به گزارش مشرق، حسین مهری در خصوص لغو تفاهم سه جانبه شرکت پست فرودگاه امام خمینی و سازمان حج و زیارت برای تحویل رایگان بار حجاج در منازل، گفت: در 16 مهرماه و یک روز پیش از بازگشت اولین کاروان حجاج اعلام شد که این کار انجام نمیشود.
مدیرعامل شرکت پست توضیح داد: این تفاهم در حالی به صورت کاملا غیرفنی و کارشناسی نشده از سوی سازمان حج و زیارت لغو شد که شرکت پست و فرودگاه امام خمینی برای ارائه سرویس آمادگی کامل داشتند.
وی ادامه داد: همچنین حدود 3 ماه کار کارشناسی و هماهنگی در این باره انجام شده بود و تجهیزات شرکت پست نیز برای این منظور در فرودگاه مستقر شده بود.
مهری خاطر نشان کرد: شرکت پست 3 سال است که این سرویس را در خراسان جنوبی ارائه میکند و هر سال نیز بابت رضایت حجاج مورد قدردانی مسئولان استانی قرار میگیرد.
مدیرعامل شرکت پست تاکید کرد: شرکت پست در روز 2 میلیون مرسوله را جابجا میکند و تحویل 60 هزار بار در طی 20 روز و روزانه 3 هزار بار برای شرکت پست بسیار آسان است.
مدیرعامل شرکت پست توضیح داد: این تفاهم در حالی به صورت کاملا غیرفنی و کارشناسی نشده از سوی سازمان حج و زیارت لغو شد که شرکت پست و فرودگاه امام خمینی برای ارائه سرویس آمادگی کامل داشتند.
وی ادامه داد: همچنین حدود 3 ماه کار کارشناسی و هماهنگی در این باره انجام شده بود و تجهیزات شرکت پست نیز برای این منظور در فرودگاه مستقر شده بود.
مهری خاطر نشان کرد: شرکت پست 3 سال است که این سرویس را در خراسان جنوبی ارائه میکند و هر سال نیز بابت رضایت حجاج مورد قدردانی مسئولان استانی قرار میگیرد.
مدیرعامل شرکت پست تاکید کرد: شرکت پست در روز 2 میلیون مرسوله را جابجا میکند و تحویل 60 هزار بار در طی 20 روز و روزانه 3 هزار بار برای شرکت پست بسیار آسان است.