کد خبر 1612337
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵

میسلار واتر گارنیر به عنوان یک پاک کننده آرایش معروف و خوب شناخته می شود و برای پاک کردن همه جانبه و سریع پوست صورت، محصولی ایده آل است. ترکیب اصلی این محصول، آب و تعداد زیادی میسل است. میسل ها ذرات ریزی هستند که آلودگی ها، مواد آرایشی و چربی های اضافی را بدون نیاز به شست و شو، از روی پوست پاک می کنند. نکته قابل توجه اینجاست که میسلار واتر گارنیر علاوه بر پاک کردن صورت، پوست را تا حدودی رطوبت رسانی نیز می کند.

پاکسازی ملایم و عمیق پوست با میسلار واتر گارنیر

در نهایت اگر سلامت و مراقبت از پوست صورتتان برایتان اهمیت دارد، نباید میسلار واتر را از روتین پوستی خود حذف کنید! انواع مختلفی از این آرایش پاک کن گارنیر تولید شده است که باید براساس نوع پوست خود، بهترین محصول را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی انواع میسلار واترهای گارنیر می پردازیم.

انواع میسلار واتر گارنیر

برند گارنیر انواع مختلفی از میسلار واترها را تولید کرده است تا افراد با هر نوع پوستی، بتوانند از این محصول استفاده کنند. به همین دلیل مهم است که هنگام خرید میسلار واتر، نوع پوست خود را در نظر بگیرید. برای اینکه محصول مناسب پوستتان را پیدا کنید و انتخاب درستی داشته باشید، با ما همراه باشید.

میسلار واتر گارنیر صورتی

میسلار واتر گارنیر صورتی مناسب برای پوست های خشک و حساس می باشد و به دلیل فرمولاسیون خوبی که دارد، پوست را عمیقا از هرگونه آلودگی و چربی پاک می کند. داخل ترکیبات این محصول هیچ اسانس، رایحه، پارابن و الکلی وجود ندارد و محصولی ضد التهاب و آلرژی محسوب می شود. همچنین هیچ آسیبی به پوست وارد نمی کند و پوست را کاملا نرم کرده و تسکین می دهد. بنابراین می توانید از آن برای پاک کردن آرایش چشم، صورت و لب پوست های حساس استفاده کنید.

میسلار واتر گارنیر دو فاز

میسلار واترهای دو فاز گارنیر، دارای روغن آرگان هستند. روغن آرگان در این محصول منجر به جلوگیری از خشکی پوست می شود و پوست صورت را تا حد زیادی نرم و مرطوب می کند. می توانید از این محصول برای پاک کردن آرایش صورت، چشم و لب و مواد آرایشی ضد آب استفاده کنید. میسلار واتر دوفاز فاقد هرگونه عطر است و برای انواع پوست بخصوص پوست های حساس بسیار مناسب است؛ چرا که هیچ آسیبی به پوست وارد نمی کند.

میسلار واتر گارنیر سبز

میسلار واتر گارنیر در سبز، مناسب برای پوست های مختلط تا چرب می باشد و چربی پوست را تنظیم می کند. در واقع میسلار واتر گارنیر پوست چرب، چربی های اضافه را از سطح پوست جمع می کند و پوست صورت را مات تر نشان می دهد. علاوه بر این با کنترل چربی، به مرور به بستن منافذ باز پوست نیز کمک می کند. این محصول کاملا ضد التهاب و حساسیت می باشد و مناسب برای پاک کردن انواع آرایش های صورت، چشم و لب است.

میسلار واتر گارنیر آبی

میسلار واترهای گارنیر در آبی، برای انواع پوست مناسب هستند. در ترکیبات میسلار واتر آبی، آلوورا و هیالورونیک اسید وجود دارد؛ بنابراین با مصرف این محصول خیالتان از بابت کم نشدن رطوبت پوست خود راحت می شود. با استفاده از میسلار واتر آبی گارنیر، رطوبت پوست شما کم نمی شود و از خشکی و پیری پوستتان نیز جلوگیری می شود. در این میان، این محصول vegan fermul می باشد و فاقد هرگونه عناصر مربوط به حیوانات است. البته که این ویژگی برای همه انواع میسلار واترهای گارنیر صدق می کند.

مزایای میسلار واتر گارنیر برای انواع پوست

میسلار واترهای گارنیر به دلیل فرمولاسیون ملایم و پاکسازی عمیقی که دارند، انتخابی ایده آل برای همه افراد هستند. در واقع این محصول دارای مزایای کلی زیادی از جمله موارد زیر برای انواع مختلف پوست است:

· پاکسازی موثر و عمیق پوست

· از بین بردن چربی های اضافی

· حفظ رطوبت پوست

· تسکین دهنده پوست

· ضد التهاب و حساسیت

در ادامه به طور جداگانه، به مزایای این محصول برای انواع پوست می پردازیم:

مزایای میسلار واتر گارنیر برای پوست چرب

میسلار واترهای گارنیر به کنترل چربی پوست کمک می کنند و پوست صورت را مات تر نشان می دهند. همچنین پوست را عمیقا پاک می کنند، که این امر موجب جلوگیری از زدن جوش و بستن منافذ باز پوست می شود.

مزایای میسلار واتر گارنیر برای پوست خشک

میسلار واترهایی که مناسب برای پوست های خشک هستند، دارای هیالورونیک اسید هستند، به همین دلیل به حفظ رطوبت و آبرسانی پوست کمک می کنند و از خشکی پوست نیز جلوگیری می کنند.

مزایای میسلار واتر گارنیر برای پوست حساس

میسلار واترهای گارنیر به دلیل اینکه فاقد الکل، پارابن و هرگونه اسانسی هستند، ضد التهاب و حساسیت محسوب می شوند؛ به همین دلیل مناسب برای پوست های حساس هستند. در واقع میسلار واترهای مناسب پوست های حساس، تسکین دهنده پوست هستند و به هیچ وجه باعث تحریک پوست نمی شوند.

نحوه استفاده از میسلار واتر گارنیر

برای استفاده از میسلار واتر، نیاز به پنبه یا پد دارید. به این صورت که کمی از میسلار واتر را روی پد یا پنبه می ریزید و سپس با ضربه زدن، آرایش خود را پاک می کنید. توجه کنید که به هیچ وجه پد را روی صورت خود نکشید و به پوست خود فشار زیادی وارد نکنید؛ چرا که با همان ضربه های آرام روی پوست، صورتتان کاملا تمیز می شود. بعد از پاک کردن صورت با میسلار واتر، نیازی به شست و شوی صورت نیست؛ اما در صورت نیاز می توانید صورت خود را بشویید.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس