خورشیدی

عکس جنجالی که از داور دربی منتشر شده پشت پرده جالبی دارد.

به گزارش مشرق، دربی ۱۰۱ پایتخت که با قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در فینال جام حذفی به اتمام رسید، حواشی گسترده‌ای داشت.

با گذشت ۳ روز از آن دربی، شب گذشته عکسی از این بازی منتشر شد که در ظاهر اشکان خورشیدی، داور بازی را در حال شادی با پرسپولیسی‌ها نشان داده و به همین دلیل شائباتی ایجاد شده است.

ماجرای عکس جنجالی داور دربی با پرسپولیسی‌ها چه بود؟ +عکس

طببق پیگیری‌ها از یک منبع مطلع این عکس مربوط به پایان مسابقه است و ربطی به گل دوم پرسپولیس ندارد. ظاهرا پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، محمد عسگری، آنالیزور سرخ‌پوشان به سمت خورشیدی رفته و پس از عذرخواهی بابت حرکتی که منجر به کارت زرد گرفتن او می‌شود، جمله‌ای را در گوش داور بازی می‌گوید که سبب خندیدن خورشیدی می‌شود.

ظاهرا گزارشی که خود خورشیدی به محمد حسین زاهدی‌فر پس از گل امید عالیشاه داده سبب کارت گرفتن عسگری شده و به همین دلیل این عضو کادرفنی پرسپولیس پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی سعی کرده از داوری که تا دقیقه ۸۴، قضاوت بازی را برعهده داشت عذرخواهی کرده و از دلش دربیاورد.

پس از آن نیز برخی اعضای تیم پرسپولیس به خورشیدی نزدیک شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    9 5
    آقا نیاز به ماله کشی نداره همه این تیم داوری را که لنگی سفت و سخت هستند را می شناسند دیکه بس کنید بیشتر به همش نزنید
  • سعیدی سوق IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    5 4
    داوران خود شائبه می سازند این خورشیدی و توجیهش اون پنالتی یک متر پشت خط به فرض پذیرش ماجرای حسین ظهیری را چگونه توجیه می کنید که خودش عذرخواهی کرد ؟ دو پنالتی دربی رفت و برگشت روی قائدی را نتونستید توجیه کنید تا اثبات شد که توجیهتان مربوط به قانون ۲۰۲۰ بود نه حتی ۲۰۲۲ و۲۰۲۳؟ تصویب قوانین فدراسیون و کمیته هاشو چگونه می خواهید توجیه کنید : اون سال که استقلال مربی خارجی می خواست ممنوع کردید فقط برا نیمسال امسال هم چون استقلال لژیونر قرضی داره ،ممنوع کردید و..و...
  • سید IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 2
    حتما همینطوره
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    3 5
    اقا از زمین و اسمان برای استقلال بارید اینکه یک نم بارونه بعضی ها هنوز استقلال رو تاج میبینن
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 6
    این کادر داوری که وحشتناک اواخر بازی در خدمت استقلال بود بخصوص بعد از تعویض مشکوک داور وسط در اواخر بازی و سه اشتباه مرگ بار به نفع استقلال می کنه و پنالتی رو نمی گیره اون طرف خطای اشتباه می گیره که به گل استقلال ختم میشه و اون همه بازی رو طول می ده چرا آخر بازی چنین حرکتی می کنه!!..به نظر به خاطر انتحاری رفتن به سود استقلال از ترس چنین حرکتی کردن..که فردا نابودشون نکنن..!!
  • غريبه IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    7 3
    ماست مالی تا کی. تیم بنیاد مستضعفان که الان اسمش شده پرسپولیس. تمام جام هاتون مال این 44 ساله اونم با حمایت بی چون و چرای حکومتی ها و به ناحق کوبیدن استقلال هنوز هم اندر خم افتخارات استقلالید.
  • عبدا.... IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    5 3
    ماله کشی خوبی بود الان قانع شدیم اخه برادر ناصواب بعد سوت پایان همه میرن سمت وسط زمین هنوز نیمکت استقلال جای خودش هست دروغ به الین بزرگی
  • DE ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    3 5
    علی دایی هم بعد از بازی با استرالیا رفت داور رو بغل کرد، مشکوک بود صحنه!!!
  • سر به راه IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    4 2
    ماست مالی ساپینتو رو الکی اخراج کرد
  • دانیال IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    استقلالی های محترم بروید خدا بیامرزی برای شاه بگویید که تاج را قهرمان کوپا امجدیه کرد و بروید خدا را شکر کنید که عربستان بحرین عراق کویت یمن عراق در جنگ خلیج پارس حضور داشتند تا استقلال قهرمان آسیا بشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس