزده غش کرد افتاد روی زمین و چند ساعت بعد مرد بعد معلوم شد به شهادت همه همسایه ها طرف کلن غشی بوده توی خیابونهای سقز راه به راه میفتاده کف خیابون، جوری که مردم میومدن آب میپاشیدن به سر و روش پا می‌شده میرفته خونش، حالا اینم همون طور اصلن دست نزده مرده ، خدارو شکر حداقل فهمیدیم همه اغتشاشوها دست نزده مردنین ، آلبانی های فکستنی در به در ،فقط خواهشا جمع کنید این بساط مسخره بازیاتونو ،واقعا حال همه رو با این چرت و پرتا بهم زدید ضمنا کمتر ترشی و زهرماری بخورید سردی بدجور زده به مختون ......
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      0 2
      دمت گرم حق مطلبو ادا کردی تو دهنی خوبی زدی به عیاشها و معتادا و لجنهای ژن ژندگی ئاژژژژادی
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 1
    پدر و مادران آخرالزمانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس