کد خبر 228002
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۰

محمود شهریاری گفتگویش با برنامه "رادیو هفت"‌ را گفتگویی متفاوت درباره بیوگرافی شخصی و ایام کودکی‌اش معرفی کرد که در بیجار گذشته است.

به گزارش سرویس فرهنگی مشرق، محمود شهریاری مجری رادیو و تلویزیون در این زمینه به مهر گفت: از بیوگرافی شخصی تا سابقه کار و چگونگی ورودم به عرصه اجرا تا ایام کودک و زندگی در بیجار و تهران موضوعاتی است که در گفتگوی یک ساعته‌ام با "رادیو هفت" به آنها پرداخته‌ام و البته ناگفته‌هایی را ذکر کرده‌ام که تا به حال در مصاحبه‌هایم مورد اشاره قرار نگرفته بود.

گفتگوی شهریاری که این روزها با برنامه "فیتیله جمعه تعطیله" همکاری می‌کند از امشب در برنامه زنده شبانگاهی "رادیو هفت"‌ با منصور ضابطیان روی آنتن می‌رود.

محمود شهریاری در سال 1337 در بیجار متولد شده و از سال 61 فعالیت خود را در رادیو آغاز کرده است. این گفتگوی شبانه شامل بیان نکاتی جذاب و شنیدنی از زندگی محمود شهریاری از دوران کودکی و نحوه ورودش به این حرفه و نقطه نظراتش درباره گویندگی و اجرا در قالب مصاحبه 6 قسمتی از امشب یکشنبه نهم تیر آغاز می‌شود و تا پایان هفته هر شب قسمت‌هایی از این گفتگو روی آنتن می‌رود.

خوانش اشعار و اجرای قطعات ادبی توسط مهمانان برنامه، نماهنگ و نمایش رادیویی، ترانه و روایت قصه از دیگر بخش‌های مختلف برنامه "رادیو هفت"‌ است.

برنامه زنده شبانگاهی "رادیو هفت" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی منصور ضابطیان و محمد صوفی هر شب ساعت 23 از شبکه آموزش سیما روی آنتن می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس