حمله موشکی از لبنان به شمال فلسطین اشغالی

منابع خبری رژیم صهیونیستی جمعه شب از حمله موشکی از لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که این حمله موشکی از لبنان به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی از جمله شهر اشغالی صفد و برخی شهرک‌های صهیونیستی در منطقه الجلیل صورت گرفته است.

در پی این حمله، آژیر خطر در بخش‌های وسیعی از شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

منابع رسانه ای صهیونیستی جمعه شب اعلام کردند که به دنبال حمله به حومه جنوبی بیروت و احتمال پاسخ حزب الله، پناهگاه‌ها در سراسر اراضی اشغالی به روی مردم بازگشایی شده است.

این درحالی است که ساعاتی پیش رسانه ها و محافل خبری اسرائیل پیش بینی حملات انتقام جویانه حزب الله را کرده بودند.

در همین راستا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در سفارتخانه‌های اسرائیل در سراسر جهان تدابیر امنیتی شدیدی به اجرا گذاشته و حالت آماده‌باش اعلام شده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد که در رایزنی‌ها و گفتگوهای امروز مقامات امنیتی و سیاسی اسرائیلی این مسئله مورد بحث قرار گرفته که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت، وضعیت خاورمیانه را تغییر خواهد داد.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله امروز به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده انجام شده است.

شبکه آمریکایی «ان بی سی نیوز» نیز به نقل از یک مقام اسرائیلی گزارش داد: پیش بینی ما این است که حزب الله تلاش خواهد کرد که پس از حمله به مقر فرماندهی آن، دست به حمله انتقام جویانه به اسرائیل بزند.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی منطقه حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد، هدف این حملات، مرکز فرماندهی اصلی حزب الله بوده است.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله امروز به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام شده است.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در نتیجه این حمله تاکنون ۲ تن شهید و ۷۶ تن دیگر زخمی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس