کد خبر 1612357
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳

معرفی بهترین کترینگ‌های غذای شرکتی در تهران

آشنایی با بهترین مراکز سفارش غذای سازمانی

کترینگ‌های بسیار زیادی در شهر تهران فعالیت می‌کنند که همگی آماده‌اند با اداره‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و کسب‌وکارهای دیگر قرارداد ببندند و غذای آن‌ها را تامین کنند. همین تعداد زیاد انتخاب را دشوار می‌کند.

کترینگ خوب باید با مواد اولیه تازه غذاهای متنوعی آماده کند که با ذائقه‌ها و علایق مختلف جور باشد و برای صرف در وعدهٔ ناهار در محیط کاری مناسب باشد. به‌علاوه، موقعیت مکانی نزدیکی داشته باشد، به‌موقع و تازه و گرم یا در صورت نیاز سرد، غذا را به دست مشتری برساند.

اگر به‌دنبال کترینگی خوب برای سفارش غذای محل کار خود هستید و فرصت ندارید همه کترینگ‌ها را از نظر معیارهایی که گفتیم، بررسی کنید، این مقاله را بخوانید تا شما را با بهترین کترینگ‌های سفارش غذای شرکتی و سازمانی آشنا کنیم.

آشنایی با بهترین کترینگ‌های غذای شرکتی در تهران

5 کترینگ غذای شرکتی حرفه‌ای شهر تهران عبارت هستند از:

کترینگ مامان پز

مامان پز با غذاهای خانگی و سالم، وعده‌های ناهار کاری را به ناهاری خوشمزه در خانه نزدیک می‌کند.این مجموعه با بهترین آشپزهای خانگی منویی روزانه برای کارمندان دارد. شما می‌توانید سفارش خود را از این کترینگ ثبت کنید و تجربه‌ای لذت‌بخش در محیط کار از خوردن غذاهای خانگی برای کارمندانتان رقم بزنید.

این مجموعه هر روز سر ساعت غذا را در بسته‌بندی‌های مناسب تحویلتان می‌دهد، برای همین تمام نگرانی‌ها از بابت زمان‌بندی و بهداشت سفارش‌ها برطرف می‌شود.

در مجموعه مامان پز فاکتور برای سفارش‌ها به مشتری‌ها تحویل داده می‌شود تا دغدغه‌ای بابت امور مالی نداشته باشید. این مجموعه قابلیت برنامه‌ریزی دقیق به‌صورت هفتگی برای مشتری‌ها را دارد تا غذای مقوی برای کارمندان آن‌ها تهیه کند.

کترینگ فودیسا

معرفی بهترین کترینگ‌های غذای شرکتی در تهران

فودیسا، مرکز حرفه‌ای پخت غذای سازمانی

اگر به‌دنبال یک مجموعه تهیه غذای شرکتی و سازمانی حرفه‌ای می‌گردید، به فودیسا هم فکر کنید. فودیسا راهکاری اقتصادی برای تامین غذای شرکت‌ها ارائه می‌دهد.

مجموعه فودیسا فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرد و تا به امروز با بهترین کیفیت، خدمات بهداشتی، تأمین مواد اولیه باکیفیت، استخدام آشپزها و پرسنل حرفه‌ای و تهیه غذای سالم و باکیفیت توانسته همگام با رقبا پیش برود.

کاربران در پلتفرم فودیسا تنها با چند کلیک ساده می‌توانند با مشاهد 10 سرفصل غذایی، سفارش خود را ثبت کنند. در این مجموعه انواع پلو، غذاهای دریایی، خورشت، ساندویچ، کتلت، غذاهای گیاهی، خوراک و انواع سوپ سرو می‌شود؛ بنابراین هر یک از کارمندان می‌تواند غذایی مناسب ذائقه خود تهیه کند.

در فودیسا لازم به صرف وقت زیاد برای ثبت سفارش نیست، چیدمان غذای هر مجموعه هم بر اساس سلیقه مشتری‌های آنجا انجام می‌شود. در این کترینگ قیمت‌ها مقرون‌به‌صرفه و کیفیت غذاها هم بالا هستند، برای همین خیالتان از همه بابت راحت می‌شود.

اسنپ فود سازمانی

در اسنپ فود سازمانی مشکلات مربوط به تاخیر در ارسال غذا، مغایرت و جابه‌جایی سفارش‌ها و زمان زیاد برای تهیه غذا از بین می‌رود و تجربه‌ای لذت‌بخش از سفارش غذای سازمانی برای مشتری‌ها ایجاد می‌شود.

در اسنپ فود سازمانی غذاها با 20 درصد تخفیف به‌صورت رایگان ارسال می‌شوند. شما می‌توانید برای کارمندان شرکت حتی پیش‌سفارش هفتگی هم داشته باشید. این مرکز کیفیت غذاها را تضمین می‌کند و با پشتیبانی حرفه‌ای تجربه‌ای خوشایند از سفارش غذا را برایتان ایجاد می‌کند. شما با این سرویس می‌توانید با چند کلیک ساده سفارشتان را انجام دهید.

ناهار تایم

ناهار تایم هم یکی از مجموعه‌های حرفه‌ای دیگر در زمینه تهیه غذای سازمانی است. با ناهار تایم لازم نیست وقت زیادی برای انتخاب غذا صرف کنید، چون این مجموعه امکان دسترسی راحت به انواع غذاها را به‌صورت آنلاین برایتان فراهم می‌کند. در ناهار تایم قیمت‌ها ثابت و مشخص هستند و هیچ تغییر قیمتی با یک یا چند بار سفارش وجود ندارد. این مجموعه همچنین از کاربران برای کنترل کیفی بهتر غذا نیز نظر خواهی می‌کند.

در ناهار تایم چیدمان منوی شرکت بر اساس سلیقه کارکنان آنجا است، سفارش‌ها هم در زمانی مشخص به یک‌باره تحویل داده می‌شوند تا در نظم سازمان اختلالی ایجاد نشود.

کترینگ ناریجه

معرفی بهترین کترینگ‌های غذای شرکتی در تهران

ناریجه، تهیه‌کننده غذاهای خوشمزه سازمانی

مجموعه ناریجه فعالیت خود را از سال 1394 شروع کرد و تا به امروز توانسته با 160 مدل غذای متنوع نیاز مشتری‌های خود را برطرف کند. در کترینگ غذای شرکتی ناریجه مواد اولیه از بهترین برندهای شناخته‌شده در ایران تهیه می‌شوند.

غذاهای این مجموعه شامل انواع غذای ایرانی، فرنگی، سنتی، فست‌فود، سالاد و غذای رژیمی می‌شود. در ناریجه عطر عالی، مزه مطلوب و کیفیت بالا باعث شده تا رضایت 90 درصد شرکت‌های درجه یک تهرانی تأمین شود.

در ناریجه برای ارسال غذا از هات‌باکس‌ها و ماشین‌های گرم کن‌دار استفاده می‌شود. این مجموعه با ارسال دقیق و کارشناسی‌شده غذا جلوی هر گونه بی‌نظمی و اختلال در سازمان را می‌گیرد.

در ناریجه کادری حرفه‌ای و آموزش‌دیده مشغول به فعالیت هستند تا برای هر وعده غذایی لبخند را به لب مشتری هدیه دهند.

ناریچه در مرکز و شمال شهر تهران شعبه‌های مختلفی دارد و با کم‌کردن فاصله پخت تا زمان سرو به مشتری‌ها امکان ازدهن‌افتادن غذا یا تاخیر را به‌کلی از بین برده است.

. شما می‌توانید در دوره همکاری با این مجموعه در ساعات بازدید بدون هماهنگی، به آشپزخانه، انبار، سردخانه یا سیستم حسابداری ناریجه سری بزنید تا از کیفیت بالای خدمات مطمئن شوید.

ناریجه تا کنون با سازمان‌ها و شرکت‌های مختلفی همکاری کرده و رضایت آن‌ها نشانه حرفه‌ای‌بودن سطح خدمات‌رسانی این کترینگ است.

سخن آخر

در این مقاله ۵ تا از بهترین کترینگ‌های سفارش غذای شرکتی در تهران را معرفی کردیم که هر کدام مزیت‌های خود را داشتند.

شما با توجه به تعداد کارکنان و غذاهای مورد علاقه آن‌ها، قوانین شرکت، محدودیت بودجه و موقعیت مکانی محل کار خود یکی از بهترین‌ها را برای خود انتخاب کنید.

با سپردن تهیه و آماده‌سازی غذا به مرکزی بیرون از سازمان بخشی از دغدغه‌های کارمندان خود را رفع کنید و رفاه سازمانی را افزایش دهید.


 

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس