بارش تگرگ شدید در خراسان جنوبی

سازمان امداد و نجات هلال احمر از احتمال بارش‌های رگباری در ارتفاعات شرق تهران خبر داد و اعلام کرد:از مردم تقاضا می‌شود از رفتن به حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

به گزارش مشرق، بر اساس اطلاعیه سازمان امداد و نجات هلال احمر از مردم خواسته شده تا امروز جمعه ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲ از توقف و تفرج در حاشیه رودخانه‌ها در ارتفاعات شرق استان تهران، ارتفاعات خراسان شمالی، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق فارس خودداری کنند.

سازمان امداد و نجات این جمعیت اعلام کرد: امروز جمعه ۱۲ خرداد احتمال بارش‌های رگباری و وزش شدید باد در ارتفاعات شرق استان تهران، ارتفاعات خراسان شمالی، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق فارس، پیش‌بینی شده است. بنابراین از مردم تقاضا می‌شود از رفتن به حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها در مناطق فوق خودداری کنند.

براساس این اطلاعیه احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب‌ها، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها در مناطق اعلام شده وجود دارد.

همچنین از مردم خواسته شده به دلیل احتمال وزش شدید و طوفانی باد از استراحت در زیر یا کنار سازه‌های موقت مثل داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی، پرهیز کنند.

گفتنی است این اطلاعیه براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی صادر شده و نجاتگران هلال احمر در مناطق یاد شده در آماده‌باش سطح نارنجی خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس