کد خبر 847330
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
سیله سن

یاسپر سیله سن، گلر دوم بارسلونا ممکن است فصل بعد به دنبال چالشی جدید باشد.

به گزارش مشرق، تابستان 2016 بود که با جدایی کلودیو براوو از بارسا، سیله سن جایگزین او شد. گلر اول تیم ملی هلند و باشگاه آژاکس پذیرفت که به عنوان رقیب تراشتگن به بارسا بیاید و در لالیگا نیمکت نشین وی باشد. سیله سن در دو فصل اخیر تنها در کوپا دل ری برای بارسا به میدان رفته و در چند بازی که تراشتگن مصدوم بود نیز در لالیگا فرصت بازی پیدا کرد.

 

او البته همواره از علاقه اش برای حضور ثابت در بارسا سخن گفته ولی خودش نیز می داند که با وجود تراشتگن، این اتفاق رخ نخواهد داد.

سیله سن که تا 2021 با بارسا قرارداد دارد و رفم فسخ او نیز 60 میلیون یورو است، مورد توجه سه باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

طبق ادعای موندودپورتیوو، ناپولی، لیورپول و اتلتیکو، در تماس با مسئولان بارسا در مورد وضعیت سیله سن سوالاتی مطرح کرده اند و گویا پیشنهادات اولیه آنها نیز به دست باشگاه بارسلونا رسیده است. در این بین ناپولی بیش از همه مصر است و تابستان گذشته نیز تلاش هایی برای جذب سیله سن داشت.

در واقع از آنجا که په په رینا تابستان پیش رو احتمالا راهی میلان خواهد شد، ناپولی به دنبال جذب یک سنگربان مطمئن است و سیله سن، گزینه شماره یک این باشگاه محسوب می شود. 

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس