کد خبر 1495148
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

 مقاومت بی‌فایده در برابر جذابیت های اروپا

اروپا، قاره‌ای مسحورکننده، مسافران را با تاریخ غنی، فرهنگ‌های متنوع، مناظر خیره‌کننده و جاذبه‌های مشهور جهان مجذوب خود می‌کند. از خیابان‌های رمانتیک پاریس (Paris) گرفته تا خرابه‌های باستانی رم (Rome) و آبدره‌های زیبای نروژ (Norway) ، همگی از جذابیت‌های اروپا هستند. گردشگری در این قاره دوست‌داشتنی مجموعه‌ای از خاطرات فراموش‌نشدنی برای هر گردشگری را به همراه می‌آورد.

النورا و گردشگری اروپا

از دیرباز جاذبه‌های متنوع اروپا موجب هجوم گردشگران بوده و امروز هم این روند ادامه دارد. این قاره دارای میراث جهانی ثبت شده در یونسکو (UNESCO) است. شگفتی‌های معماری مانند کولوسئوم (Colosseum) در رم، آکروپولیس (Acropolis) در آتن (Athens) و الحمرا (Alhambra) در گرانادا (Granada) ازاین‌دست جذابیت‌ها هستند. آثار فاخر فرهنگی و غذاهای لذیذ اروپایی در کنار شگفتی‌های تاریخی این قاره، نشانه‌های غنی بودن اروپا از جنبه‌های مختلف فرهنگی است.

النورا یکی از شرکت‌هایی است که ورود به اروپا را برای ایرانیان هموار می‌کند. شرکتی که سال‌هاست در این زمینه فعالیت داشته و توانسته با به‌کارگیری اصولی بنیادین هم‌وطنان بسیاری را به اروپا بفرستد.

این شرکت بدون همکاری با هیچ شرکت دیگری، تمام مراحل خروج از کشور را به عهده می‌گیرد. همچنین انجام وظایف دیگری مانند ترجمه مدارک، هماهنگ کردن هتل و اخذ بلیت هواپیما را خود انجام می‌دهد. در این مقاله به بهترین جاذبه‌هایی اروپا می‌پردازیم. با النورا همراه باشید.

یونان

فرانسه

شگفتی‌های فرهنگی:

جذابیت‌های اروپا از جنبه فرهنگی بی‌نظیر است. شگفتی‌های معماری، موزه‌ها و گالری‌های هنری بی‌شماری که نشانی از گذشته باشکوه این قاره هستند، همگی از جذابیت‌های اروپا به شمار می‌روند.

برج نمادین ایفل در پاریس، کولوسئوم باشکوه در رم، آکروپولیس تاریخی در آتن و ساگرادا فامیلیا (Sagrada Familia) در بارسلونا (Barcelona) تنها چند نمونه از شگفتی‌های معماری هستند که می‌تواند خاطره ساز باشد. موزه لوور (Louvre) در پاریس، موزه بریتانیا (British Museum) در لندن و موزه پرادو (Prado Museum) در مادرید (Madrid) مجموعه‌های هنری گران‌بهایی را در خود جای‌داده‌اند. مجموعه‌های هنری گران‌قیمتی ازجمله شاهکارهای هنرمندان مشهوری مانند لئوناردو داوینچی (Leonardo da Vinci) ، میکل‌آنژ (Michelangelo) و پیکاسو (Picasso) از آن دست مجموعه‌ها هستند.

شهرهای تاریخی:

جذابیت‌های اروپا ازلحاظ تاریخی نیز بیشمار است. شهرهای اروپایی غرق در تاریخ هستند و ترکیبی جذاب از شکوه دنیای قدیم و سرزندگی مدرن را در هم آمیخته‌اند. قدم زدن در خیابان‌های باستانی رم، می‌تواند شما را از فروم رومی (Roman Forum) و پانتئون (Pantheon) شگفت‌زده کند. اسرار معماری قرون‌وسطایی در شهر قدیمی پراگ (Prague) یا کانال‌های زیبای آمستردام (Amsterdam) می‌تواند خاطراتی فراموش‌نشدنی بسازد. تاریخ غنی برلین که با بقایای دیوار برلین (Berlin) شناخته می‌شود یا عظمت امپراتوری وین (Vienna) شما را حیرت‌زده خواهد کرد. هر شهر جذابیت‌های منحصربه‌فرد و داستان‌های جذاب خود را دارد که از جذابیت‌های اروپا هستند.

زیبایی طبیعی:

جذابیت‌های اروپا فقط فرهنگی و تاریخی نیستند. مناظر متنوع و چشم‌نواز اروپا، بهشت عاشقان طبیعت است. از کوه‌های آلپ (Alp) باشکوه سوئیس (Swiss) گرفته تا آبدره‌های خیره‌کننده نروژ، ارتفاعات اسکاتلند و جزایر روح‌بخش یونان (Greek) ، از جذابیت‌های اروپا از جنبه جاذبه‌ها و شگفتی‌های طبیعی است. زیبایی دریاچه‌های پلیتویس (Plitvice) در کرواسی (Croatia) ، خط ساحلی شگفت‌انگیز ساحل آمالفی (Amalfi) در ایتالیا و قلعه‌های افسانه‌ای دلربا در حومه آلمان تنها گوشه‌ای از مناظر مسحورکننده در انتظار گردش هستند.

تنوع غذایی بی ‌نظیر:

از دیگر جذابیت‌های اروپا غذای اروپایی است که در سرتاسر جهان شهرت دارند. به خاطر داشته باشید که حتماً در هر سفر باید از هر شهر یا کشوری که گذر می‌کنید غذاهای بومی آن کشور را امتحان کنید. این نکته از مهم‌ترین تجربه‌های گردشگری است.

اگر بخواهیم کاملاً صادقانه در مورد جذابیت‌های اروپا سخن بگوییم و فقط جنبه خوردنی‌ها را در نظر بگیریم، از طعم لطیف غذاهای فرانسوی، از پاستا و پیتزای اصیل ایتالیایی، یا از شکلات و آبجو غلیظ بلژیکی (Belgium) نمی‌توان به‌راحتی گذشت. از سوسیس‌های دل‌چسب آلمانی گرفته تا تاپاهای لذیذ اسپانیایی، نشان‌دهنده تجربه خوردنی‌های منحصربه‌فردی هر کشور است که فرهنگ و سنت‌های اروپا را منعکس می‌کند.

اثرات اقتصادی گردشگری:

 مقاومت بی‌فایده در برابر جذابیت های اروپا

گردشگری نقشی حیاتی در اقتصاد اروپا ایفا می‌کند. این صنعت به‌طور قابل‌توجهی در ایجاد شغل و درآمدزایی قاره اروپا نقش دارد. بر اساس گزارش شورای جهانی سفر و گردشگری (WTTC) ، سفر و گردشگری ۱۰/۳ درصد از تولید ناخالص داخلی اروپا را در سال ۲۰۱۹ به خود اختصاص داده است. این صنعت میلیون‌ها شغل را به‌طور مستقیم و غیرمستقیم ایجاد و پشتیبانی می‌کند. همچنین بخش‌هایی مانند مهمانداری، حمل‌ونقل و خرده‌فروشی از آن بهره‌مند است.

از سوی دیگر گردشگری باعث رشد اقتصادی در مناطق روستایی می‌شود. زیرا بازدیدکنندگان و گردشگران به دنبال تجربیات اصیل دور از مراکز شهری هستند. مناطقی که زمانی از نظر اقتصادی به‌هیچ‌وجه در نظر گرفته نمی‌شدند. اکنون از طریق ابتکارات گردشگری این مناطق شکوفا شده و مسافران می‌توانند طعم قدیمی و اصیل زندگی در اروپا بچشند.

تنوع موقعیت‌های درآمدزایی در اروپا، ایرانیان باهوش بسیاری را به این فکر انداخته که در اروپا کسب درآمد کنند. به همین دلیل شرکت‌هایی مانند النورا به وجود آمدند. شرکت‌هایی که بتوانند به‌راحتی ایرانیان را از کشور خارج کرده و در کشور مقصد سکنی دهند.

بد نیست بدانید که در ایران شرکت‌های بسیاری خدمات گروه النورا را انجام می‌دهند. اما در میان همه آن‌ها تنها النورا شماره یک را از آن خودکرده است. این برتری چند دلیل دارد.

  • همان‌طور که گفته شد این شرکت به هیچ شرکتی دیگری وابسته نیست. این امر علاوه بر افزایش سرعت عمل موجب کاهش قیمت خدمات النورا شده است.
  • در بالا به این موضوع اشاره شد که گروه النورا سال‌هاست در حوزه فعالیت دارد. این یعنی، کارکنان و مشاوران این مجموعه از باتجربه‌ترین و خبره‌ترین ایرانیانی هستند که توانایی هموار کردن مسیر خروج از کشور را دارند.
  • گروه النورا برای کمتر کردن هزینه‌های مشتریان خود، ترفند جالبی به‌کاربرده که کمتر کسی توانایی اجرای آن را دارد. این شرکت، تمام خدمات خود را اعم از دریافت درخواست خروج از کشور، بررسی امکان‌پذیری، مشاوره خروج از کشور و… تا لحظه انعقاد قرارداد را به‌صورت رایگان انجام می‌دهد.

چالش‌ها:

اگرچه گردشگری در اروپا مزایای بی‌شماری دارد، اما هیچ‌چیز خوب یا بد مطلق نیست. بنابراین گردشگری در اروپا می‌تواند با چالش‌هایی همراه باشد که باید به آن توجه شود. جذب توریسم بیش‌ازحد، به‌ویژه در شهرهای محبوب مانند بارسلونا، ونیز و دوبرونیک (Dubrovnik)، منجر به مسائلی مانند ازدحام بیش از حد جمعیت و افزایش آلودگی است. این افزایش جمعیت در برخی از مناطق سال می‌تواند آزاردهنده باشد.

از دیگر چالش‌های گردشگری در اروپا می‌تواند تفاوت نرخ ارز باشد. خرید برخی اقلام به پول ایران قیمت‌های سرسام‌آوری دارد. اما از طرفی درآمد در اروپا به دلار و یورو است و همین تفاوت نرخ ارز می‌تواند به‌عنوان یک فرصت تلقی شود.

پیشنهاد می‌شود که قبل از هرگونه اقدام برای خروج از کشور به مقصد اروپا، حتماً تمام فرصت‌ها و چالش‌های سفر به اروپا را در کنار شرایط شخصی خود در نظر بگیرید. برای این کار بهتر است از مشاوره رایگان گروه النورا استفاده کنید.

کلام آخر:

سفر به اروپا یک ماجراجویی است که خاطرات بسیاری را برای شما خلق خواهد کرد. چه به دنبال تاریخ، فرهنگ و زیبایی‌های طبیعی باشید یا در پی لذت بردن از آشپزی به اروپا سفر کرده باشید. این قاره حتماً چیزی برای شما دارد. از ظرافت جاودانه پاریس گرفته تا ویرانه‌های باستانی آتن، جذابیت‌های اروپا بی‌حدوحصر است. اما قبل از بستن چمدان‌های خود حتماً شرایط خود را بررسی کرده و از مشاور رایگان النورا کمک بگیرید تا مبادا شگفتی‌های اروپا به کامتان تلخ شود.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس