کد خبر 226957
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸

فضا و محیط مغازه همیشه در جذب مشتری موثر است و از مهمترین اصول در کار خرید و فروش به حساب می آید. هر فرد متناسب با شغلش، مغازه اش را نیز تزئین می کند. معمولا میوه فروشی ها ساده ترین مغازه ها هستند که طراحی خاصی روی آن ها نشده است.

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، میوه یکی از اقلام ضروری برای سلامتی انسان هاست از این رو نمی توان آن را نادیده گرفت. برای خرید میوه همیشه به میوه فروشی ها مراجعه می کنیم که در سراسر دنیا به یک شکل هستند. معمولا میوه فروشی ها مغازه هایی نه چندان زیبا و لوکس اند که هر میوه ای در گوشه ای ریخته شده است.

میوه فروشی "سمبیکیا" در ژاپن متفاوت ترین مغازه ای است که می توان در دنیا دید زیرا در این مغازه میوه ها به مانند طلا خرید و فروش می شوند و مغازه آن حتی از جواهر فروشی ها نیز زیباتر و شیک تر است. تنها تفاوت این مغازه با جواهر فروشی این است که به جای الماس و یاقوت، سیب و هندوانه به فروش می رسد.



این میوه فروشی در حالی که فضایی خاص دارد، قیمت های عجیبی نیز برای میوه هایش گذاشته است. در ژاپن رسمی وجود دارد که مردم گاهی میوه به هم کادو می دهند اما نه هر میوه ساده ای بلکه میوه های خاص و نایاب و این دقیقا همان چیزی است که در "سمبیکیا" فروخته می شود.

آن ها میوه هایی مانند سیب یا هندوانه و طالبی را در شرایط خاصی پرورش می دهند. این میوه ها معمولا زیبا، بدون لکه و در اندازه های مختلف برای فروش موجود هستند. با توجه به خاص بودن این میوه ها قیمت های بالایی دارند برای مثال یک طالبی متوسط نزدیک به 160 دلار قیمت دارد در حالی که قیمت آن نزدیک به 2 دلار است.

این مغازه کار خودش را در سال 1834 شروع کرده است و تا سال ها تنها میوه های ارزان قیمت داشت اما بعدها با تغییر پیدا کردن مدیریت آن از مغازه ای برای فقرا به یک میوه فروشی لوکس برای اشراف تبدیل شده است. 








نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس