کد خبر 860329
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
دیدار رهبری

دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان گفت: حس عجیب و وصف ناشدنی در این دیدار داشتم و در آخر به آقا گفتم قرار است ازدواج کنم و به من هدیه‌ای بدهید و حضرت آقا هم یک انشگتر مردانه و زنانه را من هدیه دادند.

به گزارش مشرق، دیدارهای دانشجویی رهبر معظم انقلاب همواره متفاوت و بسیار بانشاط برگزار شده و امسال هم این مراسم با حضور هزاران نفر از دانشجویان در دوازهمین روز از رمضان برگزار شد و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دیدگاه‌های خود را در محضر معظم‌له بیان کردند.

یکی از زیباترین صحنه‌های این مراسم این بود که نمایندگان تشکل‌های دانشجویی پس از بیان دیدگاه‌های خود لحظاتی را در کنار رهبر معظم انقلاب می‌نشستند و به صورت خصوصی مطالبی را بیان می‌کردند و معظم‌له نیز توصیه‌هایی را به آنها داشتند.

بیشتر بخوانید:

یک افطاری ساده؛ درددل‌های عاشقانه دانشجویی و پدرانه‌های دلبرانه رهبری

برهمین اساس به سراغ این دانشجویان رفتیم تا برایمان از این دیدار و از اتفاقات رخ داده بگویند.

* انگشتری رهبر انقلاب به دبیر تحکیم وحدت رسید

این روزها به احتمال زیاد در صفحات مجازی بسیاری از دانشگاهیان شاهد تصویری بسته از دستان رهبر معظم انقلاب هستید که دستان یکی از دانشجویان را به گرمی می‌فشارند،  اسماعیل کوهی‌مقدم دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت صاحب همان دستی است که در دستان رهبر معظم انقلاب قرار دارد.

وی درباره دیدار ویژه خود با رهبری به فارس گفت: ما قرار است یک یکسری فعالیت‌ها و برنامه‌ها درباره کلیات مردم سالاری و کرامت انسانی انجام دهیم. بنده زمانی که به محضر رهبر معظم انقلاب رسیدیم از ایشان خواهش کردم تا درباره این موضوع برای ما یک پشتوانه محتوایی ایجاد کنند و اساتید این حوزه را به ما معرفی کنند و حضرت آقا هم پذیرفتند و قرار شد از طریق ساختار نهاد این کار انجام شود.

کوهی‌مقدم ادامه داد: یکی در از خواسته‌های ما این بود که حضرت آقا برای دوستان ما در تحکیم وحدا دعا کنند و یکسری مسائل خصوصی را هم بیان کردیم و در پایان هم یک انگشتری از حضرت آقا هدیه گرفتیم.

* در میان گذاشتن موضوع برگزاری برنامه بین‌المللی شهدای مدافع حرم با رهبری

حسن بکتاشی دبیرکل اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران و نماینده دانشگاه آزاد اسلامی هم بعد از سخنانش، لحظاتی را در مقابل رهبر انقلاب نشست و لحظاتی با معظم‌له گفت وگو کرد.

وی در این رابطه به فارس گفت: این اتقاق به عنوان یکی از بهترین روزها در زندگی من ثبت خواهد شد. 

بکتاشی تصریح کرد: ما قرار است یک برنامه بین‌المللی درباره شهدای مدافع حرم برگزار کنیم و برای همین هم از حضرت آقا خواستیم تا برای برگزاری بهتر این برنامه برای ما دعا کنند و با ورود به این موضوع ما را در برگزار شدن آن حمایت فرمایند که ایشان هم مساعدت کردند و قرار شد از طریق دفتر معظم‌له پیگیری کنیم.

* حضرت آقا با دقت به حرف‌هایم گوش می‌دادند

سید محمدعلی واردی دانشجوی دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی شریف هم در این مراسم به عنوان نماینده بسیج دانشجویی در مراسم دیدار با رهبری حضور داشت و سخنرانی کرد.

مسئول بسیج دانشگاه شریف در این رابطه به فارس گفت: این دیدار لحظه بسیار بیادماندنی‌ای برای من بود و مطمئنا من این روز را هرگز فراموش نخواهم کرد.

وی افزود: در لحظه‌ای که کنار حضرت آقا ایستادم یکسری مطالب و مسائل را بیان کردم و ایشان با دقت گوش دادند.

واردی تصریح کرد: همچنین معظم‌له خواستند متن سخنرانی را به ایشان بدهم و قرار شد که بنده متن را به حضرت آقا تقدیم کنم. 

* سه روز قبل از دیدار از شدت استرس نمی‌توانستم در سحر و افطار چیزی بخورم/ برخورد صمیمی آقا به من روحیه داد

حسنا جمشیدی نماینده گروه‌های جهادی دانشگاه آزاد اسلامی هم جزو دانشجویانی بود که مطالب بسیار خوبی را در محضر رهبر معظم انقلاب بیان کرد.

وی درباره این دیدار به فارس گفت: حضور در این مراسم حس بسیار فوق‌العاده و غیرقابل تشبیهی برای من ایجاد کرد و احساس می‌کنم این حس هیچ گاه در زندگی‌ام تکرار نشود. 

جمشیدی تصریح کرد: بنده دقیقا یک هفته قبل از حضور در مراسم متوجه شدم که در این دیدار سخنران هستم و در این مدت بسیار خوشحال بودم و در کنار این خوشحالی خیلی استرس داشتم، مخصوصا سه شب آخر این حالت آنقدر شدت گرفت که در سحر و افطار نمی‌نوانستم چیزی میل کنم. 

وی تصریح کرد: احساس می‌کردم اگر در پشت تربیون قرار بگریم این استرس شدت خواهد گرفت ولی حضرت آقا با برخورد بسیار صمیمی آنقدر به من انرژی و روحیه دادند که گویا آب سردی بر روی آتش ریخته باشند و من بعد از ان بدون اینکه استرسی داشته باشم سخنرانی‌ام را ادامه دادم.

* ابراز رضایت رهبر انقلاب از مداحی یک دانشجو

امین پویان‌راد عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت هم مداح مراسم دیدار دانشجویان با رهبری بود و با مدیحه سرایی زیبای خود حال و هوایی خاص را به مراسم داد.

وی درباره این دیدار به فارس گفت: توفیق داشتم در طلیعه برنامه دیدار با حضرت آقا مداحی کنم و سرودی رو با همت تمام دانشجویان تقدیم محضر ایشان کنیم.

پویان‌راد افزود: بعد از مداحی هم خدمت حضرت  آقا رسیدم و نگاه به نگاه پدرانه ایشان دوختم و دستشان را فشردم که این لحظه ارزشمند اصلا قابل توصیف نیست.

وی ادامه داد: حضرت آقا از من سوال کردند شاعر شعر خودتان هستید؟ نام شاعر را که آقای محمد رسولی بودند به معظم‌له گفتم و ایشان از مجموع شعر و قرائت آن ابراز رضایت کردند.

پویان‌راد گفت: در ادامه از حضرت آقا خواستم برایم خیلی دعا کنند که عاقبت به خیر شوم ایشان هم فرمودند حتما دعا می‌کنم.

وی افزود: واقعا قلبا آرزو دارم مجدد خدمت رهبر انقلاب برسم و انشاالله این توفیق نسیب همه دوستان بشود.

* هدیه رهبر انقلاب برای ازدواج دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان/ ماجرای ترکی سخن گفتن رهبری با اخگرپور

حسین اخگرپور دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان هم یکی از سخنرانان مراسم دیدار با رهبری بود، وی که روز دیدار با رهبری را بهترین روز عمر خود می‌داند در این رابطه به فارس گفت: آرزوی هر فعال دانشجویی و تشکلی این است که در چنین مراسمی حضور داشته باشد و من هم قطعا چنین آرزویی داشتم و خداروشکر به آرزویم رسیدم.

وی ادامه داد:‌ ابتدا احساس می‌کردم که سخنران اول باشم ولی بعد متوجه شدم که سومین سخنران هستم، وقتی نفر اول پشت تریبون قرار گرفت حس عجیبی داشتم و برایم لحظات به سرعت می گذشت.

این فعال دانشجویی ادامه داد: وقتی اسم مرا برای رفتن به پشت تریبون صدا کردند حس بسیار عجیبی داشتم چیزی شبیه استرس،  وقتی از جایم بلند شدم گفتم خدایا به امید تو، خدایا تا اینجا که کمک کردی از این پس هم کمک کن تا پیش آقا و امام زمان روسفید شوم. 

وی گفت: وقتی پشت تریبون قرار گرفتم خیلی استرس داشتم ولی تا گفتم آقا جان سلام و حضر آقا جوابم را دادند انگار تمام استرس من یکدفعه فرو ریخت.

اخگرپور ادامه داد: خیلی علاقه داشتم زودتر سخنرانی‌ام تمام شود تا خدمت آقا بروم زیرا نگاه گرم حضرت آقا بهترین هدیه‌ای است که می‌توانستم برای فعالیت‌هایم بگیرم.

وی تصریح کرد: وقتی به سمت رهبری رفتم یک هیجان غیرقابل وصفی وجودم را فرا گرفت، گویا یک آهن ربا داشت من را جذب می کرد. وقتی کنار آقا رسیدم متوجه یک اقتدار و هیبت بی‌نظیر شدم. فقط می‌خواستم به آقا نگاه کنم.

این فعال دانشجویی ادامه داد: از آقا خواستم برای همه جوانان دعا کنند، از دولت‌ها و مجلس و مسئولان گلایه کردم و حضرت آقا گفتند: « نگران نباشید خدای امروز همان خدای فرداست و شما هستید»

دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در ادامه گفتم آقا ما با هم همشهری هستیم، آقا بعد از آن دیگر با من ترکی حرف زدند. از مردم شهر ما پرسیدند گفتند سلام برسانید به مردم.

اخگرپور تاکید کرد: من وقتی کلیپ حضور رهبری در تبریز و ترکی سخن گفتن ایشان با مردم را دیدم، می‌گفتم کاش می‌شد من هم با آقا ترکی حرف بزنم. گویا آقا از آرزوی من خبر داشتند.

وی در خاتمه گفت: حس عجیب و وصف ناشدنی در این دیدار داشتم و در آخر به آقا گفتم قرار است ازدواج کنم و به من هدیه‌ای بدهید و حضرت آقا هم یک انشگتر مردانه و زنانه را من هدیه دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس