من کروبی را بدذات نمی‌دانم. وی ساده و خوش‌ذات است ولی اشتباه می‌کند و القائات افراد مختلف روی او اثر می‌گذارد. لذا امید به اینکه عاقبت به خیر بشود را دارم هرچند روزبروز کمرنگ تر می شود. اما موسوی خیر، چنین امیدی درباره او ندارم.

گروه سیاسی مشرق؛ حجت الاسلام مجتبی ذوالنور جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه در بخشی از گفت و گوی تفصیلی خود با پایگاه خبری-تحلیلی مشرق که به زودی مشروح آن منتشر خواهد شد درباره جزئیات ملاقات سال گذشته خود با کروبی در قم و تهران پرده برداشت.
 وی در بخشی از این مصاحبه در پاسخ به این سوال که شما سال گذشته در منزل آقای صانعی با کروبی ملاقات کردید؟ گفت: ملاقات ما در منزل آقای صانعی نبود. وی در منزل صانعی گیر افتاده بود. وقتی خواستند کروبی را نجات دهند دوباره جمعیت حمله کرد، این در حالی بود که از منزل صانعی هم فاصله داشتند و دیگر نمی شد به منزل بازگردند بنابر این به منزل دیگری رفتند.

وی همچنین ادامه داد: آن روز بنده اتفاقی قم بودم. یک سخنرانی داشتم. وقتی موضوع را فهمیدم گفتم که می‌شود کروبی را دید؟ که جواب مثبت دادند. ساعت 12 شب توانستم به ملاقات وی بروم. ملاقات ما نیز خصوصی و دونفره بود. مسئولین نظامی، شهری و حتی محافظین هم وارد بحث نشدند، یعنی ما در اتاق دیگری بودیم. حدود 4 ساعت با کروبی بحث و جدل کردم و بعد از آن هم وی به ادامه بحث رغبت داشت.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه پس از آن دیدار دوبار دیگر در منزل فرمانیه کروبی با وی ملاقات داشتم، درباره احتمال توبه کروبی از اشتباهاتش نیز تصریح کرد: کروبی حرفی درباره توبه کردن نزد. اما نوع صحبت‌های او این بود که؛ "من با ولایت مشکلی ندارم".

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه با کروبی مبنایی بحث کردم، خاطرنشان کرد: ابتدا هم به او گفتم که به من تحت عنوان ذوالنور سپاه نگاه نکن. من یک طلبه هستم. گفتم که آقای کروبی بنده سوابق قبل از انقلاب و خدمات شما نگاه می‌کردم و شما را به عنوان الگو فرض می‌کنم و فقط واقعاً برای من سؤال است که چرا وقتی آقای کروبی می‌خواهد به قم بیاید مردم به جای اینکه بگویند «صلی علی محمد یار امام(ره) خوش آمد» بگویند مرگ بر کروبی؟ چه چیزی عوض شده است؟ آیا انقلاب و نظام تغییر کرده‌اند؟

وی با بیان اینکه کروبی در جواب سوال های مبنایی جوابی نداشت، افزود: بحث به جایی رسید که خود کروبی این جمله را گفت که؛ " من می‌دانم اگر رهبری آسیب ببیند نظام براندازی می‌شود و براندازی نظام این نیست که یک جمهوری تضعیف شود بلکه با حضور دشمن در مرزها و وضعیت قومیت‌ها، کشور تجزیه خواهد شد.

ذوالنور ادامه داد: به کروبی عرض کردم تو که می‌دانی نتیجه چیست، پس چرا عمر خود را در راهی صرف می‌کنید که اگر به نتیجه برسد باعث نابودی و تجزیه کشور  می‌شود و اگر هم موفق نشوید عمر خود را به راه باطل برده‌اید. کروبی جواب هم نداشت برای این سوال.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به سوال خود از کروبی مبنی بر اینکه، " آقای کروبی چرا برنمی‌گردید؟" گفت: وی جواب‌های متعددی داد که من رد کردم و حرف رسید به اینجا که خودش گفت: من فقط نیستم که برگردم، پس کسانی که به فرمان و طرفداری از من آمدند کشته شدند و خسارت بدنی و مالی دیدند چه؟

وی ادامه داد: به کروبی گفتم طرفدارانت یا شما را قبول دارند، که در این صورت از جهنم نجاتشان دادی یا اینکه شما را قبول ندارند. اگر ندارند پس چرا برای آنها می خواهید در مسیر آتش قرار بگیرید؟ شما خودت را نجات بده. این صحبت‌ها حدود 9 تا 10 ساعت انجام شد.

ذوالنور در پاسخ به این سوال که آیا زمینه برگشتی در کروبی مشاهده کردید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: زمینه برگشت در کروبی بیشتر از موسوی است چون من کروبی را بدذات نمی‌دانم. وی ساده و خوش‌ذات است ولی اشتباه می‌کند و القائات افراد مختلف روی او اثر می‌گذارد. لذا امید به اینکه عاقبت به خیر بشود را دارم هرچند روزبروز کمرنگ تر می شود. اما موسوی خیر، چنین امیدی درباره او ندارم. البته مقلب‌القلوب خداوند است، بنده بر اساس ملاک ظاهری عرض می‌کنم. در ضمن اگر کسی به مردم و اعتبار کشور و حیثیت خون شهدا ضربه زد با «بک یا الله» شب قدر درست نمی‌شود، فقط شاید از مسیر غلط خود نجات پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 50
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 54
  • علی ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    البته جناب ذوالنور، ان شاء الله شما هم اصلاح شدید دیگه؟! بیانات حضرت آقا در سوم شعبان امسال که خدای نکرده یادتان نرفته؟! خدای نکرده دوباره اون رفتارهای عجولانه و تحلیل های به ظاهر ولایتمدارانه شما، و خبر گویی از جلسات خصوصی تان ختم به این نشه که در روزی مثل روز پاسدار، مقام معظم رهبری اون طور از رفتار امثال شما در مشوش کردن افکار عمومی و آب به آسیاب دشمن ریختن انتقاد کنند، و صراحتا از شما و دوستان تان بخوان که این تفرقه افکنی ها را تمام کنید! خوب هست همانطور که بر سر بازگشت کروبی به دامان نظام حساسیت دارید، مراقب تحلیل های ناپخته خودتان هم باشید که خدای نکرده کروبی دومی در دهه آینده نشوید! و البته سایت مشرق هم باید مثل شما مراقب باشد که با پیروی از برخی تحلیل های امثال شما در حوزه نمایندگی تبدیل به بازتاب (تابناک) دهه آینده انقلاب نشود. یا علی
  • محمد ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    با نظر علی موافقم
  • حسن ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    با سلام نمی دانم چرا آقای ذوالنور هنوز به عاقبت به خیری سران فتنه امیدوار است. نکند در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی نیروهای ارزشی دوباره در دام فتنه بیفتند.
  • مجتبی ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    آزموده را آزمودن خطا است برادر چرا دوباره می خواهید راه را بر کسانی که دل ولی فقه را خون کردند باز کنید . پس بصیرتی که آقا فرمودند چه شد . قدری تامل کنید . خود مردم بهترین تشخیص را داده اند . این منافقین باید محاکمه شوند و به سزای اعمالشان برسند . واقعا : این عمار!!! ؟
  • حمید ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    خوب این هم ذات یکی از دشمنان سرسخت مشایی . بامید خدا دست ذات بقیه افراد مخالف هم رو خواهد شد.
  • سيد محمدحسين عبدالمنعم ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    جای خدا هم که مي نشينيد آقاي ذوالنور! درباره ذات افراد هم که راحت نظر مي دهيد.. فطرة الله التي فطر الناس عليها چه شد؟؟ شما که با موسوي در عمرت حتي يک لحظه ملاقات نداشتي و حرف نزدي از کجا فهميدي بدذات است اما کروبي خوش ذات؟ شما که با دو بار صحبت با کروبي انقدر نظرت درباره اش تغيير کرده از کجا معلوم اگر 9 ساعت هم با موسوي صحبت کني و نظراتش رو بشنوي انقدر عوض نشي! مراقب خودت باش! دست از اين تحليل هاي آبکي ات هم بردار. ملت رو خسته کردي..!
  • یاور ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    این یعنی چی "این صحبت‌ها حدود 9 تا 10 ساعت انجام شد"
  • ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    درود بر موسوی
  • امين ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    سلام چند ماه هست که حس من این است که روال سیاسی حاکم بر کشور اگر همینگونه ادامه پیدا کند، روزی خواهد رسید که نظام، کروبی و موسوی را به عنوان خودی بپذیرد و احمدی‌نژاد را به عنوان غیرخودی طرد کند. من به هیچ وجه غیرخودی شدن احمدی‌نژاد و خودی شدن کروبی و موسوی و خاتمی را عادلانه و منصفانه نمی‌دانم. توجه شما را به چند خبر و اظهار نظر که می‌توانند موید نظر من باشند جلب می‌کنم. این چند مورد را فی‌البداهه می‌نویسم و الا موارد بیشتری هم وجود دارند. (نقلها به مضمون هستند و نه دقیق): 1- محسن هاشمی رفسنجانی: احمدی نژاد و تیمش قصد از بین بردن دین مردم را دارند (تیتر اول یکی دو تا روزنامه اصلاح‌طلب) 2- باهنر: محاکمه موسوی و کروبی، خواسته معدودی افراطی در مجلس است. دوست داشتم احمدی‌نژاد رای نیاورد 3- غلامعلی رجایی در وبلاگش: کروبی به نظام وفادار است و به رهبری ارادت دارد. باید از او رفع حصر شود. از نخبگان دلجویی شود و احمدی‌نژاد و تیمش طرد شوند. 4- موسوی خوئینی‌ها: حوادث سال1388، حاصل سوءتفاهم بوده است. 5- یکی از نمایندگان مجلس: فتنه 88، کار جریان انحرافی بود 6- سایت رفسنجانی ضمن بازنشر نامه خرداد 88 او به آقا در ایام همین اجلاس اخیر خبرگان: احمدی‌نژاد با جریان انحرافی یکی است. دیدید آقای رفسنجانی درست می‌گفت؟ 7- دیدار شیخ و سید (ناطق نوری و سید محمد خاتمی) 8- و امروز هم افاضات جناب ذوالنور: زمینه بازگشت در کروبی وجود دارد . من يك پیش فرض دارم که براساس این يك پیش فرض، حمایت از احمدی‌نژاد را شدیدا لازم می‌دانم: 1- روند قضایا دارد به سمت غیرخودی شدن احمدی‌نژاد و خودی شدن جریان فتنه و غربگراها پیش می‌رود. يا علي مددي
  • حمیدرضا رسولی ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    از سایت مشرق بعیده که چنین خبر بی محتوایی را بر روی سایت خودش قرار داده! بعد از گذشت بیش از دو سال از فتنه 88 همه مردم نسبت به ابعاد پیدا و پنهان آن تا حدود زیادی بصیرت پیدا کرده اند. دیگر لزومی ندارد فردی که مورد عتاب و خطاب مقام معظم رهبری قرار گرفته، بیاید با تحلیل های نخ نما شده در مورد فردی چون کروبی اظهار فضل کند. جناب آقای ذالنور اگر جنابعالی از هم اکنون به فکر جمع آوری آرای مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس هستی، راه های بهتری هم برای مطرح کردن خود وجود دارد. به نظر من استفاده از مهره های سوخته گزینه خوبی برای جمع آوری آرای مردم نیست! جنابعالی به جای دلسوزی برای سران فتنه بهتر است بروید در مورد سخنان تامل برانگیزی که مقام معظم رهبری در مورد شما و در حضور خودتان بیان داشتند کمی بیشتر دقت نظر داشته باشید که در این صورت همه راه های برتر و مناسب تر برای مطرح کردن جنابعالی در ایام انتخابات فراهم و میسور خواهد شد. حمیدرضا رسولی
  • محسن 1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    سلام یادمان باشد در اینگونه اظهارنظر ها پست سر رهبری باشیم . پشت ولایت باشیم . از ولایت دفاع کنیم . به گفته رهبر عزیز کشورمان حضرت امام خامنه ای مد ظله بصیرت داشته باشیم . برادر گرامی جناب آقای ذوالنور جانشین سابق ولایت فقیه در سپاه سخنان کوبنده شما بعد از انتخابات سال 1388 هنوز در گوش ما است آن روز هایی که رهبر فرزانه انقلاب نخبگان و خواصی را که اشتباه کرده بودند را به بازگشت به جامعه توصیه میکردند شما و افراد افراطی مانند شما از دستگاه قضایی کشور اشد مجازات را برای سران فتنه خواستار بودید . حال چه شده بعد از دو سال گذشتن از فتنه عظیم 88 تحلیل می کنید که زمینه بازگشت آقای کروبی وجود دارد . آن هم وقتی رهبری عزیز فرمودند بعضی نخبگان در امتحان فتنه 88 مردود شدند . حال شما از بازگشت همان مردودی ها سخن میگویید . آقای ذوالنور ولایت پذیر باشید . درباره ولایت پذیر بودن فقط گفتن اینکه من ولایت پذیرم کافی نیست با عمل باید ولایت پذیر بودن را نشان داد . انشاءالله موفق پیروز و ولایت پذیر باشید
  • مصطفی غفاری ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    برادر ذولنور اشتباه میروی اخوی این ره که تو میروی به ترکستان است! سران فتنه تا محاکمه نشوند وحکم اللهی در مورد ایشان اجرا نشود راه توبه اینها بسته است آیا حمایت از آشوبگران عاشورا وحرمت شکنان ولایت ورهبری خوش ذات هستند ؟اخوی برو تو بصیرت وولایت مداری خودت بازنگری کن
  • صابر ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    حمیدرضا جان علامت تعجب در تیتر مشرق به معنای تایید نظر وی نیست انصاف داشته باش
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    کاشکی مخاطب هم میتوانست از خودش دفاع کند. هر جه دلمان می خواهد می نویسیم و میگوییم و محکوم می کنیم.
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    لیاقت مرگ گفتنم نداره، شما خوش باش!
  • ناشناس ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    اگر مطالب آقایانی کامنت گذاشتند درست باشد من فقط یک نتیجه می گیرم که در این میان یا قوه قضاییه کم کاری کرده و موسوی و کروبی را بازداشت و محاکمه نکرده،که باید آقایان به آن پاسخ دهند و یا به قوه قضاییه دستور داده شده که فعلا کاری به کار آنها نداشته باشد که اگر هر یک از دو مورد بالا باشد ،فکر نمی کنید شما آقایان کاسه داغ تر از آش شده اید؟
  • همسنگر ذالنور در گردان عمار ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    تا انسان زنده هست زمینه توبه وجود دارد اما زمینه بازگشت معنی دیگری دارد . بازگشت به کجا به چه ؟ کروبی می تواند توبه کند و باقی عمرش را به اصلاح مفاسدی که دامن زده بپردازد اما اینکه بخواهد بعنوان یک رجل سیاسی وارد عرصه سیاست شود ؛ خیر ملت هیچ وقت چنین اجازه را به او نمی دهد .
  • هدا ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    همه اين اظهار نظرهازمينه چيني براي حضور مجددخائنان به اسلام وميهن است مشرق از شما بعيداست اين كارها نكندآب سربالا ميرود از اين مذوران چيزي در نميآيد.مصلحت اسلام را با مصلحت خودتان عوض نكنيد اين آقا از كي با باطن افراد مراوده دارد اگر اين حرف را مشائي ميزد هزار جورتفسيرميكردند
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    کامنت شما نامربوط است! خدا در توبه را برای تمام بندگان باز گذاشته و شما با بازی گرفتن از کلماتی مانند ولایت پذیری، می خواهید این را بگیرید؟؟؟
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    يا مرگ يا موسوي
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    مشرق جان دیگه ذوالنور و ذوالنورها را در جریان فتنه 88 بدهکار نکن .رهبر یک وظیفه دارد ویک شهروند یک وظیفه دیگر .او و من و سایر مردم باید با مشت محکم به دهان فتنه گران بکوبیم واعلام برائت کنیم ولی رهبر می تواند با این مدل که فتنه را مهار کرد مدیریت کند بنا بر این وظیفه شرعی اقای ذوالنور به نحو شایسته ادا شده است.
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    عزیز دل‌ باید پس مرگ انتخاب کنی‌ که این هم داری ...
  • محمدرضا ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    خدا عاقبت بخيرشون کنه . اي کاش کسايي که حرفشون گيرايي داره باهاشون صحبت کنن از خر شيطون پيادشون کنن. اگر اين دو نفر به اشتباهشون پي ببرن و برگردن خيلي از مشکلات حل ميشه و اونوقت ميشه براي جريان انحرافي چاره اي انديشيد
  • حامد عسكري ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    بهتره همون "مرگ" رو انتخاب كني، چون موسوي به زباله‌دوني تاريخ پيوست!!
  • ناشناس ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    چرا جواب كروبي را ننوشتي تا مردم ببينن چه گفته است?
  • مجید.ب ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    جریانات دو سال گذشته از شروع فتنه تا افشا جریان انحرافی و ریزش های نخبگان از همه طیف ها و تغییر نظرات و مشخص شدن اینکه خیلی از حمایت ها از بعضی ها مبنای احساسی داشته این درس را به همه داد که منبعد بصیرت بیشتری داشته باشیم . نه هرکس دعای فرج خواند حزب الهی است و نه انکه به اشتباه و لجوجانه بر سر حرفش ایستاد دشمن است. خدا عاقبت این ملت و این انقلاب را با این سیاستمداران عجول به خیر کند
  • مرتضی اشرفی ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    امروز معلوم شد که موسوی و کروبی هیچگونه وابستگی به دشمن نداشته اند. چون اگر کوجکترین گناهی داشتند مثل این دو امریکایی آزاد می شدند!
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    آقاي محمئدرضا فكر نميكنيد با اكثريت مخالفيد؟
  • علي ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    شيخ سر اون ادعاي مسخره تجاوز دسته جمعي عوامل بسيجي!! به يك دختر معترض كه بعد مشخص شد كذب محض بوده و ايشون جو گير شده و بدون ارائه هيچ گونه مدرك وسندي به همه دنيا اعلام كرده...آبروئي كه از نظام ما برد برگردونه ..بعد
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    دلت خوشه
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    کروبی وموسوی فاسق اند.حکم فاسق سفاک چیست؟
  • tina ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    هر نظری بدیم 2روز دیگه حالمونو می گیرن.
  • ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    خراب كردي اق مشتبا
  • مهدی ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    تاریخ نشان داده توبه گرگ مرگه!!!!!
  • رهگذر ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    مرد از نامرد در بحرانها شناخته می شود ... مگر ندیدید ایشان تو اون آتش فتنه چطور با آبروی نظام بازی می کرد... ما فراموش نکردیم شما اگر فراموش کردید...
  • مرتضی خاکپور ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    می گویند . وقتی مار را در کیسه کردی امانش مده . مباد در واپسین روز به جنگ شما آیند که پشیمانی ترک وطن است .
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    این افراد به اندازه کافی وقت داشتند تا ادعا هاشونو اثبات کنن . از خودشون دفاع کنن وقتی هنوز یک سند درست و حسابی برای تقلب ارائه نکردن و هیچ دلیلی برای اثبات تجاوز ارائه نکردن، دیگه حجت بر اینها تمومه
  • رضا از مشهد ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    از همین الآن معلومه مصاحبه اش چی در میاد! آخه این چه جور نقل قول کردنه که فقط هرچی طرف دوست داشته باشه نقل کنه وبعدهم مدعی بشه طرف مقابل منطق قوی من!! هیچ جوابی نداشت!!!!!! امهنتداری صفت برجسته ایست که هرکسی ندارد
  • ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    شما هم نماینده ملت هستی :))
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    با سلام خدمت دزدان اختلاس گر موقیم مشرق و خسته نباشید به مال مردم خور ها
  • یوسف پرژک ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    از ابتدای خلقت انسان با امیال نفسانی خود سر ستیز داشته است.تمام انبیاء و اولیاءالهی بنا به گفته عارفی ماموریت یافته اند که به انسان سه اصل مهم را بیاموزند:اول اعتقاد و اطمینان به وجود باریتعالی دوم انسان به همه نیکی کن حتی به دشمن خودت و سوم ای انسان به هیچ کس بدی نکن حتی به دشمن خودت.ما عموما به ظاهر یا قلبا آرزو می کنیم که کاش در عصر امام حسین (ع)بودیم و در کنار ایشان دنیا و آخرت خود را یکجا بدست می آوردیم.آیا با این سخنانی که در زیر این مطلب اکثرا نوشته شده ,بخواهیم جایگاه و مکانی برای خودمان مجسم کنیم در چه جایگاهی قرار خواهیم گرفت.مگر پیام حسین (ع)برای همه بشریت در طول تاریخ این نبوده ونیست که اگر نتوانستیم حسینی باشیم مواظبت کنیم که خدای نکرده یزیدی نشویم.دوستان, کسی که دست از فرماندهی لشکر و زن وپول شست وبا اندکی تفکر راه را شناخت در یک شب خداوند اورا از زمین به عرش رساند.حر ابن یزید ریاحی بودن سخت است اگرمانند ایشان نمی توانیم باشیم شاید بابت آن عقوبتی برایمان ننویسند ولی بخاطر دنیا و مقام سفیدی را سیاهی نشان دهیم, مطمئنا بزرگان دین وآیین مان درهای شفاعت را به روی ما باز نخواهد کرد و اصولا خودمان هم در پیشگاه الهی روی شفاعت خواستن نخواهیم داشت.
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    کجاش کذب محض بود قاضی مرتضوی و شهود کهریزک حاضرند. آبروی ایران و اسلام را شما بردید. توبه کن هم نیستید چون احمق و خشک مغزید
  • ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    یعنی اگر کروبی و موسوی وابسته بودند آزاد می شدند و بعد هواپیمای شخصی شاه عمان می آمد و مستقیم آنها را می برد آمریکا؟ .
  • رضا ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 0
    اول اینکه در پاراگراف یکی مانده به آخر نوشته شده :" این صحبت‌ها حدود 9 تا 10 ساعت انجام شد " که درستش اینه : "حدود ساعت 9 تا 10 انجام شد" ؛ چون غیر منطقیه که ایندو 9 تا 10 ساعت با هم صحبت کرده باشن و در ضمن خودش گفته که حدود 4 ساعت با هم بحث کردن در پاراگراف سوم نوشته شده : "ساعت 12 شب توانستم به ملاقات وی بروم" . این دو موردی که ذکر شده با هم در تضاد هستند .به نظر من سخنانی که در این مصاحبه آمده مشکوکه ؛ فکر کردید هر چه نوشتید ، نوشتید ...
  • ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 0
    حتما شما خارج نشین هستید
  • زهیر ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 0
    تمام کسانی که آتشبیاری فتنه را کردند و آنهایی که در این آتش دمیدند در دادگاه الهی محکومند و باید جواب خونهای ریخته شده و آبروهای رفته و اوقات و انرژی تلف شده از نظام و مردم را بدهند ؛ الحمدلله روز به روز به بصیرت مردم اضافه می شود و به زودی روزی خواهدآمد که منظور و مرض گویندگان برای همه روشن خواهد شد و دیگر کسی نتواند دوپهلو موضع گرفته و عوام فریبی کند . انشاءالله
  • ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 0
    شما هنوز توی این خیال هستی که ... درون نظامه! مطمئنی مثل استخوان در گلوی نظام نیست؟
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 0
    نچ-نچ
  • امین ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
    0 0
    لعن علی عدوک یا علی کروبی وموسوی خاتمی. این افراد +اربابشان .... باید به خاطر بردن ابروی نظام وایجاد فتنه وجری کردن دشمن در تهدید کشور وبه هم ریختن اوضاع امنیتی کشور که در زمان خاتمی باعث ترور شهید صیاد شیرازی وشهید لا جوردی ودر دوران فتنه 88 باعث شهادت دانشمندان کشورمان وریخته شدن خون بی گناهان شد محاکمه وبه اشد مجازات محکوم شوند دوران توبه وبازگشت زمانی بود که رهبر دانای انقلاب انان را به قانون گرایی میخواند وانها عربده مستانه فتنه گری میکشیدند توبه باشد برای استانه مجازات بین خود وخدایشان اگر اعتقادی برایشان باقی مانده باشد
  • ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
    0 0
    آقاي ذوالنور جون مادرت بي خيال شو!!! كه هرچي مي كشيم از همين حرفهاست!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس