کد خبر 1497036
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
جزئیات واردات ۱۱۰۰ دستگاه خودرو

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون یک‌هزار و ۱۲۴ دستگاه خودرو وارد بندر شهید باهنر شده است.

به گزارش مشرق، حمیدرضا محمدحسینی با بیان این‌که ۱۱۲۴ دستگاه خودرو از ابتدای سال جاری تا کنون وارد بندر شهید باهنر شده است، اظهار کرد: این میزان واردات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴۳ درصد افزایش را به دنبال داشته است. وی افزود: در مدت یاد شده ۷۹۸ دستگاه خودرو از بندر شهید باهنر به کشورهای آسیای میانه ترانزیت شده است.

وی بیان کرد: در این بازه زمانی همچنین ۳۱ هزار و ۴۳۶ هزار تن کالای نفتی از بنادر شرق به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۶۷ درصد افزایش به ثبت رسیده است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت:‌ ۲۸ هزار ۷۹ تن کالا با ۲۳ درصد افزایش در بنادر شرق استان به جزایر استان شامل شن و ماسه، مصالح ساختمانی کاپوتاژ شده است.

همچنین در این بازه زمانی ۵۵ فروند کشتی با ظرفیت هزار تن و یک هزار ۷۷۱ فروند شناور زیر هزار تن در بنادر شرق هرمزگان نیز پهلو گرفته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • جاسم IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    2 0
    این حجم واردات خودرو برای مدیران خودرویی است نه ملت
  • جبار IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    1 0
    کار عاقلانه را سایپا انجام داد که ۷۰ درصد محصولاتش را وارد بازار کرد حالا ایران خودرو با ماشیمهای داخل پارکینگ عکس یادگاری بگیره هر کسی ماشین نیاز داشت از سایپا خرید
  • یوسف بختیاری IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    2 0
    چهار ماه 1000دستگاه یعنی 48ماه دیگه اون بنده خدا که رتبه 34هزاراومده ،خودرو دریافت می کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس