کد خبر 1495881
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
مقام اسرائیلی

رئیس کمیته قانون اساسی رژیم صهیونیستی در جریان سفر خود به نیویورک، با تعدادی از معترضان علیه اصلاحات قضائی دولت نتانیاهو درگیر شد.

سرویس جهان مشرق - مقامات رژیم صهیونیستی کماکان مورد اعتراض مخالفان اصلاحات قضائی هستند و این اعتراض به بیرون سرزمین های اشغالی نیز کشیده شده است.

سیمخا روتمن، رئیس کمیته قانون اساسی، در چارچوب سفر خود به نیویورک در ایالات متحده در یک کنفرانس شرکت کرد که با تعدادی از معترضانی که برای اعتراض به اصلاحات قضائی آمده بودند، مواجه شد. در حالی که او با محافظان امنیتی خود در خیابان راه می رفت، برخی از معترضان دز نزدیکی او حرکت کرده و صدا می زدند: "به خانه برگرد و اسرائیل را برای ما (از چنگ نتانیاهو) آزاد کن ."

روتمن در واکنش به سخنان معترضان، مگافون یکی از زنانی که در کنارش بود را گرفت و به راه افتادن ادامه داد در حالی که دیگران از او خواستند که مگافون را پس دهد. پس از گرفتن مگافون از دست زن معترض، معترضان با روتمن درگیر شدند و سعی کردند مگافون را از وی پس بگیرند. در این میان یکی از معترضان فریاد می زند: "مگافون در دستت چیکار میکنه دزد؟"

بنا بر اعلام رسانه‌های صهیونیست، شب گذشته صدها شهرک نشین صهیونیست در مخالفت با طرح کابینه رژیم صهیونیستی برای ایجاد اصلاحات قضایی مقابل خانه شخصی بنیامین نتانیاهو تظاهرات کردند که تظاهرات شهرک نشینان مقابل خانه نتانیاهو به درگیری شدید آنان با نیروهای پلیس و زخمی شدن شماری از تظاهرکنندگان منجر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قاتل ایسراییل IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    7 2
    عجب حیوونای وحشیی هستن این صهیونیستا
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      0 1
      بدتر از عیرانی تباران نیستند.
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    لآزمش داشت میخاد ببره نصب کنه روی وآنت با صدای بلند بگه همه نوع ضایعات خریدارم.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس