مدودف: استیصال غرب ممکن است به قیمت جان زلنسکی تمام شود

نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه با بیان اینکه اوکراین و غرب آرزوی محو شدن این کشور را دارند، گفت که مسکو بعد از متوقف کردن ضدحمله ادعایی اوکراینی‌ها، رژیم کی‌یف را سرنگون خواهد کرد.

به گزارش مشرق، «دیمیتری مدودف» نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه امروز (چهارشنبه) هشدار داد که استیصال غرب برای شکست دادن مسکو می‌تواند به قیمت جان «ولودیمر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین تمام شود.

مدودف طی بیانیه‌ای ضمن اشاره به آرزوی اوکراین و غرب برای محو کردن روسیه از روی زمین، گفت: «بنابراین اکنون باید [روی این اظهارات] تمرکز کنیم و به آنها پاسخ دهیم».

اوکراین از چند ماه پیش ادعا کرده قصد دارد با استفاده از تانک، خودروهای زرهی و دیگر سلاح‌های اهدایی غرب ضد حمله‌ای را برای بازپس‌گیری برخی از اراضی که به تصرف روسیه درآمده‌اند آغاز کند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی ادامه داد: «دشمن مدتهاست که وعده ضدحمله بزرگی را داده است و شروع به انجام کارهایی کرده است. هرچند رژیم کی‌یف چاره‌ای ندارد و باید برای توجیه پول و سلاح‌های دریافتی خود، حمله کند».

رئیس جمهور سابق روسیه با بیان اینکه ضدحمله نیروهای مسلح اوکراین برای مسکو تعجب‌آور نیست، توضیح داد: «روسیه ضدحمله اوکراین را متوقف خواهد کرد و سپس برای سرنگونی کامل رژیم کی‌یف حمله خود را آغاز می‌کند».

در حالی که کارشناسان مسائل نظامی می‌گویند به نظر نمی‌رسد ضدحمله اوکراین به گونه‌ای باشد که بتواند تغییری در محاسبات روسیه در جنگ ایجاد کند مقام‌های کی‌یف ادعا می‌کنند این عملیات پیروزی مورد نیاز برای پیوستن به ناتو را اعطا خواهد کرد.

طبق این گزارش، مدودف ضمن اشاره به آغازشدن ضدحمله اوکراینی‌ها در چند محور، تاکید کرد: «ناامیدی و استیصال غرب [برای شکست روسیه] می‌تواند نه تنها به قیمت ریاست جمهوری زلنسکی، بلکه جان او تمام شود».

او پیش از این نیز با بیان اینکه رژیم اوکراین تروریستی است، تاکید کرد که تروریست‌ها را باید یک بار برای همیشه نابود کرد.

وزارت دفاع روسیه نیز پیشتر اعلام کرده بود نیروهای ارتش اوکراین عملیات گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند اما موفق به شکستن پدافند روسیه در مناطق جنوبی نشده‌اند و عملیات آنها به شکست منتهی شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • CA ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    0 2
    امان از ودکا روسی و ماده مخدر کروکودیل. این جوان مردم هم از دست رفت
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    1 1
    باز این روانی حرف زد
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    0 0
    ان شاء الله روسیه کمونیست و تمامی عاشقانش هر چه سریع تر از صفحه روزگار محو شوند. علی الخصوص عاشقان سینه چاک کمونیست ها.
    • پدی ازپیج همسایه IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      0 0
      البته بعد از آلمان نازی و پادشاهی مستبد فرانسه و ایتالیای فاشیست و روسای برده دار آمریکا و تمپراطوری جانی ژاپن علی الخصوص عاشقان سینه بریده شان
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    0 4
    خخخخخخ خخخ باشه
  • عمیر IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    0 1
    مدادوف تروریست برو بشین سرجات تا نگفتیم جیرتو قطع کنن درود بر اوکراین !
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    0 1
    مدودف در زمان ریاست جمهوری خود نوکر امریکا بوده است.
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    0 0
    زنده باد پوتین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس