به گزارش مشرق، کانال تلگرامی خیابان انقلاب نوشت:

ترور سیدحسن نصرالله و سایر فرماندهان حزب الله ناشی از نفوذ و خیانت و اشراف اطلاعاتی امنیتی صهیونیست ها و آمریکایی ها بود؛ در طول تاریخ همیشه این نفوذ و خیانت بوده که به اسلام ضربه زده است.

استراتژی جبهه مقاومت در ماه های اخیر نتوانسته بازدارندگی ایجاد کند و بعد از نسل کشی در غزه، صهیونیست ها جرأت پیدا کرده و رهبر حماس را در ایران ترور کردند و بعد به سراغ رهبران و فرماندهان حزب الله رفتند.

حال که وسط جنگ هستیم باید بدانیم بیم ها و امیدها چیست؟ امیدها از این جهت است که شیعه هیچوقت در هیچ نقطه ای از تاریخ، ناامید نیست؛ سرانجام یا پیروزی است یا شهادت. سرانجام تاریخ نیز به دست مستضعفین است.

امیدها از این جهت است که جبهه مقاومت با دست خالی از صفر شروع کرد و امروز به اینجا رسیده؛ چه لبنان، چه یمن، چه عراق و چه فلسطین و چه ایران؛ حزب الله لبنان روزی روزگاری صهیونیست ها را از لبنان اخراج کرد. حالا هم ضربات جدی به زیرساخت های اسرائیل زده.

بیم ها چیست؟ بیم ها و نگرانی ها از این جهت است که جبهه مقاومت در استراتژی خود دچار ضعف های جدی شده؛ نفوذ در ساختارهای نظامی و مدیریت فرهنگی و سیاسی و اقتصادی در بین دولت ها و ملت های منطقه بسیار جدی است.

جریانات سازشکار که در بیان از مقاومت می گویند و در عمل ضدمقاومت عمل می کنند در همه کشورهای اسلامی وجود و در برخی کشورها نیز قدرت را بدست گرفته؛ حالا دوز این سازشکاری شاید در کشورهای مختلف متفاوت است اما هم در ایران وجود دارند هم در ترکیه هم در لبنان هم در عراق هم ...!

بیم ها از این جهت است که افکار عمومی در بین جهان اسلام و ملت های منطقه امروز از فرط عقب نشینی و ترس، دچار انفعال شده اند.

معتقدم نباید تحت تأثیر شعارها و شاعرانگی ها و احساسات قرار گرفت و نباید هم دچار ترس و زبونی و ناامیدی که مبارزه را کنار بگذاریم! هم باید واقعیات میدان را ببینیم و ضعف ها و کاستی را بشناسیم و موانع را برطرف کنیم هم همواره امیدوار باقی بمانیم. ما می توانیم اما به شرطها و شروطها!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس