کد خبر 889826
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶
استقلال

مدافع هافبک فصل گذشته استقلال که در لیگ بلژیک توپ می‌زند در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور پیدا کرد.

به گزارش مشرق، تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه صنایع دفاع تهران برگزار شد.

* امید نورافکن مدافع هافبک فصل گذشته آبی‌پوشان به صورت سرزده در محل تمرین استقلال حضور پیدا کرد و مورد استقبال بازیکنان و کادر فنی آبی‌پوشان قرار گرفت. نورافکن با حضور در جمع استقلالی‌ها با آنها عکس یادگاری انداخت و سرمربی آبی‌پوشان هم ضمن خوشامدگویی به وی گفت استقلال خانه تو است و ما هم برایت آرزوی موفقیت می‌کنیم. همچنین نورافکن نیز ضمن تشکر از اعضای تیم استقلال برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

* ۶ بازیکن ملی‌پوش تیم استقلال (حسین حسینی، ووریا غفوری، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی و علی کریمی) در تمرین استقلال حضور نداشته و امروز خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کردند. همچنین بازیکنان خارجی استقلال نیز که به مرخصی رفته‌اند در محل تمرین آبی‌پوشان حضور نداشتند.

* در بخش اول بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس کار تاکتیکی انجام دادند. در بخش بعدی فوتبال درون‌تیمی در نیمی از زمین برگزار شد.

* میثم تیموری و محسن کریمی دو بازیکنی که دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارند، زیر نظر مربی بدنساز استقلال تمرینات اختصاصی انجام دادند.

* دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال امروز برای دقایقی از تمرین به بازی والیبال پرداخته که وینفرد شفر در اواسط این بازی در کنار آنها حضور پیدا کرده و به نوعی دست به توپ شد.

* در حاشیه تمرین امروز سرمربی تیم استقلال نکاتی را به بازیکنان جوان مثل رضا آذری منتقل کرد و از او خواست به هنگام صاحب توپ شدن بازیکنان کنار دستش را ببیند و با سرعت عمل بیشتری به آنها پاس بدهد. 

 تیم فوتبال استقلال روز ۲۲ شهریورماه در مسجدسلیمان به مصاف نفت خواهد رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس