به میدان آوردن پیرمردی 80 ساله که از توانایی جسمی لازم برای تامین نیازهای شخصی خود هم برخوردار نیست ظلم و جفایی نابخشودنی در حق این چریک پیر انقلاب است.

به گزارش مشرق، کمتر از سه روز دیگر تا اعلام احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان قانون اساسی باقی است. بر اساس اظهارات فقها و حقوقدانان شورای نگهبان، یکی از مهمترین شاخصه های قانونی برای احراز صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری، برخورداری کاندیداها از سلامت جسمی و روحی برای اداره قوه مجریه است.
 به تعبیر دیگر شرط مدیر و مدبر بودن که از اصلی ترین شاخصه ها برای تایید صلاحیت داوطلبان در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ذکر شده ، به معنای بهره مندی کاندیدای ریاست جمهوری از سلامت کامل جسمی و روحی است تا بتواند اداره بزرگترین و مهمترین قوه کشور را در دست بگیرد.
در عین حال بر اساس اخبار، گزارش ها و تصاویری که از وضعیت جسمانی آقای هاشمی رفسنجانی به گوش می رسد و توسط برخی نزدیکان وی هم تایید می شود وضعیت ایشان بگونه ای نیست که بتواند اداره دولت یازدهم را برعهده بگیرد.
این ناتوانی بگونه ای است که در روزهای اخیر خبرهای منتشره در رسانه ها حکایت از آن دارد که برخی به ظاهر حامیان هاشمی چنگ و دندان تیز کرده و کیسه هایی دوخته اند تا در صورت پیروزی وی در انتخابات، از ناتوانی جسمی و عدم حضور جدی وی در صحنه اجرایی کشور سود برده و به زعم خویش هاشمی را اداره و به مقاصد خود دست یابند.
ثبت نام جناب آقای هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری نشان داد که کور سوی امید سوداگران تاکنون خاموش نشده است . به میدان آوردن پیرمردی 80 ساله که از توانایی جسمی لازم برای تامین نیازهای شخصی خود هم برخوردار نیست ظلم و جفایی نابخشودنی در حق این چریک پیر انقلاب است.
آنهایی که برای هاشمی دل می سوزانند و برای گذشته و سابقه وی در انقلاب احترام قائل هستند تا فرصت باقی است به صحنه بیایند و هاشمی را از حلقه اطرافیانی که سودای مال و مقام دارند ، آزاد کنند. هاشمی هنوز هم می تواند در مسند مشاوره و رایزنی برای پیشبرد نظام اسلامی، هاشمی باشد و به نظر می رسد که او هنوز هم با تجربه تر و زیرک تر از آن است که اسیر بازی سود جویان و فرصت پیشگان شود. هاشمی توانایی های جسمی خود را بهتر از همه می داند. او باید برای خود دلسوزی کند و آبرو و اعتباری که چند دهه از عمرش را هزینه آن نموده به تاراج بدخواهان ندهد.
از سوی دیگر اعضای محترم شورای نگهبان قانون اساسی نشان داده اند که عمل به مر قانون و تامین مصلحت نظام اسلامی خطیرترین وظیفه ای است که برعهده دارند و نمی توانند تنها بر اساس توانایی های گذشته ، صلاحیت فردی را احراز نمایند که در انجام نیازهای شخصی خود نیازمند کمک و استعانت دیگران است.
در این میان بزرگان حوزه و دوستان قدیمی جناب هاشمی رفسنجانی هم باید به وظیفه انسانی و دینی خود عمل نمایند و تا شورای نگهبان نظر نهایی خود را درباره توان مدیریت ایشان اعلام نکرده است با نصیحت مشفقانه و دلسوزانه این سرمایه گرانسنگ انقلاب را که هنوز در سنگر مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان می تواند نقش آفرین باشد، از خیز برداشتن برای کسب کرسی ریاست بر حذر دارند چرا که عدم احراز صلاحیت هاشمی در این برهه از دوران زندگی اش نباید به کارنامه سیاسی وی پیوست شود. هاشمی را دریابید که فرصت چندانی باقی نمانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 333
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 39
  • Masoot ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    Mozakhraf nanevesid. Australia
  • 110 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    خيلي دلم براتون ميسوزه ! ميخوايد جريان درست كنيد بر عليه آقاي هاشمي ... اي بابا . . . .
  • albert ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    شما نگران خودتون باشید...
  • الیاس ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    جانم فدای هاشمی؛ چرا یکی که به درد مردم باید رد صلاحیت شود.
  • عباس ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    آقای هاشمی کوچکتروسرحال ترازآقای جنتی ومهدوی کنی است واگرردصلاحیت شودچیزی ازدست نمی دهد.
  • Irooni ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    hashemi hanooz forsat darad, jobran konad, va goosh e dozdan e mafiaii ra ke savarash shodand va Iran ra GHARAT kardand , bekeshad, va sarmayeh ha ra baazgaardand be keshvar. in tanha rah hashmist baraye peyvand khordan ba mardom. vagarna kol nezam zarar kardeh va khahd kdard in dozdiha bayad motevaghef shavd. va in ra bayad hashemi motevaghef konad, chamin
  • ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    mashreg khafe sho
  • عباس ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    با سلام هاشمی تائید شد من مطمئن هستم
  • علی ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اگه شما یادتان رفته بهتره ما ملت ایران یادتان بیاوریم که امام خمینی هم دراین سن وسال امپراتوری شاهنشاهی را به زیرکشیدند ضمنا تجربه مدیر موفق در دنیا در این سن وسال هم بسیار است . راستی ماکه می دانیم مشکلتان چیست بهتره او نو مطرح کنید
  • ناشناس ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    موافقم
  • ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    آقا دست بردارید از این بی تقوایی ها. یعنی چی؟ این مرد بارها دهان استکبار رو به خاک مالونده. هنوزم این شیر همون شیره. رد صلاحیت چه مزخرفیه؟ باید گل بگیرن در اوونجایی که اینو رد صلاحیت کنه. کسی جراتش رو نداره
  • گیلذا ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    میدونم که با نوشتن این کامنت انواع ............. بجون خریدم ولی احساسمو مینویسم ! دوستان برید و 1 بار دیگه عکسها و فیلمهای روز ثبت نام اقای هاشمی را ببینید ! در چشمهای ایشون دقت کنید . به دستهاش نگاه کنید ........ من کاری به سیاست و اینحرفها ندارم ایا دلتونواسه ایشون نمیسوزه ؟؟اگه پدر بزرگ یا مادر بزرگی تو این سن دارید و حتی اگه درکمال صحت و سلامتی باشه ایا دلتون مییاد اذیتش کنید و 1 باره 70 میلیونی روی دوشش بذارید ؟؟ فقط لحظه ای فکر کنین .
  • جواد ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اگه اطرافیانش بذارن.چون اونها با هاشمی به بیت المال میرسن بدون هاشمی خبری نیست.
  • الف ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    به این می گویند دفاع بد. یعنی این افاضات را خود ایشان نمی دانند؟؟!!!
  • عبدالل ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    چه تحلیل آبدوغ خیاری
  • ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    ايشان بهتر است مثل ايت الله حائري امام جمعه محترم وسابق شيراز خودرا بازنشسته كنند و به تفسير قران و درس وبحث بپردازند
  • ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    خدا کنه گوش بگیرن
  • همایون ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    نظرم میدونم پخش نمیشه ولی مشرق جان... اونایی که سالم بودن چیکار کردن؟؟؟ هاشمی قرار نیست که بیاد راگبی بازی کنه !!! بعدشم حال جناب هاشمی اتقد خوب هست بتونه کشورو اداره کنه. ایشون هوش و ذکاوت فوق العاده ای دارن و تنها کسی که اوضاع داخل و خارج رو میتونه درست کنه فقط آقای هاشمی هستش
  • مجتبی ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اولا آیت الله هاشمی رفسنجانی دوما رطب خورده کی منع رطب می کند( بر اساس اظهارات فقها و حقوقدانان شورای نگهبان، یکی از مهمترین شاخصه های قانونی برای احراز صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری، برخورداری کاندیداها از سلامت جسمی و روحی برای اداره قوه مجریه است.)
  • محمد رضا ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    سلام بابا این هاشمی رو چیکارش دارین یعنی خودش نمی فهمه اوضاع چیه رد نشد رأی میاره مطمئنن رد شد که هیچی خراب شده دیگه
  • احمد ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    به همین خیال باشید چرا متوجه نمی شوید هاشمی امده تا انحراف حاکم نشود
  • قاسمی ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    تا چند دقیقه پیش ضد انقلاب بود و ارزوی مرگش و می کردید الان شده چریک پیر انقلاب.شما دیگه کیه هستید؟!!!
  • کوروش ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    شما چه کاره ای که بای هاشمی تعیین تکلیف میکنی؟هیچ بایدی در کار نیست.ترسوها.
  • سبحان ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    شیر پیرشم شیر
  • سیدحمزه ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    نه بابا، توقع دارید رئیس تشخیص مصلحت نظام رد صلاحیت بشه. جوک میگید. اون خودش مسئول اینه که ببینه چه چیزی به مصلحت نظام هست یا نیست حالا شماها حرف از رد صلاحیت می‌زنید. با این حرف‌های مفت فقط آب تو آسیاب دشمن می‌ریزید.
  • سید حسن ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    حاجی فقط هاشمی کاندید نشده ها،محض اطلاع. همه سایت ها گیر دادن به هاشمی، شما میدونی چرا؟؟؟؟
  • سالار ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    عجب نصیحت مشفقانه ای!!! آقایون محترم خیلی خوبه که واسه بالابردن بقیه شان کسیو پایین نیاریم. "آقای هاشمی رفسنجانی" تا دیروز آیت الله هاشمی رفسنجانی بودن چی شد یه شبه عزلش کردین. إنّ العزة لله جمیعا
  • حسین ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    شرط میبندم آقای هاشمی اندازه سال 84هم رای نداره. این نامردهایی که این بنده خدا رو با فشار وارد این عرصه کردند دنبال چیز دیگه ای هستن فقط طعمهای بهتر از ایشون گیر نیاوردن
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    خودمردم بهترميدونن كه چه كسي براي رياست جمهوري مناسب تراست.مردم ايران رييس جمهوري ميخوان كه ازخودشون ودلسوزميهن ونظام باشه نه بفكراطرافيانش
  • علیرضا ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    وقتی شما این چیزها را می نویسید کار را برای شورای نگهبان مشکلتر می کنید. بهتر نیست بگذارید کار خودشانرا بکنند؟ (البته من هم منتقد جدی آقای هاشمی هستم )
  • مهدی ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    ازطریق مراجع تقلید پیگیری کنید تا هاشمی قبل از رد صلاحیت انصراف دهد
  • محمد ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    بدجوری احساس خطر کرده اید این دیگه آخرین حربه تون میتونه باشه آقای هاشمی سالمتر از من و شماست
  • پیر ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    امیدوارم ایشون رد صلاحیت بشه تا مردم تکلیف خودشونو تو انتخابات بدونن....
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    بابا تایید نمیشه اگر هم با التماس بشه رای نمیاره بعدش یکعده میریزن تو خیابون و ................ اومدن ایشون اشتباه بود
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    احسنت
  • حسین ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هاشمی کار کرد دستش درد نکنه ولی اخه کسی که دمن از ولایت مداری وتحقق شعار حماسه سیاسی مقام معم رهبری میزنه تو 88 سکوت میکنه ؟ حرف از سر جنگ نداشتن با اسرائیل میزنه ؟ چرا شرق و غرب و عرب از اومدنش خوشحال میشن ؟ چرا دشمنان قسم خورده این ملکت از اومدنش حمایت میکنن ؟ دشمنا تغییر کردن ؟ نه دشمن همون دشمنه هاشمی تغییر کرده چه فرقی بین هاشمی و مشایی هست ؟ اون میگه دوستی با مردم اسرائیل ایشون میگن با ااسرائیل سر جنگ نداریم چه تفاوتی هست ؟ فتنه و انحراف دو لبه یک قیچین مثل سال 88 طرف فتنه میگفتن نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران انحرافیا گفتن مکتب ایرانی فرقش چیشه ؟ خدایا کسی از صندوق رای بیار بیرون که 1 - اعتقاد کامل به خدا و مبانی اسلام و نظام و قاون اساسی داشته باشه 2 - پیرو کامل ولایت مطلقه فقیه باشه 3 - کار امد متخصص مردی ساده زیست باشه و 4 - اونی باشه که جلو دشمن کم نیاره
  • علی ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    نمیشه با رویکرد تخریب کسانی که برای این مملکت زحمت گشیده اند اظهار نظر کرد لطفا دوستان دقت کنند که حقی از کسی ضایع نشه بذارید ببینیم خدا چه میخواد
  • حامد ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    همیشه خورشید از مشرق طلوع می کند
  • حسین ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    وضعیت بد جسمانی وی در روز ثبت نام هم محرز بود نمی توانستند حتی جلوی دور بین چند لحظه ای دست های خود را بالا نگهدارند من به حال یک عده مغرض و از همه چیز بی خبر متاسفم
  • مصطفی ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اره بقیه هم کاندیدا شدند ولی می تونی بگی چرا همه اونها که سال ۸۸ جر زنی کردند الان طرفدار هاشمی شدند؟
  • مصطفی ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اتفاقا بد نیست تایید صلاحیت بشه تا یک تودهنی محکم دیگه از مردم بخوره
  • ایرانی ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اطرافیانش فهمیدن "آقاجون" رای درست و حسابی نمی آره می خوان یه جوری آبرومندانه بکشن کنار ضایع نشن .
  • حامد ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    تا جوان بودمی به خود گفتم شیر شیر است گرچه پیر بوَد چون شدم پیر نیک دانستم پیر پیر است اگرچه شیر بوَد (سنایی)
  • مصطفی ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    آقایان جنتی و مهدوی کنی مدیریت اجرایی ندارند ولی ایشان برای ریاست جمهوری که بالاترین مقام اجرایی است کاندید شده اند
  • علی ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    یعنی اگر هاشمی تایید شه مردم نمیتونن بفهمند تکلیفشون چیه؟ مردم همیشه کار درست رو انجام دادند.
  • mrg ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هاشمی سیبل خوبی بره احمدی نژاده اشتبا کرد اومد هاشمی به حرف من میرسید
  • سعید ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    نه که تو دوران سازندگی اوضاع داخل و خارج رو درست کرد تورم 49 درصدی رکورد جناب هاشمی هست به ویکیپدیا مراجعه کنید
  • ... ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    D:
  • حامد ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هاشمی در خوشبینانه ترین حالت 6 الی 7 میلیون رای داره شما همان هایی هستید که می گفتید موسوی رای میاره
  • ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    ریز مبینم کسانی رو که می خواهند شیخ اکبر را رد صلاحیت کنند .
  • احمد ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    چریک پیر انقلاب بود و اکنون ضد انقلاب از او حمایت می کنه
  • احمد ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    ما پیره مرد نمی خواهیم
  • تیزبین ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    انسان جانش را فدای معصوم و ولی فقیه می کند برای جانتان ارزش قائل باشید!
  • حامد ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    تا جوان بودمی به خود گفتم شیر شیر است گرچه پیر بوَد چون شدم پیر نیک دانستم پیر پیر است اگرچه شیر بوَد (سنایی)
  • حامد ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هاشمی اگه تاید صلاحیت بشه رای اور نیست
  • احسان ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هاشمی رای اور نیست خیالتون راحت
  • ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    جای تامل دارد برای قضاوت وقت است
  • ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    فکلی خجالت بکش
  • ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    و فتنه حاکم بشه!!!!
  • sadiq ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    مشرق جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ببخشید شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گرفتی منظورمو؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اینو میگن کاسه داغتر از آش
  • ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    شما میخواین فتنه ببا کنین؟
  • ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    چون قافیه تنگ آید شاعر به جفنگ آید
  • حامد ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    نه افراط نه تفریط = نماینده ائتلاف پیشرفت
  • وحید ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    از نامه بی سلام و والسلامشون به حضرت آقا ,معلومه ایشون خط آمریکایی دارن یا حسین
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هاشمی نباشد تا مفت خورها وبی قانونها مملکت را بیشتر از گذشته به حرج مرج بکشانند
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    خوب برو یه نون سنگک بگیر دور همی بزنیم روشن شیم و فاتحه اش بدیم به روح جناب هاشمی
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    پیرهم پیر اگرچه شیرباشه
  • صالحی ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    تاانقلاب است . هاشمی نیز خواهد بود .نگران سلامت جاسمی هاشمی نباش . سایت مشرق منافق
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    مطمئن باش تاالان هم شيره جون تو رو خوردن كه پوست كلفت شدن حالاهم جونتوفداي اوناكن كه انشالله توجهنم رديف بسوزي
  • محمدرضا ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    باشد
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    شيرهمون شيره كه برگشته ميخواد صاحبش رو تيكه پاره كنه خداروشكر دندوناش ريختن والا ازمردم متدين وانقلابي ايران چيزي باقي نميموند
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    پدربزرگا ومادربزگاي من وشما زحمت ومشقت مقاومت درمقابل خيانتهاي اين افراد وخانوادهاي مفسدشون رو سالهاست بدوش ميكشن خواهشا مغلطه نكن.
  • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    بخدا اي مردم روزي از انتخاب هاشمي پشيمان خواهيد شد كه ديگه سودي نداره وامنيت واقتصاد و ايمان ديگه جمع كردني نيست
  • حسین ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    بله شرکت در انتخابات ریاست جمهوری حق همه رجال سیاسی هست و اینطور مقاله نوشتن متأسفانه نتیجه عکس داره چون امر بر یک عده‌‌ای مشتبه می‌شه که اقبال بسیار چشمگیری دارند و به همین دلیل شما می‌خواید مانع حضور ایشان شوید و توهماتی از این دست. بله ایشان در تهران و بعضی‌ شهرهای بزرگ رای بسیار زیادی دارند،ولی‌ در اکثر شهرستانها که حدود ۸۰% آرا را تشکیل میدهند به هیچ وجه رای نخواهد آورد. پس بگذارید با سیر طبیعی و به انتخاب مردم بازنشسته و بعد از زحمتهای فراوان استراحت کنند.
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هاشمی الانش نمی تونه جلوی بچه هاش را بگیره که دست درازی به بیت المال نکنند. علیه انقلاب نرند در انقلاب و هفت تی ساندویچ بخورند اگر رئیس جمهور شد چی می شه فکر کنم مهدی در لندن حکمرانی کند و فائزه هر روز ساندویچ بخورد؟
  • سیاوش ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    فک کن که هاشمی تایید نشده باشه...بهتره به صحبت های دیروز جناب مهدی طائب از دوسای خوبتون که تو فارس هم نوشته مراجعه کنید...سعی کنید جای تخریب یکم فکر کنید و من الله توفیق
  • مهم نیست ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هرچند فکر کنم این کامنت رو قرار نیست بذارین ولی واقعا متاسفم، ....که باید یه خبرگزاری رسمی کشور رو بیاره به یه همچین اراجیفی که هیچ منطق و عقلی قبول نمیکنه. خود حضرت امام فرموده بودن هاشمی زندست تا انقلاب زندست، که باید میگفتن انقلاب زندست تا هاشمی زندست!! حالا بیان میخ خیمه رو رد صلاحیت کنن. بنظر من اگه آقای هاشمی رد صلاحیت بشه واقعا باید ....
  • ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    خلوص نیت در این توصیه اصلا دیده نمی شود . و این برای پرونده آخرتی توصیه کننده خبر خولبی نیست - تو برو به فکر خود و آخرت خود باش
  • ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    خیلی جالبه ... فقط هاشمی 80 سال سن داره جنتی ، یزدی ..... خیلی های دیگه همه 20 سالشونه !!! بابا خجالت بکشید من موافق هاشمی نیستم ولی از آدم های دروغ گو هم بدم میاد . وقتی میگن دین از سیاست جداست و ادم این پستی ها رو میبینه پیش خودش میگه شاید باید جدا باشن .....
  • حسن ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    یک کلام بگو بینم برای کی تبلغ میکنی اگر هاشمی نیاید ما مستضعفین باید بمیریم با اقایانی تازه بدوران رسیده انها که جوان بودند چه گلی به سر شما زدن
  • حامد ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    در این که آقای هاشمی رای بالایی ندارد شکی نیست و احتمال رد صلاحیت به دلیل کهولت سن هم وجود دارد که منطقی است چون کسی باید رئیس جمهور شود که امید به زنده بودنش هم زیاد باشد تا کشور دچار انتخابات زود رس نشود. اما به نظر می رسد راه میانه آن است که وی از یکی از کاندیداها مانند روحانی یا ولایتی حمایت کند تا هم طرفدارانش از حضورش راضی باشند هم در آخر عمر به شکست محکوم نشود. گمانم برنامه وی هم همین است. باید نشست و نظاره کرد اما ناخرسندم که بگویم سنت الهی چیز دیگری است. هر کس ذره ای از مسیر امام زاویه داشت به همان نسبت از خط انقلاب دور شد و عاقبت بسیار خوشی نیافت. آیا اختلاف فکری و عملی آقای رفسنجانی با امام به چنین عاقبتی خواهد انجامید؟ درس عبرت ها بسیار اند!
  • مهران ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هنوز این فرموده امام راحل از یادمان نرفته است که پس از قطعنامه 598 شورای امنیت گفتند (من جام زهر را نوشیدم) و چه کسی ...!!!؟؟؟؟
  • احمد ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اکثر کامنت های ابتدایی و موافقین اونها، از یک آبشخور نوش جان می کنند. هاشمی بالا بره پایین بیاد، بحران محبوبیت خود و خانوادش رو احاطه کرده...
  • علی ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    سام مگه الان که اقای هاشمی در مجمع فعالیت دارند از سلامت جسمی برخوردار نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه قرار بیل و کلنگ بردارن؟زمان ریاست جمهوری ایشون ایران به معنای واقعی گلستان بود.شما بفرمایید کار خوتون نگران نباشید
  • شناس ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هاشمی موضعش درمورد اسراییل که شرم آوره-راجع به تخلفات پسر و دخترشم که موضعی نداره-اونم نماز جمعش بود تو سال 88-اونم نامه بی سلام وگستاخیش به رهبر بود- سن یک آدم اجرایی(غیر قابل مقایسه با دیگر پست ها) 79 سال هم که دیگه فاجعست-پس ما به هاشمی رای نمیدیم به همین سادگی
  • علی ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    به شما قول می دم هاشمی خوش ضایع کرد حداکثر رای که بیاره بین 13 تا 15 میلیون نفره . اگر باز هم نگفت مثل سال 84 تقلب شده.
  • حب مسکو ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    استرالیا هم فرمانداری کل تحت پادشاهی سلطنت خبیثه بریتانیاست؛به هر حال شما انگلیسی های خبیث از سران فتنه حمایت نکنید چه کسی حمایت کند
  • حب مسکو ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند(امام خمینی)
  • حب مسکو ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    امثال شما الیاس ها با همین حرف ها این ساده دل را جذب می کنید
  • ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    ما شالله به تحمل مخالف
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    شرط بستن گناه عزیز برادر
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    ببخشيد اشتباهي منفي زدم.هاشمي اگه زرنگ بودبچه هاش كه جاي خود، جلوي كاسه ليساو سرمايه دارايي كه منتظر رياست جمهوريش هستن واي مي ايستاد
  • mana ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    برو خودت رو مسخره کن
  • سرباز ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    علی آقای گل شماها که الآن طرفدار هاشمی هستید آن موقع که هاشمی هاشمی بود مخالفش بودید ومیگفتید ... چطور شده مخالفان امام ونظام دوستان وطرفداران هاشمی شده اند پس دردی داریدشما سبزهای اموی
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    چه جالب نگران حرمت هاشمی شدید.... شما چقد مهربونید
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    چرا نظرمو نگذاشتین بازم میگم اگر شورای نگهبان هاشمی رو رد صلاحیت کنه حماسه سیاسی انجام داده
  • قاصدک ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    دایه مهربانتر از مادر نشوید. هیبت هاشمی برای ما کافی است.ما اکنون نیاز به اصلاح روابط داخلی و خارجی داریم و اینکار تنها از عهده هاشمی برمی آید نه هلو و غیره
  • نانا ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    متاسفانه دولت اصولگرا با نفوذ عوامل عالیجناب .. و اربابانش به ارکان، به مسیری رفت که پس از 8 سال دوباره راه را برای بازگشت زر و زور و تزویر باز کرد
  • دلسوز نظام ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    چرا شلوغ می کنی ،شما هر کسی مثل خودتن فکر کنه انقلابی می دونید ،هر کسی مطابق سلیقه تان نباشه انگ بهش می زنید ، آقایان عاقل منظور از این که با اسرائیل سر جنگ نداریم اینه که ،ما کاری نمی کنیم که جنگ بشه ،ما جنگ افروزی نمی کنیم ،این معناش این نیست که با اون دوست هستیم ،این معناش این نیست اگر اسرائیل حمله کرد به منافع اسلام دفاع نمی کنیم ، مقام معظم رهبری هم فرمود اگر اسرائیل غلطی بکند تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم ،نفرمود با جنگ را شروع می کنیم ،اگر اسرائیل حمله کند جنگ می کنیم ،اگر نه جنگ افروزی نمی کنیم ،ما با هیچ کسی سر جنگ نداریم ،لطفا این رو بفهمید ،این فرق می کنه با حرف مشایی که گفت ما دوست مردم اسرائیل هستیم. پس فرق بین هاشمی و مشایی هست. در ضمن تقوا داشته باشید ،بهانه ای جز کهولت سن پیدا نمی کنید. حتما مقام معظم رهبری هم اشتباه کرده که ایشون رو رئیس تشخیص مصلحت کرده اند. آخه کینه و دشمنی تا چه حد. این تحلیل ها و حرفا برای واقعا رضای خدا است؟!
  • دانیال ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    چاره ای نداریم بغیر از اینکه هاشمی را بخواهیم واون بیاد.تمام ظرفیتهای مالی سیاسی فرهنگی ... جریان انحرافی ومنافقین جدید درکسوت سینه زن اصول و ولایت ودراصل عاشق قدرت وثروت برباد رفته است
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    خیلی اشغالی مشرق..مردی چاپ کن
  • امیر ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    وقتی رهبر معظم فرمودند تمام سلایق حضور داشته باشند یعنی اینکه مردم قیم نمی خوان و خودشون تشخیص میدهند که چه شخصی در این برهه کارآمدتر و مفیدتر هستش . اعتدال علوی بهترین گزینه است.
  • امیر ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اگه میتونی تا صد بشمری نشونگر قرمز کامنتت رو بشمر
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هاشمی خانوادشو درست کنه مملکت درست میشه
  • احمدخواجوند ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    ايشان قبل از صلاحيت كنار بكشد چه كسي بايد دستور اغتشاش بدهد اوبه بدنبال بهانه است تاكشور را مثل سال 88تبديل كند.
  • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اينا اگر تقوا داشتن با اين بي اخلاقي وارد ميدون نمي شدن . واقعا نوع رفتار و گفتار و كردارشون عين بي تقوايي و بي اخلاقيه
  • رضا ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    آفرین علی آقا! منم دقیقا" نظرم این بود واز بالا تا اینجا که به نظر حضرتعالی رسیدم داشتم فکر میکردم که چگونه اینو بیان کنم که دیدم شما به بهترین نحو ممکن اونو ارائه دادین.
  • ناشناس ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    چی میگی حرف که بزنه سنگ میترکه
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    برای سازندگی ایران لازم نیست که هاشمی بیل وکلنگ دستش بگیره فکرش کارمیکنه ساست داره همین کافیه سن اقای هاشمی برای مخالفانش هم یه بهانه است هاشمی رئیس جمهورمیشود به امید خدا کورشود انکه نتوان دید
  • ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    يه لقب ديگه هم داره ((اكبر شاه))
  • علي رضا ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    با سلام انشاالله كسي راي آورد كه به فكر اقتصاد درهم ريخته بيكاري و خجالت سرپرست خانواده باشد بخدا مردم به تنگ آمده اند هم نظام را دوست دارند هم رهبر را ولي كسي باشد كه بفكر مردم باشد
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    زمان رياست جمهوري هاشمي همه بچه هاش هم ساندويچ مي خموردن هم به بيت المال دست درازي مي كردن ولي چرا هيچ كسي جرات نداشت انتقاد كنه . من كه موندم شماها بادمجان دور قاب چينا كي مرد شدين و دارين از ايشون انتقاد مي كنين
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    خب جیگر میخواستی اجازه بدن کشور بیفته دست صدام حسین و بقیه اعراب و دیگه هیچی واسمون نمونه فکر کنم شما فقط این گفته امام رو شنیدی ولی تو اون موقعیت جنگ نبودی پس بیخود چرت و پرت نگو
  • رضا ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    شما با شرق وغرب و عرب دشمنید پس بگید با کی دوست هستید؟؟؟ این جمله یعنی با کل عالم دشمنید.
  • زهره ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    من هم مثل شما ازين نوشته ها ناراحت شدم اما اين باعث نميشود به هم هتاكي كنيم ما آموخته مذهب محمدي (ص) هستيم بيايد در كنارهم باشيم يكديگر را تحمل كنيم بدور از حب و بغض همديگر را نقد كنيم نه از روي عناد و خودخواهي و تماميت خواهي بالاخره 22 خرداد مردم درايت خود را به اين جماعت نشان خواهند داد دور نيست آنروز .به اميد پيروزي عدالت و حقانيت
  • HRSB ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    حاجی جان ریاست جمهوری قضیش فرق می کنه. وگرنه کسی نگفته هاشمی تشخیص مصلحت هم نباشه چون برای اون پست (به دلیل اجرایی نبودن آن) مشکل سنی مطرح نیست.
  • ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    ببخشید اشتباهی مثبت زدم یکی از مثبتها کم و به منفی ها اضافه کنید
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هاشم
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    عزیزم یه رییس جمهور باید در روز 17 الی 18 ساعت وقت به صورت فشرده برای اداره مملکت بزاره چرا این موضوع را خلط میکنید ؟!
  • ناشناس ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    ایشون تو سال 88نشون دادن چقدر به درد مردم میخورن! ایشون فقط به حرف بچه ها شون گوش میدن و اصلا به مصالح مردم فکر نمیکنن. مگه همسر ایشون نمیگفت ایران انتخابات نداره پس چرا کاندید شد؟
  • امین ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    ما مردم ایران با تمام مشکلات اقتصادی موجود کنار آمده ایم و همچنان پایبند اصول وارزشهای انقلابمان هستیم . هرکس ولایت مدار و تابع ولی امر مسلمین باشد میتواند این مملکت را به بالاترین قله های سعادت برساند. پس در انتخاب خود دقیق باشید و در پشت سر رهبری عزیز به حرکت خود ادامه دهید. به امید روزهای خوش
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    وای مُردم از خنده =)) اون وقت شما از کجا میدونی اگه نیاد انحراف حاکم میشه ؟! یعنی نامزد انحراف اینقدر رای داره ؟!!! :))
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    ریاست جمهوری خانه سالمندان نیست .
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    تو کارای یومیش مونده اون وقت میگن از ما سالم تره !!!!!!
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    همون میخ خیمست ، حاج سعید جلیلی ستون خیمست اینو یادت نره
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    من از كامنتاي بعضي دوستان تعجب ميكنم،استدلالاشون واقعا تاسف باره،ببينيد دوستان ما الان به كسي نياز داريم با وجه و اعتبار كه بتون جايگاه از دست رفته مون رو بهمون برگردونه،اولا خرابكاري هاي اين 8سال حالا حالاها كار داره تا درست شه،دوما شما ميگيد بخور بخور بچه هاش ،بيشتر از نصف اين حرفا توي اين 8سال مطرح شد چرا قبلا نبود،ها........اين همه دسته گلاي .... جوون تونه كه يكي يكي بزرگاي انقلاب رو داره زمين ميزنه،الان با مشايي ميخواد ....رو زمين بزنه،واقعا متوجه نميشيد اين چيزارو(البته ببخشيدها) ميگيد هاشمي بده ،فقط از يه عده...اين چيزا رو شنيديد،آيا فكر كرديد در موردش،آيا مدرك ديدي؟بابا زود باور نباشيد،يك انسان عاقل و آزاده دهن بيني نميكنه(من چون اين چيزا رو ديدم ميگم)
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    دیانت ما عین سیاست ما و سیاست ما عین دیانت ماست (شهید مطهری)
  • عبدالله ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اين دفعه كدامتون هاله اي از نور دور سرتون رو مي گيره!؟
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اتفاقا" اگه هاشمی بیاید شما مستضعفین میمیرید . دقیقا" همان کسانیکه میگفتند مردم فقیر را باید به دریا ریخت حاکم میشوند
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    گلستان ؟!!! نکنه منظورت تورم 50% و بالا پایین شدن شبانه قیمت ها و بیکاری 21% و رسیدن ارز از 75 تومن به 1000 تومنه ؟!
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    aحضرت امام (ره)در سال 1361اقدام به تنظیم وصیت نامه خود کردند بعد از گذشت 7سال یعنی در سال 1368 لازم دیدند که 4بند به وصیتنامه اضافه کنند که آخرین بند بشرح زیر است بنظر شما آن فرد چه کسی میتواند باشد "(4) من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه‌ی سالوسی و اسلام‌نمایی بعضی افراد، ذكری از آنان كرده و تمجیدی نموده‌ام كه بعد فهمیدم از دغلبازی آنان اغفال شده‌ام. آن تمجیدها در حالی بود كه خود را به جمهوری اسلامی متعهد و وفادار می‌نمایاندند و نباید از آن مسائل سوء‌ استفاده شود؛ و میزان در هر كس حال فعلی او است. روح‌الله الموسوی الخمینی"
  • maid ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    آقاي هاشمي ان شاالله خودشان كناره گيري مي كنند و ميروند .
  • amri ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    بله آقا حامد اصلا فلسفه ارتش 20 میلیونی همین بود که .......
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اخی هاشمی کوچولو!!!عزیزم بالای 60 سال را اختلاف 3یا 4 سالی جبران نمیکنه!!!
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    این جله سیاست ودیانت از شهید مدرس است
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    منظورت اینه که ... امام به خوردن جام زهر وفرستادن فرزندانش به انگلیس یعنی دهان استکبار رابه خاک مالیدن؟؟؟؟؟؟
  • ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    نگران نباش مهدی وفائزه قرار است عصای دستش باشند .
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    عمروعاص هم با هوش بود.
  • ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    میشه بگی این پیشگوئی رو از کجا فهمیدی .بوی پیشگوئی های موسوی را میدهد.
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    مگه اینجا جنگله که شیر بخواهیم.
  • سعید ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    فرزندان آقای هاشمی خود مافیای ثروت وقدرت هستند بنظر نمیاد ایشون گوش فرزندان خودشون رو بگیره!!
  • ساعد ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اره شيري كه روباه فريبش داده
  • سعید ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    شما چرا پست ریاست جمهوری رو با بقیه پست ها مقایسه میکنید؟
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اخه قرارنیست که ایشان کاری کنند مهدی وفائزه جور ایشان را می کشند.
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    راست میگه هزار فامیل جور همه رامیکشد.
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    امام فرمودند هاشمی زنده است چون انقلاب زنده است .چرا برعکس می گوئید
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    نیازی به جریان درست کردن نیست.چیزی که عیان هست چه حاجت به بیان هست.
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    مرگ بر اسراییل و امریکا
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    و شبه اصلاحات ! سازندگی مشارکتی مجددا بیاد روی کار ؟ اره ؟
  • رویا ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    ریاست جمهوری یک مقام اجرایی وبسیار سنگینه،چرا کسی به ریاست ایشون بر مجمع گیر نمیده؟
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    مقایسه کردن یه پست اجرایی مهم مثل ریاست جمهوری با بقیه سمت های اصلا عقلانی نیست!
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر کسانی که برای مسخره بازی می یان تو سیاست.
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    نه بابا!!!!!!!!
  • سید ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    جام بین الملل: سایت دبلیو ان دی WND ادعا کرد که یکی از منابع آمریکایی که به دلایل امنیتی نخواسته است نامش فاش شود گفته است که جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در پیام محرمانه به هاشمی رفسنجانی اطلاع داده است که دولت آمریکا از کاندیداتوری او حمایت خواهد کرد. این منبع اطلاعاتی اعلام کرده است که جان کری در سوم ماه می یعنی حدود 15 روز قبل این پیام محرمانه را به هاشمی رفسنجانی ارسال کرده و آمریکا از طریق سفارت عربستان این پیام را به هاشمی رسانده است. طبق ادعای این منابع، این پیام حاوی حمایت آمریکا و عربستان در انتخابات چهارده ژوئن (24 خرداد) از هاشمی رفسنجانی است. به فرموده ی حضرت امام کسی که مورد حمایت غرب و آمریکا است راه را اشتباه رفته...
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    تو چی میگی تایلندی؟ راستی چه کاره ای؟!
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    چقدم ایشون دغدغه دین دارند
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    ما ملت باهوش تر از اونیم که به هاشمی رای بدیم
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هاشمی همونیه که وزیر امور خارجه امریکا از اومدنش داره از ذوق جفتک میندازه
  • ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اره اما کپک زده
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    به همون علت که اپوزیسیون خارج نشین بهش گیر دادن
  • ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هیچ وقت ایت الله نبوده و نخواهد بود
  • ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    داداش شرط نمیخواد عینا تابلوه رای نداره
  • ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    همه ملت منتقدشن
  • ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    رای که نداره بذار بیاد دلش نشکنه
  • ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    معلومه که احساس خطر کردیم ضد انقلاب دارن از اومدنش بشکن میزنن پس تابلوه شیشه خورده داره
  • ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    بابا این رای ن د ا ر ه....
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    تکبیر آفرین بر بصیرتت
  • ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    تخریب چیه حقیقت تلخه
  • ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    روحشم مشکل داره
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    امسال ستاد هاشمیا یار ندارد طرفدار ندارد طرفدار ندارد
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هاشمی سرتاپا اشتباهه
  • ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هاشمیو میگی دیگه؟؟ منم میگم هاشمی حیا کن سیاستو رها کن
  • ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مشرق که شناخته شده است شما؟؟؟؟
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    فتنه که هاشمیو دوروبریاشن
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    جلیلی فقط جلیلی
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اون تازه یکی از شاهکاراشه نماز جمعه رو یادتونه؟؟؟
  • ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هاشمی بچه هاشو جمع کنه بقیه پیش کش
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    منافق اونیه که ضد انقلاب طرفدارشن میزان حال افراد است
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    آآآآآآآآآآای گل گفتی بزن دست قشنگه رو
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هاشمی رای نداره تائیدم بشه شکسته
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    میزان حال افرادست
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    چشم بصیرت میخواد تماما خلوصه
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    آره رضا جون ما با کل عالم میجنگیم چون عقیدمون بر اینه که تا آخرین نفس از حق دفاع کنیم و از باطل برائت بجوییم . یعنی اعتقاد عملی اسلام بر همین مشی استوار شده . حال اگر شما بی دین و نا مسلمان هستید بحثش جداست ما می‌گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم.“ امام خمینی (ره)
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    ریاست جمهوری خانه سالمندان نیست
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هههههههههههههههه هاشمی ؟؟؟ بهتره یکم تاریخ بخونی جهت افزایش بصیرت هاشمی اینه تمام نمای نظام سرمایه داریست
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    آفرین ++++++++++++++++++++++++++++ هاشمی مردیست که ضد انقلاب حامی اویند
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    جرات دارن این فاجعه رو دوباره تکرار کنن هاشمی عامل فتنه است
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هاشمی بالا که با این وضعیت جسمانی نمیتونه بره ولی پایین بیاد رای نداره
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    سلام مستحبه اخوی!
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    نمردیمو معنی گلستانم فهمیدیم
  • ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ بصیرت به این میگن
  • ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هاشمی هیچ کسی نیست
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    میترسیم کشور دچار انتخابات زودرس بشه
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ احسنت
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هیبت؟؟؟؟ هاشمی؟؟؟؟؟ جمع نقیضین
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    توام بی ادبی اینم از طرفداری هاشمی
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    عزیزان ما فقط به مادام فائزه رای میدیم هاشمی واسطه است
  • امید ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هاشمی قدرت طلب است و الا با این سن و سال و با سابقه شکستهای قبلی خود را ضایع نمیکرد. هاشمی نمیتواند قید قدرت را بزند و تا زنده است برای ریاست تلاش خواهد کرد.
  • ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    aحضرت امام (ره)در سال 1361اقدام به تنظیم وصیت نامه خود کردند بعد از گذشت 7سال یعنی در سال 1368 لازم دیدند که 4بند به وصیتنامه اضافه کنند که آخرین بند بشرح زیر است بنظر شما آن فرد چه کسی میتواند باشد "(4) من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه‌ی سالوسی و اسلام‌نمایی بعضی افراد، ذكری از آنان كرده و تمجیدی نموده‌ام كه بعد فهمیدم از دغلبازی آنان اغفال شده‌ام. آن تمجیدها در حالی بود كه خود را به جمهوری اسلامی متعهد و وفادار می‌نمایاندند و نباید از آن مسائل سوء‌ استفاده شود؛ و میزان در هر كس حال فعلی او است. روح‌الله الموسوی الخمینی"
  • ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اشتباه منفی دادم
  • ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اشتباه + زدم
  • خودم ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هاشمي يار امام است
  • حامد ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    نمی دونم می دونید در دوران جناب هاشمی دلار از 60 تومان رسید به 1100 تومان یا نه؟ این در حالی بود که در زمان جناب هاشمی نفت فروش می رفت و بانک مرکزی هم تحریم نبود اگه هاشمی بیاد اقتصاد منفجر می شه
  • احسان ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    جالب همین هاشمی در سال 88 معتقد بود تقلب شده. من مطمئن هستم اگه دوباره رای نیاره دوباره جر زنی می کنه مثل کروبی
  • احسان ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هاشمی رای نمیاره فقط اومده برا جر زنی
  • ارش ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    احسنت برادر یا خواهر هاشمی فقط اومده تا پرونده پسرش رو مختومه کنه
  • حامد ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    بله رضا جان ما با شرق و غرب دشمنیم اگه تهرانی یه سر به وزارت خارجه بزن نوشته نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی
  • ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    لطفا كناره گيري كنيد...آقاي هاشمي بذار در همين حالت بماني و به رد صلاحيت يا راي نياوردن نينجامد....
  • حامد ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    مردم رد صلاحیتش کردند در انتخابات 84
  • ارش ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    کامران باقری لنکرانی
  • حامد ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    دم وحید گرم
  • فاطمه سادات ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    به همه عزیزانی که خود را در قبال کشور مسئول میدانندتوصیه میکنم برای شناخت آقای هاشمی به سایت تسنیم رفته و ویژه نامه ای در همین خصوص را دانلود کنید... نامزدی در 79 سالگی شکل گیری مدیران قدرت و ثروت در دوره هاشمی
  • احمد ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    دلار 60 تومانی رو همی هاشمی کرد 1100 تومان دوست عزیز
  • حامد ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هاشمی سال 84 مرد
  • حامد ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    مردم هاشمی رو رد می کنن
  • حامد ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    این میخ پوسیده است
  • حامد ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هاشمی می خواه رئیس جمهور بشود اصلا قابل مقایسه نیست
  • ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    ناشناسه میگه بزن دست قشنگو رو!!! دست زدن مردم مصداق سوت و کفه اما دست زدن خودشون خیلیم قشنگه!!
  • منتقد ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    متاسفانه جريان اصولگرايي نسبت به آقاي هاشمي يك نگاه افراطي و يكسويه داره! من هم معتقدم عملكرد آقاي هاشمي در همه ادوار گذشته چه دوره ده ساله حيات امام خميني و چه دوره 8 ساله رياست جمهوري و چه دوره 16 ساله اخير قابل نقد است اما متاسفانه بعضي ايشون رو به هر نا پسندي متهم مي كنند!!! آيا موضع مقام رهبري هم همين است؟ آيا رهبري بعد از 3 تير 84 از موج گسترده تخريب آقاي هاشمي انتقاد نكردند؟ آيا پيگيري تخريب آقاي هاشمي رو از دستگاه قضايي مطالبه نكردند؟ آيا سال 88 تو نماز جمعه معروف از سلامت اقتصادي ايشون دفاع نكردند؟ آيا نگفتند از ابتداي انقلاب تاكنون آقاي هاشمي چيزي از بيت المال براي خودشون كنار نگذاشتند؟ آيا نگفتند من و آقاي هاشمي در بعضي زمينه ها اختلاف نظر داريم اما مردم و جريانهاي سياسي نبايد دچار توهم بشوند؟ آيا بعد از حوادث تلخ سال 88 دوباره آقاي هاشمي رو به رياست مجمع منصوب نكردند؟ آيا بعد از كنار گذاشته شدن آقاي هاشمي از رياست مجلس خبرگان رهبري از عقل و اخلاق سياسي ايشون در جمع خبرگان تجليل نكردند؟ اما جريان اصولگرايي و كساني مثل كيهان و مشرق و جبهه پايداري و غيره كه مدعي پيروي از رهبري هم هستند همه اينها رو فراموش كرده و طوري تبليغ ميكنن كه گويا هاشمي عامل دشمنه و اگه بيايد دوره انقلاب به پايان ميرسه... من فكر مي كنم آقاي هاشمي يا مستقيم توسط شوراي نگهبان يا با حكم رهبر تاييد ميشه و در نهايت اين مردم هستند كه بايد انتخاب كنند! گفتني است ممكن است آقاي هاشمي در پايان كس ديگري مثل آقاي روحاني - يكي از دو نماينده رهبري در شوراي عالي امنيت ملي - رو به عنوان نامزد نهايي عرصه به مردم معرفي كنند...
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    کسی خونه نیست ، در نزن !
  • رضا ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    ببخشیداشتباهی بجای مثبت منفی زدم.
  • ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    تقوا، تقوا ، تقوا
  • ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    یادت رفته هاشمی گفته بود:بعضی ها باید زیر چرخ توسعه له بشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • آشنا ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    قالیباف مقبول تر است
  • ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اگر رفسنجانی رئیس جمهور بشه بیشتر از اینکه کشور پیشرفت کنه بچه هاش پیشرفت میکنن.چطور میتونید به این ادم رای بدید!
  • فرزاد ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اگر هاشمي در شرايط تحريم بتونه اقتصاد ايرانو سروسامون بده مرده و الا گردن خم كردن جلو آمريكا و اسرائيل و غرب هنر نيست
  • فرزاد ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    از طرفدار هاشمي اينطوري حرف زدن بعيد نيست متاسفم واست كه منطقت توهينه
  • ح.ص ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    نه که سالم نيست! اعضای مجمع می گويند: گاهی هاشمی اصلا يادش می رود موضوع جلسه چه بوده و راجع به چيزی غير از مشروح مذاکرات رأی گيری می کند و محسن رضايی به او تذکر می دهد و او ناراحت می شود و ادعا می کند حواسش جمع است!!
  • ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    جناب آقای حامد خان کشور بعد از جنگ و با کلی بدهی و خرابی - حداقل اوضاع از الان بهتر نبود؟
  • ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    همين آقا به کوري چشم بعضي ها دوباره در راس مجمع تشخيص مصلحت گمارد واقعا از اين مدعيان ذوب در ولايت (دوستان نادان رهبري) بايد بخدا پناه برد شياطين در جلد مومنان خر مقدس خوارج مسلک ظهور کرده
  • ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    برادر جان چوب الک نميتواند چوب خيمه باشد و خيمه را سرپا نگهدارد
  • ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    انسانهائي که خود را بخواب زدن را نميشود بيدار کرد اين جماعت پرو نه اعتقادي به امام (ره) دارند و نه رهبر معظم انقلاب فعلا نانشان در اين اختلاف ميپزد والا روزي را ميبينم که اين جماعت خرمقدس جلو رهبري هم بايستد مثل م
  • آشنا ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    آیا پسر آقای هاشمی یاری گر فتنه نبود ؟آیا دختر آقای هاشمی در بین فتنه گران آن هم روز عاشورا حضور نداشت؟ آیا فرزندان آقای هاشمی در صورت پیروزی او دولت را اداره نخواهند کرد؟ در ضمن رهبر عزیز در مورد انتقاد های تند علیه مشایی نیز واکنش نشان دادند.و این به این معنی نیست و نبود که برای ریاست جمهوری او راضی بودند.
  • ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    چی؟؟!!!! باید؟!!!!!! برای دیگران تعیین تکلیف می کنید؟؟!!!!! شما؟؟؟؟؟
  • بابک ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    دعا می کنم هاشمی آخر عمری عاقبت به خیر شود . مثل رفاهه در سریال مختار که از ابتدا با مختار قیام کرد ولی در وسط کار به شمر و دسته مخالفین پیوست و در پشت کاخ مختار امام جماعت آنها شد ، ولی در آخر متوجه اشتباهش شد و توبه کرد و بازگشت.
  • hamid ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هروقت ديديد خارجيها دارن از يكي تعريف ميكنند بدونيد كه داره اشتباه ميره يا خوب نيست
  • قربان ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    آقای به اصطلاح مشفق دست از سر مردم بردارید به هر کس رای دادند صحیح است با طنت خراب است
  • عباس ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اقایی که حرف از نامه بی سلام زدی احتمالا شما دیپلم ندارید که اگر داشتید در زبان فارسی دبیرستان از ویژگی های اصلی نامه سرگشاده بی سلام و احوال پرسی بودن ان است و این تحریف را همان جریان هلولولو به خرد شما دادند که 4 سال پیش امام زمان را کرده بودند شعیب ابن صالح... مشرق خواهشا نظرمو ثبت کن
  • ناشناس ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    24خرداد معلوم میشه مردم با کی هستند.
  • حمید ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    من نمیدونم چرا شما خبرگذاری های اصولگرا اینقدر 0 و 100 به قضایا نگاه میکنید؟؟؟؟؟ تقوا میدونید چیه احیانا؟؟؟؟ یادتونه 4 سال پیش احمدی نژاد یار امام زمان بود و الان شده منحرف؟؟؟؟؟ که ایشان نه اون موقع یار اقا بودند و نه الان منحرف بلکه شما اصولگرایان عزیز هستید که با یک مویز گرم میشوید و با یک غوره سرد!!!! یکم تقوا داشته باشید والسلام
  • عباد ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    چرا ما همه رئیس جمهورهای قبلی را منافق می نامیم. مشکل از ماست. از رئیس جمهورهای قبلی نیست.
  • ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    ان شائ الله باهم محشور بشید .
  • ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    معاویه زمان کیه الان؟
  • آشنا ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    کامنت شما دهشتناک است.اگر خبر ندارید بدانید که اتفاقا جایگاهی الان ایران دارد خیلی بالاتر از دور هاشمی و اصلاحات است و کارهایی بنیادینی که در این هشت سال انجام گرفت مانند هدفمندی یارانه ها و سهمیه بندی بنزین هیچ دولتی جرات اجرای ان را نداشت اگر تحریم ها و تبلیغات غرب و ضد انقلاب را با اینها جمع بزنیم می شود تصور شما از وضع موجود.نقش خانواده آقای هاشمی کاملا محرض در قتنه 88 بود.یعنی آقای هاشمی از این قضیه خبر نداشت؟وزارت اطلاعات تائید میکنه شما میگید کی گفته؟ فایل صوتی افشا شده مکالمه مهدی هاشمی با کوثری ضدانقلاب را دانلود و گوش کنید(همین کلمات را سرچ بزنید)
  • ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    مشرق آشغال نیست ، آنارشیسته و تو هرج و مرج طلبی کاسبی میکنه . مثل خیلی های دیگه .
  • ناشناس ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    هاشمی انصراف نمی دهد می اید و به امید خدا با رای ملت ایران گروه انحراف را به بایگانی تاریخ می فرستد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    آخه منم خیلی دلم برای تو میسوزه با این طرز تفکرت آخه هاشمی با این رسوایی هایی که داره دیگه نیازی به جریان سازی هست؟ یا نمیدونی یا خودتو زدی به اون راه.
  • محمد ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    فرضا این نامه درست حالا از کجا میدونید آقای هاشمی قبول کرده اینطوری غیبت میکنین...
  • ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اگه ملت همين مرد مسنو خواستن انوقت تكليف چيه؟
  • محمد ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    آیت الله هاشمی سردار سازندگی و جهاد است تدبیر و تجربه ایشان خلع کهولت سن را بر طرف میکنه،، مرد روزهای سخت...
  • ناشناس ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اقا حامد اگر با حرف زدن و شعار می شد دشمنان را شکست داد 75 میلیون ایرانی شب تا صبح نمی خوابیدند و شعار می دادند دشمن از نظر نظامی به ما برتری ندارد کسی که در 8 سال گذشته اقتصاد ایران را ضعیف کرده است و پیش بینی ایستادن در برابر تحریمها را نکرده است ایا این خیانت نیست !!!!! نتیجه : اقتصاد قوی مساوی شکست دشمن اقتصاد ضعیف مساوی است با هوس دشمن باید مرد معتدلی بیایدکه مشکلات را با درایت و تیز هوشی حل کند نه اینکه رییس جمهوری بیاد که فقط فحش بدهد و اقتصاد را بسپارد به هر چی شد شد
  • ناشناس ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اقای ناشناس گفته ما با شرق و غرب می جنگیم !!! شما عزیز من فراموش کردید چین کمونیست که رابطه حسنه عمیقی با شما دارد البته با عرض معذرت اگر لقب بدی به من ندهند !!!!!!
  • ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    امام خامنه ای فرمودند : هیچ کسی برای من هاشمی نمی شود
  • ناشناس ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    خدا را شکر که لقب جادوگر ندارد همان لقب اکبر شاه بهتر است
  • ناشناس ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    نه افراط نه تفریط فقط رای ملت ایران از صندوق بیرون می اید و مجوز ورود به پاستور را پیدا می کند
  • ناشناس ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    دلار 4000 تومان احمدی و گوشت 40000 تومان احمدی نوش جانت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ناشناس ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    اقای دلسوز نظام افرین بر تحلیل شما تا کج فهمی بعضی ها مرتفع نشود مملکت اباد نمی شود
  • ساسان ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    shot up
  • ناشناس ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    فقط اعتدال ایران را از نظر سیاسی و اقتصادی می تواند به جلو ببرد ان هم در شزایط فعلی از عهده هاشمی بر می اید
  • مرتضی ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    در هر حال میزان،حال فعلی افراد است. کاش تو این چندساله دهان استکبار رو به خاک می مالوند!
  • مرتضی ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    مشرق! تو یه مرتبه،چگونه میشوی که از این که تو این چندساله تا جایی که جا داشته با دشمنان همنوا شده است به عنوان چریک پیر انقلاب یاد میکنی؟؟!! مگر نه اینک میزان حال فعلی افراد است؟!
  • 110 ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    جزبرای انتقام نیومده آره داداش
  • ناشناس ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    سال 88 گروه انحرافی بنزین را ریخت و رفت کنار ایستاد و گفت چرا شعله ور شد و سران فتنه ان دو نفر حماقت کردند و ادامه دادند اگر ادامه نمی دادند الان چشم نظام و ملت بودند مرگ بر همه ادمهای دورو اعم از انحراف و غیره
  • * ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    توکه راست میگی
  • rasool ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    وقتی امام آمد "بی بی سی ناراحت شد، اما چرا وقتی «هاشمی آمد» خیال بی بی سی راحت شد" آقای هاشمی؟! شور شما، این بار کدام عاشورا را هدف گرفته؟! . امام خمینی(ره): اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود. . ایت الله خامنه ای: اسرائیل اگر غلطی بکند حیفا و تل اویو را با خاک یکسان میکنم. . هاشمی : با اسرائیل سر جنگ نداریم... www.kashmar.blogfa.com
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    معلومه که دلار زیر سر خودش بوده که تا کاندید شده دلار اومده پایین
  • ناشناس ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    دوست عزیز من نمی دانم که گفته شما صحت دارد و یا ندارد برقراری رابطه با امریکا با تنش زذایی فرق می کند انها بارها خواستار برقراری رابطه شده اند فرض اگر صحت داشته باشد دست از دشمنی با ایران بردارند و حق غنی سازی 5 در صد و 20 در صد ایران را به رسمیت بشناسند در جواب رهبر معظم انقلاب خودشان می دانند چه تصمیمی بگیرند لطفا در کار بزر گان مملکت دخالت نکنید
  • ناشناس ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    تو توی قنداق بودی هاشمی یار و یاور انقلاب بود فهمیدی
  • ناشناس ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    دوستدار انقلاب و ایران است مردم خواسته اند و هاشمی امده است
  • ناشناس ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    ما خودمان هاشمی را می شناسیم و نیاز به هیچ سایتی نداریم
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    بین افرادی که کاندید شن فقط هاشمی می تونه این مملکت از دست رفته را احیاء کنه
  • محمد ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    با عرض پوزش بنده اشتباهي منفي زدم لطفا يه منفي كم و به مثبتها اضافه بفرمائيد. با تشكر
  • ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    برای خروج از مشکلات واقعا نیازمند هاشمی هستیم مگر حضرت امام چند سال داشتند کشور و انقلاب را اداره می کردند . طرح بحث های کهولت سن یک بدعت خطرناک است
  • علی ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    اتش به دودسخویش در خرمن خویش ...ماخود زده ایم که را کنیم دشمن خویش ما مالباختگانی بیش نیستیم سهم ما از کشور فقط حرص است وبس
  • رضا ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    واقعا مردم ایرانیم ما؛زود از کوره در میریم؛اگه از کسی خوشمون بیاد اونو در حد معصوم میبینیم ؛اگر هم از کسی بدمون بیاد فقط تخریب میکنیم؛مگه میخواید کجارو بگیرید این همه غیبتو تهمتو توهین؛یکم به خودتون بیاید؛ناسلامتی مسلمونید
  • ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    چه جون کم ارزشی داری
  • ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    مشرق ! شما چرا كانديداي خودتون را تبليغ نميكنيد؟! توپخانه ات مستقيم و يك خبر در ميان ، هاشمي را هدف گرفته؟! اگر هاشمي هماني است كه شما ميگوئيد، پس از چي نگرانيد؟ پيرمرد ناتوان 80 ساله كه رسانه هاي بيگانه ازش حمايت ميكنند، وبهتر است براي رضاي خدا كنار برود!!
  • یوسف ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    سلام کرمانی هستی؟ آخه این لقب رو هم ولایتی ها به هاشمی دادن؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    اتفاقا چون هم فکر کردیم و صد البته خیلی چیزها ازش دیدیم میگیم بده . شماهم بهتره چشماتونو باز کنید .البته اگه خودتونو به خواب نزدید!
  • موسوی ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    مدرک لازم نیست خودمون تورم 50درصدی را زمان هاشمی با تمام وجودمون حس کردیم مدرک از این محکمتر؟
  • ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    به نظر من هم هاشمي رد صلاحيت ميشود. پس بهتره كه آبرومندانه كناره گيري كنه و همچنان ذخيره نظام باقي بماند.
  • ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    شما که مکین بچه هاش پیشرفت کنن اونا خیلی خیلی پیشرفت کردنند تو نمی خواد راجع به اونا نظر بدی
  • امیر ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    در وضعیت کنونی کشور فقط هاشمی
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    واقعا برای شما متاسفم آمار کامنتهای این سایت وپاسخها کاملا ساختگیه ومردمی نیست
  • مصطفی ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    من هم اشتباهی منفی دادم
  • ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    هاشمی توانایی های جسمی خود را بهتر از همه می داند.
  • من ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    ایشون خودشون در جریان اند....
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    تا وقتی مردم ایران درگیر زنده باد و مرده باد هستند، اوضاع هر روز بدتر می شود. نه آمریکا و اسرائیل با شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل از بین می روند و نه عمر کسی با شعار زنده باد زیاد می شود. معیار فقط فهم و شعور و انسانیت است که گویا بسیاری آن را به سیم و زر فروخته اند.
  • حقيقت ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    الحق هاشمي انقدر بزرگ و مهم است كه همه جريانات دوست و دشمن مجبورند در خصوص او اظهار فضل نمايند
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    متاسف واسه مردمانی که فقط نوک بینی خود را میبینند . ایت الله عالی ترین پست انتصابی از سوی رهبری را دارد . این بزرگوار رئیس مجلس حبرگان بوده و در حل حاضر عضو خبرگان نیز می باشد . ایشون در یار امام و رهبری بوده و هستند .
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    خوب نگران خودمونيم مي گيم نياد ديگه خيليا خوش خيالن و ميگن اين آقا اوضاع اقتصادي بهبود ميده بله شايد اين حرف درست باشه و كاهش نه چندان قيمت ها را داشته باشيم ولي صددرصد به آمريكا امتياز ميده اونم همون اتفاق دوران جناب خاتمي تعليق فعاليت هاي هسته اي
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    چرا منفي دادين آخه خوب ميگه خودش بايد بكشه كنار و اين مسوليت قبول نكنه يا نكنه من بد فهميدم!!!!!!
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    بله ولي با دادن امتياز نه!!!!!!!!!
  • خودم ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    رفتار خودش باعث شده شما سخت نگير
  • حسین ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    توصیه من به همه این است با احساسات نمی شود حرف زد معقولانه وبا سندودلیل باهم صحبت کنید به هم فحش ندید یکی قدرت به دست می گیرد چرا ماباهم دعواکنیم حرفاهامون را با ادب وبا دلیل وسند بزنیم . موفق باشین
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    میبنیم همش پرچمهای بیگانه داره از هاشمی حمایت میکنه اخی داخل که دیگه حناش رنگی نداره خارج نشینا دارن براش خوش رقصی می کنن برادر بزرگوار هاشمی خودت رو دریاب از این منجلابی که بیگانه برات خواب دیده امروز نوبت شما فردا هم یکی دیگه
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    چه حرفا تولی و تبری چی میشه پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    به همه عزیزانی که خود را در قبال کشور مسئول میدانندتوصیه میکنم برای شناخت آقای هاشمی به سایت تسنیم رفته و ویژه نامه ای در همین خصوص را دانلود کنید... نامزدی در 79 سالگی شکل گیری مدیران قدرت و ثروت در دوره هاشمی
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    هاشمي هشت بار رد صلاحيت شده است + سند ۱ . عدم توان مدیریتی ۲ . حمایت ضدانقلاب و جریان بیگانه ۳ . سواستفاده های مالی در انتخابات سال ۸۴ ۴ . نوع نگاه درباره ولایت فقیه و عدم التزام عملی به آن 5 . نامه بدون سلام و السلام خطاب به رهبری 6 . تریبون نماز جمعه مهم تر است یا تریبون ریاست جمهوری 7 . حرف های اهل خانه یا حرف صاحب خانه ! 8 . چرا هاشمی رفسنجانی محاکمه مهدی را محاکمه خودش می داند جهت خواندن مشروح همین خبر را در مشرق بخوانید.
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    به همه عزیزانی که خود را در قبال کشور مسئول میدانندتوصیه میکنم برای شناخت آقای هاشمی به سایت تسنیم رفته و ویژه نامه ای در همین خصوص را دانلود کنید... نامزدی در 79 سالگی شکل گیری مدیران قدرت و ثروت در دوره هاشمی
  • ازاده ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    چرا اون طرف ابی ها از هاشمی دفاع میکنند حتما یک چیزی هست دیگه
  • سردار ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    چیی میگی شما ؟ صلاحیتش تائید شده !
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    چی میگی تو بلا
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    اشتباه منفی دادن
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    احسنت بر این بصیرت
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    این حرف خودته الکی میگه!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    کی هست ؟!
  • ناشناس ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    سلامتی اش مهم نیست ...ولی: سر پیری و معرکه گیری؟
  • ایرانی ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    زنده بادهاشمی
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    کاملا موافقم معجزه است که کامنت شما منتشر شده!
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    تا در 84 سالگی یا 88 سالگی کاندیدا شود و شما بگویید چرا سنش زیاد است!
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    شیر همون شیره منتها الان دیگه شیر پاکتیه قبلا شیر راستکی بود(البته اگر بود)
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    به خاطر ثباتی که به خاطر ایشان بوجود میاد اومده پایین! سعی کن شاید فهمیدی!
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    اگه عقل نداشته باشی راه خوبیه!
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    بعید میدونم که حتی توان تفسیر قرآن و درس و بحث هم داشته باشن فوق فوق اش نمازهای یومیه رو با کمک دیگران بخونند
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    تو مجلس پنجم ایشان تقریبا بالاترین رای تهران را آوردند!
  • ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    باحسین آقاموافقم
  • ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    تا دیروز؟ من که یادم نمیاد شما توهم ندارید؟
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    در مورد همه ملاک حال فعلی است یا استثنا هم دارد؟ واقعا میپرسم استثنا دارد یا خیر؟
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    تورم دوره خاتمی کمتریم میزان بوده پس به خاتمی یا هر کی اون بگه رای میدهیم!
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    هاشمی کجا گفته بعضی ها باید له شوند؟
  • ایران ایران زاد ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    0 0
    حداقل آقای هاشمی برای این کشور و نظام زحمت کشیده اند و زندان رفته اند از تازه به دوران رسیده هایی بگویید که بی هیچ سابقه مبارزه و تلاش دم از انقلاب و نطام میزنند کسانی که از جنگ و انقلابی میگویند که در زمانش طفلی بیش نبوده اند.
  • ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    0 0
    ایادی امریکا و صهیونیست از الان با ترفندهای مختلف می‌خواهند کاری کنند که هاشمی نیاد چون اونا از اهدافشان دور می‌مانند
  • ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    0 0
    فرزاد کوچولو منطق شماها را هم دیدیم...
  • ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    0 0
    shut up درسته ساسان خان
  • ر.ک ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    0 0
    شما همونا نیستید که مطمئن بودن موسوی انتخابو برد و بعدش غوغا راه انداختن؟!!!
  • ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    0 0
    مشکل ما دقیقا هاشمیه و تفکرش و بچه هاش شد؟
  • ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    0 0
    اره خداوکیلی دلم نمیاد بار 70میلیونی بذرم رو دوشش جلیلی رو ترجیح میدم (:
  • محمد ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    0 0
    این اقا حامد معلومه علامه دهره بابا اونموقع هم رای اورده تو نفهمیدی
  • گوریو ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    0 0
    افا حامد شما که انقد دونایی با این کامنتات معلومه به کسیرای دادی که دلارو کرد 3500
  • ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    0 0
    کسانی که اینجا کامنت بر ضد آیت الله هاشمی میذارن و یا پاسخ کامنتهای موافق ایشان را با منفی میدن چند نفر بیشتر نیستند و اونا هم مشخصه که از همین بچه مچه هایی هستن که سر از تخم در نیاوردن
  • ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
    0 0
    نگفتم رد صلاحيت ميشه!؟ ميتونست كناره بگيره و همانطور كه خودش بارها گفته زمينه رو براي جوانترها مهيا كنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس