مهاجم تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: کی‌روش به تنهایی ۲۰ تا ۳۰ سال فوتبال ایران را جلو برد.

ویژه نامه جام‌جهانی مشرق - رضا قوچان‌نژاد در مورد شکست 3 بر یک مقابل بوسنی گفت: بازی خوبی بود بوسنی بهتر از ما بازی کرد. ما در نیمه اول کمی استرس داشتیم. نمی‌دانم چرا نسبت به دو بازی اول سطح بازی ما پایین آمده بود.

وی در مورد اینکه شاید به خاطر خستگی و تحلیل بدنی این اتفاق افتاد گفت: نه، بوسنی خیلی بهتر از ما بازی کرد شانس صعود در دست ما بود اما نتوانستیم این شانس را نگه داریم در هر حال باید از سرمربی تیم و همه بازیکنانی که در برزیل بودند و همه مسئولان تشکر کنم.

قوچان نژاد در مورد اینکه نگاه دنیا به فوتبال ایران عوض شد گفت: ما در زمین فوتبالمان را به دنیا نشان دادیم نه با حرف. امیدوارم که وضعیت ما بهتر شود و پیشرفت کنیم. همه ما امیدواریم که کی‌روش بماند او در 3-4 سالی که در ایران بود به تنهایی 20 تا 30 سال فوتبال ایران را به جلو برد. بدون کی‌روش نمی‌توانستیم به جام جهانی برویم.

وی در مورد اینکه کی‌روش خداحافظی کرده یا نه گفت: نه او خداحافظی نکرد و امیدواریم که کی‌روش همچنان سرمربی تیم‌ملی ایران باقی بماند البته فقط خدا می‌داند که در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

قوچان‌نژاد در مورد اینکه دیدن ادامه جام‌جهانی از تلویزیون چه حسی دارد به خصوص اینکه او در جام‌جهانی هم گلزنی کرد گفت: حس خاصی ندارم زیرا تیم‌ملی اوت شده است. دوست داشتیم صعود کنیم اما صعود نکردیم و این مسئله دردناک است. همه ما دوست داشتیم که همچنان در جام‌جهانی و برزیل باقی بمانیم اما این اتفاق نیفتاد.

وی در مورد اینکه داور بازی ایران و آرژانتین را می‌بخشد یا نه گفت: چرا نبخشم؟ او هم یک انسان است و اشتباه می‌کند ربات که نیست. شاید اگر آن پنالتی گرفته می‌شد شرایط مسابقه عوض می‌شد و به نفع ما هم بود اما داور ربات نیست و انسان است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سورنا ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    0 0
    کیروش فقط جلوی ارژانتین وکره جنوبی سیستم دفاعی خوبی چید واقع بین باشید میبینید اصلا توی حمله خوب نبودیم.بازی آخرهم نه دفاع خوب بودیم نه حمله.
  • کارشناس فوتبال ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    0 0
    اگر خلعتبری و رحمتی و عقیلی رو حذف نمی کرد با بردن مصدوم هایی مثل بیگ زاده که اصلا بازی نکردن الآن میشد 40 سال!!... امیدوارم به جای احساسی شدن و تمرکز روی قهرمانی آسیا با منتخب تیم 30 سال به بالا برای 4 سال بعد تمرکز کنیم و تغییر نسل بدیم
  • ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    0 0
    آره واقعا با دیوار گوشتی که مقابل دروازه ایران درست کرد. فاتحه فوتبال ایران خیلی وقته خونده شده.
  • ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    0 0
    آفرین قوچان نژاد حرفات عالی بود !
  • ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    0 0
    20 تا 30 سال؟!
  • ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    0 0
    به همین خیال باشید مگر فوتبالیست عنصر جاودانه است که با یک مربی مثلا 50سال بازی کند در همان سال با همان مربی حد اکثر تا 4 سال دارای آموزه است و نسل بعدی فوتبال می آید و نقشی از این خرف ها را با خود ندارد - فوتبال کشور ما ذاتا دارای عیب است و بیش از این هزینه برای این ورزش آفتابه خرج لحیم است -
  • ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    0 0
    فوتبال شما را جلو برد و خواب حضور در جام جهانی را هم نمی دیدی و قرض نانی را که بهت داده داری پس می دهی - کی رش هرچه کرده برای شخص شما و این افراد کنار شما بود برای نسل بعدی هیچ اثر گذار نیست - مگر شماها 30 سال فوتبال بازی خواهید کرد و کیفیت فوتبال توقف خواهد کرد در نسل شما - جمع کنید جوون از نجابت مردم ایران سوء استفاده نکنید!!!!!
  • امیر ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    0 0
    1:ما در تمام ادوار جام جهانی که حضور داشتیم حداقل یک امتیاز و گرفتیم 2:عیار تیمها در حمله مشخص میشه نه دفاع 3:به قول آقای محصص حساس ترین بازی قرن ایران مقابل بوسنی بود که نتیجشو دیدیم با توجه به این 3 دلیل ایران هیچ پیشرفتی نداشته و این در حالی است که ما در مرحله صعود به جام جهانی با توجه به گروه راحتمون با کلی اما و اگر به جام جهانی رسیدیم.
  • محمد ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    0 0
    سالی 12 میلیارد برای کی روش و دستیارانش!! واقعا ارزششو دراه ؟؟؟
  • اندیشمند ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    0 0
    اگربفهمیم بچهها دمتون گرم شیرمادرتون حلالتون باغیرت بودین ، کافیه مدتهابودفوتبالی غیرتی ایرانی الاصل روندیده بودیم ممنونیم بچه ها
  • دیده بان ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    0 0
    آقای قوچان‌نژاد کی‌روش 20 تا 30 سال فوتبال ایران را جلو برد!!!! کم حساب کنید مشتری بشیم!!!
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    0 0
    در 2 بازی اول عالی بودیم. اگر شما کارشناسان و مربیان داخلی به جای حسادت و رقابت ناسالم در خیلی از موارد با کی روش همکاری میکردید الان خیلی بهتر از این نتیجه گرفته بودیم. دنیا به خوب بودن تیم ایران اعتراف کرد اما بعضی ها هنوزبرای اثبات خودشون دنبال عقده گشایی علیه کی روش هستن.
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    0 0
    پروفسور از کجا کشف کردی حداکثر4سال؟چرا 5سال نه؟چرا سه سال نه؟ با این حکم شما فرگوسن که 26سال سرمربی منچستر بوده 22سالش بدون آموزه بوده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس