اذعان تل‌آویو به سلحشوری رزمندگان مقاومت/ تناقض آمارها درباره مجروحان صهیونیست

محافل امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی به توان بالای رزمندگان مقاومت در غزه اذعان کردند.

به گزارش مشرق، برای ارتش رژیم صهیونیستی اذعان به اینکه رزمندگان مقاومت تاسرحد مرگ می‌جنگند، آسان نیست.

«عاموس هارئیل» تحلیلگر نظامی رسانه صهیونیستی هاآرتص به نقل از منابع امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی اذعان کرده که تسلیم شدن در قاموس رزمندگان مقاومت جایی ندارد.

این تحلیلگر به نقل از این منابع نوشت: مانور زمینی اسرائیل تاکنون پیروزی راهبردی برای آن به ارمغان نیاورده و این تاثیر منفی بر تحرکات ارتش می گذارد که به دنبال آرام کردن اسرائیلی‌هایی است که به شدت دنبال دستاوردی هستند تا پس از شکست هفتم اکتبر مرهمی برای زخم آنها باشد.

منابع امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی همچنین اذعان کردند که باتوجه به برآورد فرماندهی کل ارتش اشغالگر، مشخص شده که مانور زمینی هفته گذشته پس از آتش بس میان طرفین، فرصت تحمیل آتش بس جدید با هدف مبادله اسیران را به تل آویو نداده است زیرا حماس عجله ای در این زمینه ندارد.

این در شرایطی است که بحث تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به شدت جنجالی شده و رسانه صهیونیستی هاآرتص از تفاوت فاحش میان آمار اعلام شده از سوی ارتش اشغالگر و آمار مجروحانی که در بیمارستان‌های این رژیم بستری هستند، پرده برداشته به ویژه که همچنان روند انتقال نظامیان زخمی شده جنگ در غزه به بیمارستان‌ها ادامه دارد. در حالی که بیمارستان «سوروکا» در «بئرالسبع» اعلام کرده که از هفتم اکتبر تاکنون ۲۰۳۴ زخمی با شدت جراحات متفاوت را پذیرش کرده است، وزارت بهداشت اشغالگران مدعی شده که از زمان شروع جنگ ۱۰۵۸۴ زخمی تحت درمان قرار گرفته‌اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس