کد خبر 69901
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۶

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • yaser ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
    0 0
    inshalah ke bonjol nistan
  • ارشدی ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
    0 0
    من با آنتونف پرواز کرده ام حرف نداره . بی نظیره .
  • ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
    0 0
    علي رغم مدلاي قديميش جالب تره اما اين نوع طراحي بال كه از محل سقف بدنه متصل شده، علاوه بر كم كردن زيبايي هواپيما، قدرت مانور اون رو هم كم تر از رنج معمولي هواپيماها مي كنه!
  • شاهین ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
    0 0
    دکتر منطقی اینجا چیکار میکنه؟؟این هواپیما چرا تو تهران نشسته؟
  • كاپتان اوف ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
    0 0
    اون چي دن دن دن دنده
  • ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
    0 0
    این چه طرز باله!!.. عملآ سطح مقطع بین بال و بدنه و بدنه بال و بدنه نصف شده... و احتمال کنده شدن بال بسیار بالا....
  • پدرام ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
    0 0
    قابل توجه دوستانی که از طراحی بال ایراد گرفتن: این طراحی بال بالا در این کلاس هواپیما (100 نفره تجاری) بسیار هم مرسومه و بالا بودن بال به همراه زاویه انهدرال (زاویه بال رو به پایین) هم مانور پذیری مناسب رو داره و هم پایداری استاتیکی. کنده شدن بال هم بیشتر به شوخی شبیهه. هر هواپیما قبل از ورود به بازار هزاران تست پروازی رو در سخت ترین شرایط می گذرونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس