زاهدی

رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: وزارت کشور باید دلیل لغو مجوز برگزاری مراسم دکتر سلام در ورزشگاه آزادی را به ما اعلام کند و ما در این باره از وزارت کشور گزارش خواهیم خواست.

به گزارش مشرق، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به لغو برگزاری مراسم دکتر سلام در ورزشگاه آزادی از سوی وزارت کشور، گفت: دست‌اندرکاران امور مربوط به دکتر سلام در تماسی که با من داشتند گفتند که مجوزهایی که پیش از این برای برگزاری این مراسم اخذ کرده‌ بودیم و در حال انجام کارها برای فیلمبرداری و صدابرداری بودیم که به ما ناگهان اعلام کردند که وزارت کشور با برگزاری مراسم مخالفت کرده و درب ورزشگاه آزادی را پلمپ کردند.

وی افزود: من طبق تماسی که با سیدسلمان سامانی معاون وزیر کشور داشتم اعتراض دست‌اندرکاران دکتر سلام را منتقل کردم و بنا شد تا موضوع پیگیری شود و بعد از آن نیز نامه‌ای را به وزیر کشور نوشتیم تا همکاری لازم را با برگزاری این برنامه داشته باشند.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس، اظهار داشت: وزارت کشور باید دلیل لغو مجوز برگزاری مراسم دکتر سلام در ورزشگاه آزادی را به ما اعلام کند و پیرامون این موضوع بعد از آغاز به کار مجلس از ابتدای مهر ماه گزارشی را در این باره از وزارت کشور خواهیم خواست.

زاهدی در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه گزارش وزارت کشور قانع‌کننده نباشد وزیر برای حضور در کمیسیون آموزش و ارائه توضیحات تکمیلی دعوت خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس