کد خبر 1495883
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
استقلال و تراکتور قایدی

باشگاه استقلال برای حفظ ۲ ستاره اصلی‌اش در فصل آینده راهکار ویژه‌ای در نظر گرفته است.

به گزارش مشرق، در دستورالعمل جدید نقل و انتقلات لیگ برتر فوتبال کشورمان قید شده که حضور بازیکن لژیونر در تیم‌های باشگاهی به صورت قرضی ممنوع است.

در این حالت، وضعیت باشگاه استقلال برای ادامه استفاده از مهدی قائدی و محمد محبی برای فصل آینده در شرایطی که این بازیکنان در فصل تازه به اتمام رسیده به صورت قرضی در جمع آبی‌پوشان حضور داشتند، دچار ابهاماتی است.

با این وجود به تازگی مدیران استقلال با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ مدعی شده‌اند با ۲ باشگاه الاهلی امارات و سانتاکلارا پرتغال برای اینکه این بازیکنان فصل آینده هم قرضی برای آبی‌پوشان بازی کنند، توافق‌نامه امضاء کرده‌اند.

سازمان لیگ هم در پاسخ به این ادعا از استقلال درخواست کرده اگر توافق‌نامه این باشگاه با خارجی‌ها، حضور قرضی قائدی و محبی در فصل آینده را هم پوشش می‌دهد، به صورت استنثا می‌توان ادامه حضورشان را در فصل آینده به شکل قرضی پذیرفت اما اگر توافق‌نامه‌ای وجود نداشته باشد، تمدید حضور این ۲ بازیکن با مقررات فعلی تطبیق ندارد. 

با این حال ظاهرا مدیران استقلال قرار است این توافق نامه را به سازمان لیگ ارائه کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    هزینه کردن برای بازیکنی مثل قائدی که در امارات پشت نیمکت نشین هم نبود و از جایگاه بازی تیمش را تماشا میکرد ،حرام اندر حرام است ، معمولا باشگاهها برای بوجود آوردن یک‌پست و جذب بازیکن جدید ، هزینه بازیکن غیر قابل استفاده را پرداخت هم میکنند تا باشگاه دیگه آن بازیکن را بصورت قرضی قبول کند ‌، اما در مورد قائدی و امثال او برعکس است ،هر چند کل فوتبال ما برعکس است این بازیکن بجز حاشیه سازی و در زمین خودش را پرتاب کردن برای پنالتی جه ارمغانی برای فوتبال ایران داشته ، بکذریم از مشغولیات شبانه او و در خط مخالفین نظام بودن که اکر حداقل چهار کلاس سواد داشت خوب بود ،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس