به گزارش مشرق، در حالی که طی روزهای اخیر هیچگونه اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی بانک صادرات در خصوص بروز اختلال و قطعی در سامانه نرم افزاری این بانک موسوم به "صاپ" صورت نگرفته، اما تعدادی از کاربران شبکه های اجتماعی از تکرار این مشکل و عدم رفع آن خبر می دهند.
حتی برخی کاربران همراه بانک صادرات نسبت به حذف و نصب دوباره این نرم افزار اقدام کرده اما همچنان با مشکل فوق مواجه میشوند و پاسخ بخش پشتیبانی این بانک نیز قانع کننده و رافع این مشکل نیست. این در حالی است که با فرارسیدن ماه پایانی سال ۱۴۰۲، حجم استفاده از نرم افزارهای بانکی افزایش می یابد که همین موضوع، انتقاد از بانک صادرات جهت حل سریع این مشکل را افزایش داده است.
ضمن آنکه گزارشاتی نیز از اخلال در فعالیت سامانه شمس (شعبه مجازی سپهر) نیز در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان می دهد بخش های مهم این سایت همچون استعلام مشتری، با بروز خطا مواجه است.