کد خبر 91631
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۰ - ۰۱:۱۶

چرا جمهوري اسلامي ايران از حق قانوني خود براي مقابله به مثل كه نه فقط در آموزه هاي اسلامي، بلكه در تمامي نظام هاي حقوقي بين المللي تحت فصل RETALIATE به رسميت شمرده شده استفاده نمي كند؟!

مشرق--- بعدازظهر روز سه شنبه هفته جاري- 10 ژانويه 2012- خبرگزاري چيني «شين هوا» در گزارشي از بيت المقدس به فرازهايي از اظهارات ژنرال بني گانتز- BENNY GANTZ- رئيس ستاد مشترك ارتش رژيم صهيونيستي اشاره كرد. ژنرال گانتز ضمن ابراز نگراني از تحولات منطقه و نقش جمهوري اسلامي ايران در اين تحولات مي گويد؛ سال 2012، زماني براي مقابله با فعاليت هاي هسته اي ايران و تشديد فشارها براي ايجاد تغييرات در نظام اسلامي ايران است كه به گفته وي، تحولات منطقه را به نقطه انفجار كشانده است. ژنرال گانتز كه در جمع اعضاي كميسيون سياست خارجي و دفاع كنست سخن مي گفت؛ با اشاره به گزارش خبرنگار «شين هوا» كه نشانه هاي فراواني از تصريح داشت، اعلام كرد «اسرائيل با همكاري برخي كشورهاي عربي در پي آسيب زدن به برنامه هاي هسته اي ايران است» و...
ترور شهيد مصطفي احمدي روشن، دانشمند هسته اي كشورمان دقيقا فرداي همان روز كه ژنرال بني گانتز به صهيونيست هاي كنست نشين وعده داده بود، اتفاق افتاد. گفتني است كه رئيس ستاد مشترك ارتش اسرائيل در اظهارات خود از واژه «حمله» استفاده نمي كند بلكه از «آسيب» زدن به برنامه هسته اي ايران سخن مي گويد.
پيش از اين در 4 آبان ماه سال جاري- 26 اكتبر 2011- «رائول مارك گرشت»، مشاور ارشد كنگره و دولت آمريكا و «جك كين» فرمانده اسبق نيروي زميني ارتش آمريكا در جلسه رسمي كميته امنيت سرزميني مجلس نمايندگان آمريكا با صراحت از ترور مقامات ايراني و فرماندهان نظامي ايران به عنوان «يك راه كار موثر» براي مقابله با جمهوري اسلامي ياد كرده بودند كه اظهارات آنان هرگز از سوي مقامات رسمي آمريكا نه فقط تكذيب نشد بلكه «جو بايدن» معاون اوباما پرسش يكي از خبرنگاران آمريكايي كه نظر وي را درباره اظهارات ياد شده جويا شده بود، بي پاسخ گذاشت!
علاوه بر 2 نمونه فوق، ده ها نمونه مستند ديگر از اظهارات مقامات رسمي آمريكايي و اسرائيلي قابل اشاره است كه در آن با صراحت از تصميم سرويس هاي اطلاعاتي و امنيتي خود براي ترور دانشمندان هسته اي كشورمان سخن گفته اند. اما، بدون استناد به موارد و نمونه هاي ياد شده و تنها با نگاهي گذرا به تابلوي چالش جدي جمهوري اسلامي ايران با قدرت هاي استكباري و مخصوصا آمريكا و اسرائيل و انگليس كه انقلاب هاي اسلامي منطقه بخشي از برآيند بن بست آفرين آن براي نظام سلطه جهاني بوده و هست، نيز مي توان نتيجه گرفت كه ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته اي كشورمان فقط به فقط از سوي سرويس هاي اطلاعاتي موساد و سيا و MI6 است. مگر عامل ترور شهيد مسعود عليمحمدي، از موساد دستور نگرفته بود؟! و...
و اما، اكنون جاي اين سؤال است كه چرا جمهوري اسلامي ايران از حق قانوني خود براي مقابله به مثل كه نه فقط در آموزه هاي اسلامي، بلكه در تمامي نظام هاي حقوقي بين المللي تحت فصل RETALIATE به رسميت شمرده شده استفاده نمي كند؟! براي سيستم اطلاعاتي و امنيتي جمهوري اسلامي ايران كه طي 32 سال گذشته در جنگي تمام عيار با تمام سرويس هاي اطلاعاتي و امنيتي دشمن كارآزموده شده و تجربيات فراوان و پيچيده اي اندوخته است، ترور نظاميان و مقامات اسرائيلي به آساني امكان پذير است. اين جرثومه هاي فساد به راحتي قابل شناسايي و به آساني قابل دسترسي هستند. امروزه جمهوري اسلامي ايران، فداييان پاكباخته و سينه چاك فراواني در سراسر جهان دارد كه تنها با يك اشاره از ژرفاي دل و جان براي مجازات آنها مايه مي گذارند... به قول حاج بخشي، ماشاءالله، حزب الله و به قول شهيد همت سردار فاتح خيبر خطاب به فرمانده ارتش بعثي- از پشت بي سيم- بگرد تا بگرديم.
حسين شريعتمداري

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 113
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • هاشمی ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    یک گزینه میتواند :جاسوس آمریکایی را سریع دار بزنید و اعدام کنید
  • محمد مهدی ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    دهنت طلا حاج حسین
  • معلم شيمي بسيجي ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    موافقم
  • ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    تا وقتی در دولت گروههای انحرافی وجود دارند که کارشان خط دهی و کارشکنی در کشور به نفع غربی هاست بعید میدونم کاری انجام شود.
  • ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    واقعآ يك شخص مثل مدير كيهان حرف دل مرا ميزند من دو سال است كه مينويسم مقابله بمثل كنيد ول مثل اينكه مسئولان بخواب خرگوشی رفته‏اند اين براي ما باعث رقت است كه ما دست روی دست بگذاريم و شاهد ترور اين عزيزان مان باشيم
  • حسین ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    با عرض تسلیت خدمت همه مردم ایران. من هم از همین جا از وزارت اطلاعات درخواست میکنم عوامل و طراح و اجرا کنندگان این حوادث تروریستی را به سزای عملشان برسانند، چه در داخل ایران چه در خارج ایران منجمله اسرائیل. حکم شرعی هم معلومه، قصاص! (حالا اسمشو هر چی میخواهید بگذارید) باید عوامل این ترورهای ناجوانمردانه از روی زمین محو بشند تا دیگر حتی فکر ترور به ذهن آنها خطور نکنه. وزارت اطلاعات دل مردم را شاد کن تا غم از دست رفتن این شهید تسکین پیدا کنه.
  • کورش ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    من حاضرم اگر رهبری دستور بدن برم انتقام خون شهدامونو ازشون بگیرم.آموزش بدن از زندگیمم میگذرم. تائید نشه لطفا.
  • ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    یک سئوال از حسین آقا دارم چند تا خوک کثیف اسرائیلی بکشیم که یک قطره خون دانشمند عزیز جبران بشه؟
  • ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    دمت گرم
  • کاظمی ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    باسلام از ابتدای انقلاب فرزندان نخبه این مرز و بوم به راحتی در اقدامات تروریستی شهید شده اند که در اغلب آنها دست صهیونیستهای کثیف هویداست و ایران از شکایت به مراجع بین المللی چه نتیجه ای گرفته ؟؟! به غیر از جریح تر شدن صهیونیستها .. پس باید با اقدامات مقابله به مثل و بازدارنده به آنها بفمانیم که قدرت دفاع مشروع از خود را داریم و فرق اقدام ما با آنها اجرای مقابله به مثل است تا دیگر جرأت این غلطها را نکنند...
  • بی اسم ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    افرین به فکر اقای شریعتمداری باید ما هم ترور کنیم
  • ياسر (SUZUKI 1000) ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    سپاه قدس ؛ بسم الله ...
  • مجید ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    اتفاقا من تو این مورد با ایشون موافقم و خیلی وقته این سئوال برام پیش اومده که چرا ایران مقابله به مثل نمی کنه
  • سينا ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    صهيونيست كثيف ؛ مثل اينكه دوست داري حاج قاسم سليماني و نيروهاي جان بركفش در سراسر دنيا دست به كار شوند ... از اون روز بترس ، كه خداوند با متقين مي باشد ...
  • محمد ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    حتما باید مقابله به مثل نمود. چطور غربیها برای کارشناسان و مقامات ما لیست تحریم می دهند ما هم برای کارشناسان و مقامات آنها قرار مجرمیت صادر کنیم و دنبال دستگیری انها باشیم. مثلا هم مقام آمریکایی که راه می افتد اینور و آنور برای تحریم ایران . همان طرف را مثل ریگی تو آسمون دستگیرش کنید.
  • ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    تا کی باید شاهد اینگونه ترورها باشیم و مقابل به مثل نکنیم ایا این نقطه ضعف ما را نشان نمی دهد
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    آيا رسول اكرم مقاله با مثل مي كردند؟ آيا امير المومنين مقابله با مثل مي كردند ؟آيا امام راحل معتقد به مقابله با مثل بود؟امام مي فرمودند: بكشيد مارا اسلام زنده تر و ملت بيدار تر مي شود. حالا چگونه است كه آقاي شريعت مداري معتقدند بايد مقابله با مثل كرد. جواب بدي را با بدي نمي دهند فرق ما با كشورهاي مستبد در همين است كه مقابله به مثل نمي كنيم.
  • ali ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    با سلام چرا وقتی نیت شوم وجنایتکارانه رژیم بعثی برای همگان بویژه مسئولین مسجل شده دست تو دست هم گذاشتیم . من هم با مقابله به مثل موافقم.نمیتونیم همین طوری بشینیم وجوانانمونو پرپر کنند.
  • ساعی ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    بنازم به این فکر.جانا سخن از زبان ما میگویی. این تفکر جمع بسیاری از مردم ایران است.حقیر هم دیشب در جایی گفتم که اگر ما پس از اولین ترور اقدام مقابله به مثل میکردیم ،الان اوضاع این نبود.البته ان شاالله همکاری کنیم و همفکری که برخی از نمایندگان مجلس ششم که در افشای اسرار دانشمندان هسته ای نقش داشته اند را هم در داخل محاکمه و اعدام کنند.این مسئله را هم یادمان باشد که غافل نشویم.
  • ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    من موافقم
  • علیکمال ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    آرزوی قلبی ما همین است که حاج حسین گفت.
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    منم موافقم-باید حداقل به صورت ضمنی و غیر رسمی این کشورها را تهدید به مقابله به مثل کرد اگر این کار در یک مورد اتفاق بیفته بقیه کشورهای همسایه حساب کار خودشونو میکنن و عمرا جرات همکاری پیدا نخواهند کرد
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    ما همه مرد جنگيم!
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    من هم موافقم اگر ایران مقابله به مثل کند ترورها متوقف میشود ایران نباید نظاره گر از بین رفتن سرمایه های علمی خود باشد و همچنین معتقدم کشورهای عربی هم در کنار اسرائیل بر علیه ایران ایفای نقش میکنند با این تفاوت که اسرائیل به خاطر امنیت خود با ایران درگیر است اما عرب ها به خاطر کینه و نفرت از ایران با ما دشمنی میکنند
  • حسن ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    تنها راه مبارزه با بزدل ها مقابله به مثل است. مگر در جنگ شهر ها با صدام نتیجه نداد؟ حتماً حالا هم نتیجه خواهد داد.
  • ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    این برادر حسین حرف حق زده واقعا چرا ایران مقابله به مثل نمی کند ایران هم باید از دانشمندان صهیونیست گرفته تا مقامات سیاسی و نظامیشان را ترور کند خسته شدیم از بس صهیونیست ها ترور کردند و ما نگاه کردیم پس بهتره تا دیر نشده پاسخ ترور با ترور داده شود و از طرفی تمام منافقینی که توبه کردند و مطمئن هستم که توبه اشون از نوع توبه گرگه که به قول قدیمی ها توبه گرگ مرگه را باید بلافاصله احضار و مورد بازجویی قرار بگیرند مطمئن باشید سرنخ های خوبی به دست می آید چون این جرثومه های فساد نشان دادند که توبه و ندامت آنها مقطعی است لذا تمام کسانی که طی این سی سال از منافقین جدا و توبه کردند را باید احضار و مورد بازجویی قرار داد مطمئنا به موارد بسیاری برخورد می شود که نشان می دهد اینها شدند ستون پنجم منافقین بی شرف و اطلاعات می دهند و از بقیه گروه کثیفشان حمایت می کنند.
  • مجید ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    کیه که گوش کنه برادر همین مماشاط کاریهاست که اون پست فطرتها جرات دارن بیان تو روز روشن جوونای دسته گل این مملکت رو یکی یکی بدن زیر خاک اگر ایران هر گوشه از دنیارو برای صهیونیستا جهنم میکرد جرات نمیکردن همچین غلطایی بکنن
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    حق طبیعی ماست که مقابله به مثل کنیم تازه دانشمندان از خدا بی خبر و بزدل اونها کجا و نیروهای جان بر کف و حزب اللهی ما کجا؟
  • ali ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    شما اطلاع داريد كه يك نفر در داخل دولت معتقد است مردم اسرائيل دوست ما هستند! حالا با اين طرز فكر چطوري برويم و با آنها مقابله به مثل كنيم
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    بعضی ها به فکر مدیریت جهانی هستند و به این مسائل پیش پا افتاده اهمیت نمیدن! بعضی ها فقط حرف میزنن! بعضی ها نمیدونن مدیریت جهانی کارشناس میخاد. بعضی ها فکر میکنن برای مدیریت باید یه تیم حلقه به گوش جمع کرد نه کارشناس و صاحب نظر! چون دیگه کسی نمیاد مثل بعضی وزرای برکنار شده جلوشون ساز مخالف بزنه!!!
  • مرگ بر انگليس ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    قصاص حكم خداست. چشم در برابر چشم
  • ايراندخت ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    ما قصاص مي كنيم نه ترور
  • شاگرد بسيجي ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    مخالفان صهيونيست هاي داخلي اند. دم شما خييييييلي گرم معلم شيمي بسيجي
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    علت شکست گروه فدایان اسلام همین ترورها بود! به همین دلایل بود امام خمینی (ره) مخالف ترور شاه بودن چون ترور باعث شکست انقلاب خواهد شد. ترور چاره ی کار نیست، اونا الان تو انزوای کامل هستن و دارن نابود میشن، ترور ما رو تو موقعیت ضعف نگه میداره ما باید از موضع قدرت برخورد کنیم.
  • علی فرمانده ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    بایداسراییل رانابودکنیم/البته این هم بایک قطره خون شهداما برابر نیست
  • علی فرمانده ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    درود برادر حسین/ماهم اماده جهادیم
  • lمحمد ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    اگر بچه های ما سری به لکه های کوچک عرب خلیج همیشه فارس بزنند بد نیست اونوقت یه مشت زنباره میفهمند که یک دانشمند ما ارزشش معادل چند تا از اوناست.
  • sv ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    موشک جواب موشک
  • ناشناس ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    لابد زمان جنگ هم باید می رفتیم یه حلقه گل می انداختیم گردن بعثیها بعد هم با گفتگو مسائل رو حل می کردیم . کی می خواهید از خواب بیدار شید ترور یعنی اعلام جنگ مقابله به مثل کف خواسته های ماست به امید نابودی صهیونیسم
  • مهزیار ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    کاملا موافقم حاج حسین در پناه خدا سالم باشی
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    بسم الله القاسم الجبارین و قاتلوا المشركين كافه كما يقاتلونكم كافه و اعلموا ان الله مع المتقين... وَإِن نَّكَثُواْ أَيْمَانَهُم مِّن بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُواْ فِي دِينِكُمْ فَقَاتِلُواْ أَئِمَّةَ الْكُفْرِ إِنَّهُمْ لاَ أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنتَهُونَ أَلاَ تُقَاتِلُونَ قَوْمًا نَّكَثُواْ أَيْمَانَهُمْ وَهَمُّواْ بِإِخْرَاجِ الرَّسُولِ وَهُم بَدَؤُوكُمْ أَوَّلَ مَرَّةٍ أَتَخْشَوْنَهُمْ فَاللّهُ أَحَقُّ أَن تَخْشَوْهُ إِن كُنتُم مُّؤُمِنِينَ قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِينَ
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    ترور نه..... قصاص
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    فدائیان اسلام ترور نمیکردند...اعدام انقلابی درست ترین کلمه است..
  • سامان ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    مسلما باید مقابله با مثل شود اما راهش ترور نیست چرا که ترور از لحاظ شرعی و اسلامی جایز نیست. توجه شود که فداییان اسلام نیز قبل از کشتن افراد به آن ها اطلاع می دادند که دیگر اسم این کار ترور نیست .
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    به جای حرف های بزرگ، کارهای کوچک را انجام دهید وقتی ما سه نفر جاسوس آمریکایی را که دستگیر کرده ایم و حتی افکار عمومی خود آمریکا هم در مورد بی گناه بودنشان اقناء نشده با گل و شیرینی آزاد می کنیم و سبب تمسخر کشورمان می شویم که آمریکایی ها بگویند آزادیشان را با پول خریدیم، چرا باید حرفهای تند بی ارزش بزنیم که فقط بهانه به دست آنها بدهیم؟
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    آهان پس این طور! پس قلع و قمع منافقین جنایتکار هم مقابله به چی بود... چرا چرت می گین حضرت ناشناس. مگر امیرمومنان نفرمود اگر من به شهادت رسیدم ابن ملجم را قصاص کنید؟
  • مجید ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    ولی همون پیغمبر (ص) با لشگری بزرگ و با کمک حضرت امیرالمومنین (ع) تو جنگ خیبر داشت نسل این یهودی هارو میزد چون میدید اینها نه آدم میشن نه اصلاح و همش در حال کارشکنی و تفرقه اندازین اصلا تمام حکام گذشته تاریخ با این یهودیها مشکل داشتن و چندین بار تا نابودی کامل اونها پیش رفتن ولی هر بار اینها با دغل بازی جونشونو خریدن
  • حرف حساب ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    باسلام خدمت دوستان یادمون باشه که خطر عربستان کمتر از اسراییل نیست تمام این ترور ها با دلار های همین کشور ونوکرای عربیش تامین میشه همان طور که خود اسراییل هم اعتراف کرده اگر عربستان نبود امریکا به هیچ یک از اهدافش توی منطقه علیه ما نمیرسید
  • hamid ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    آفرین حاج حسین...باید حساب کار دست دشمنان ما بیاد
  • حسن ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    ببخشيد ميشه بفرمايد چشم در مقابل چشم يعني چه؟؟؟؟؟؟؟
  • سلمان ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    تهدید در برابر تهدید، خون در برابر خون - آیا کشتن دانشمندان اسرائیلی گناه است؟! باز هم تروری دیگر و باز هم قتل و شهادت یکی دیگر از نخبگان علمی کشور (مصطفی احمدی روشن) و باید پرسید تا کی این دشمنی ها ادامه خواهد داشت؟ برای پاسخ به این سئوال ابتدا باید دانست که دشمن و دشمنان ما چه کسانی هستند؟ دشمنان ما تروریست پرورها و دولت های تروریستی از قبیل آمریکا و اسرائیل هستند که آثار جنایات آنها در تمام دنیا هویداست. اما درباره اسرائیل که با توجه به آنچه که در این ترورهای چند ساله بر همه مشخص شده شکی نمانده که مجری این اعمال تروریستی دولت و عوامل موساد میباشند. اسرائیلی ها چه کسانی هستند؟ ....(لطفا به ادامه مطلب رجوع شود) لینک مطلب:http://islamismworld.persianblog.ir/post/40/
  • ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    یه سئوال داشتم.اگه سگ پای شما رو گاز بگیره شما هم پای سگ رو گاز میگیرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مصطفی ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    اگر امروز جوابشونو ندیم و به گفتن مرگ بر اسرائیل بسنده کنیم باید منتظر شهدای بعدی باشیم
  • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    توصیه میکنم آیه 11 از سوره حجرات رو بخونی البته اگه بفهمی چی میگه که بعید میدونم
  • اصغر ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    سپاه قدس يا حسين
  • مصطفی ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    دوستان مقابله به مثل یعنی بکش تا بکشیم و این ماجرا اینقدر ادامه پیدا میکنه تا آخرین دانشمندمونم شهید بشه و چون اونا چند قدم از ما جلو ترن در نهایت چندتا دانشمند براشون میمونه
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    درست است درست است درست است درست است
  • سمین ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    آنقدر پست هستند که علنا دست به ترور فرهیختگان علمی می زنند و ما را متهم به پشتیبانی از تروریسم می کنند!! نمی دانم مقابله به مثل تا چه حد مفید است، اما همینقدر می دانم که انفعال ما در برابر غرب باعث ادامه ترورها شده است! مگر ما نمی توانیم از طریق مسلمانان یا متحدینمان در دنیا اجناس و تولیدات آنها را تحریم کنیم!؟؟ (البته از دور اول تحریم ها باید میشد نه الان! گرچه دیر هم نیست!)
  • محمود ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    اولش رو خوب اومدی آخر خراب کردی بله نباید با گل و شیرنی بر میگردوندیم اما الان باید ترور کنیم اما نه در حرف در عمل
  • محمود ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    خطاب به دوستان مخالف میگم چند تا دانشمند دیگرو بکشن راضی میشین؟ جلوی ترور رو به آسونی نمیشه گرفت اما صهیونیست ها مثل .... ترسو هستند یکیشونو بکشی بقیه مثل موش فرار میکنن حالا من نمی گم دانشمند مثلا بی گناهه رو بکشیم اگرچه هر کسی که تو اضی اشغالی باشه بدون اجازه اونجاس و اشغال گره اما با این حال میشه سربازاشون و سیاست مداراشون رو به درک واصل کنیم وگرنه برای هر دانشمند 10تا محافظ هم بزارین اثر نداره تازه عملی هم نیست اما حق داریم با این جنایت کارها مفابله به مثل کنیم جای حاج احمد متوسلیان خالی کاشم یکم غیرت...
  • علی 68 ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    اول آمپول هاری میزنیم.بعد اون سگ رو میکشیم.
  • سلمان ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    اگر سگ هار شده باشد و یکی از اعضای خانواده ما را کشته باشد قطعا او را خواهیم کشت والا اگر سگ فقط پای ما را گاز بگیرد و هار نباشد اون را به حساب حیوان بودنش میگذاریم.
  • ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    هو المنتقم ما سگ رو گاز نمی گیریم.. چنین سگی رو با سنگ یا چوب باید برمغزش کوبید.. به خصوص اگر مرض هاری گرفته باشد.
  • ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    ان الحدید بالحدید.. همانا در قصاص زندگی است..
  • ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    اعدام نمیشه..
  • گیلدا ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    از چی سوختی ؟ مدیریت اینده جهان از ان اسلام است .انهم از نوع ناب ان
  • ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    هو المنتقم.. اگرایران پاسخ تهدیدات اخیر امریکا و سگ نگهبان اونها رو دندون شکن و با تهدیدات مستقیم و غیر مستقیم رسمیو غیر رسمی نمی داد.. معلوم نبود حالا یک دانشمند رو از دست می دادیم یا.. لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین ع است.
  • محمد ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    لبیِک
  • سعید ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    در این شرایط مقابله به مثل چندان معقول نیست اما حداقل انتظار داریم جاسوسهای آمریکا و موساد که در ایران دستگیر میشن بعد چند روز مهمونی با سلام صلوات به مرکز جاسوسیشون مشایعت نشن آقای دولت آقای قوه قضاییه ما از شما انتظار داریم این افراد چه ایرانی چه غیر ایرانی در ملا عام و از پشت دوربینهای خبرگزاریها به دار آویخته بشن این حداقل چیزیه که شما در مقابل خون شهدای ما میتونید انجام بدید
  • صادق ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    نه برادر. ما با پا طوری میزنیم تو دهنش که دندوناش از چشاش در بیاد موندم تو واقعا سگ دیدی؟
  • NOFOZI ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    زنده باد حاج حسین
  • ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    «قاصم» درسته.
  • مجاهد ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    موافقم وکاملا آماده ،یا علی(ع)
  • سعید ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    میدونید بهترین راه چی هست؟ به جای اینکه غرب و صهیونیستها از مقاله به مثل ما برای به دست گرفتن افکار مردم دنیا استفاده کنن ما خیلی کارها میتونیم انجام بدیم .یکیش؟ اینکه در مصر با استفاده از نیروهای مردمی که از خداشونه لوله های نفت و گازی که به رژیم منحوس اسرائیل میره منفجر کنیم نه در یک نقطه که بازسازی ترمیم بشه بلکه به نحوی که تا مدتها نتونن از این شبکه استفاده کنن این فقط یکیش بود
  • akbar ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    سلام به همگی حاجی شریعت من مخالف بعضی از مطالب و نظرهای شمام ولی خداوکیلی بهترین راه رو پیشنهاد دادی .به ازای هر شخصی که از ما شهید میکنند چند مسئول رده بالای اونا رو ترور کنیم تا دیگه از این غلطا نکنن پست های بی وجود. بخدا جواب میده خوب هم جوب میده
  • بازیاد ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    علی(ع):ردواالحجر من حیث جائکم کلوخ انداز راجواب سنگ است
  • عليرضا ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    برادر عزيز اين سگ بود؟ صد رحمت به سگ. در ضمن اگه يه سگ باعث بشه يه نفر كشته بشه بايد اونو كشت. حالا تو مقايسه كن ببين با اين تروريستهاي وحشي تر از سگ چي كار بايد كنيم. به خدا با يك اشاره اقا دنيا رو رو سرشون خراب ميكنيم.
  • م.ح ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    وزارت اطلاعات کجایی؟ نیروی قدس گجایی؟ آیا وقت آن نرسیده که در برابر ناامنی برای ما برای آنها نیز ناامنی ایجاد شود؟ خواهشا همه مسئولان امنیتی کشور سخنان سید حسن نصر الله را بعد از شهادت عماد مغنیه یک بار دیگر بشنوند؟؟؟ در برابر تروریست ها فقط به بیانیه کفایت نمی کنند که؟ این همه رزمایش بذارید ولی با یک عملیات ساده تروریستی همش رو هواست...... مسئولان امنیتی یک تغییر استراتژیک و یک رو یکرد انقلابی و آتشین............... اینان فرزندان مملکت شما را کشتند شما چه کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا علی تهدید در برابر تهدید & ترور در برابر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  • س ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    مثبت من واسه اقا صادق بود و بس
  • علی اصغر ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    اعلان کنید در مقابل هر ترور یک ناوهواپیمابر.
  • ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    انشالله به زودی انتقام خون های پاک شهدا و مستضعفین جهان را خواهیم گرفت
  • محمدی ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    عقل کل! اسراییل سگه؟ سگ می تونه 70 سال یک امت چندصد میلیونی رو مچل خودش بکنه؟ حالا گیریم که سگه. سگی رو که گاز می گیره می کشن داداش. نمی برنش دارالتادیب.
  • امین ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    اساسا کشتن اسراییلی ها مصداق ترور محسوب نمی شود چون غاصب اراضی مسلمانان هستند
  • ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    اگه سگ باباتو بكشه ... تو مياي اينجا مطلب مينويسي ؟
  • ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    ما که خوشحال میشیم ولی برای این مورد حکم ولی فقیه لازم است لبیک یا خامنه ای
  • ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    تهدید غیر از عملی کردن آن است
  • ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    من میگم همیشه یا گوش به حرف رهبری باشید !!! یا هیچوقت نظری ندید که بعدها بفهمید واقعا تصمیم آنی ناشی از عدم اگاهی کامل بوده در زمان نبرد امریکا علیه عراق ، بودند افرادی که مدام فشارهای خردکننده به بدنه حکومت میاوردند و میگفتند یا بریم کمک امریکا تا انتقام مون از عراق بگیریم ! یا بریم کمک عراق تا حال امریکا رو بگیره این کشور مسلمان هست این دو دسته مدام دعوا داشتند اما اقای خامنه ای با چند جمله دهن همه شونو بست هرکس بره پی قضیه تا بفهمه زود گول نخورید یهود یعنی الهه های مکر و نیرنگ ، یعنی کسانیکه میتونند از یک واقعه روی داده واقعه ای بسازند که نتیجه ش به نفع خودشون هست دقیقا برعکس اینکه فکر میکنید نتیجه به نفع شماست به نظر شما چطوره که تا دیروز فلسطینی ها رو میکشتند فیلم شونم نشون میدادند ولی کسی تو خبرگزاری ها حرفی نمیزد ؟ حالا که نه مدرک علنی هست نه ایران اعلان خاصی داشته نه فیلمی از قاتلین هست ، یهو همه شون میگن کار اسراییل بود ؟ زرنگ باشید وهوشیار ، گول دشمن رو نخورید حجت الاسلام طائب امروز در شهر اسلام اباد غرب همین نکات رو هم بیان کردند
  • ذكريا ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    در زمان جنگ هم تا وقتيكه صداى موشكهاى ما در بغداد شنيده نشد موشك باران شهرها قطع نشد زبان مقابله به مثل براى دشمنان قابل فهم و كاملا اجرايي مى باشد
  • یدی ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    منم یه سوال از تو دارم اگه یکی مدام برات دردسر ایجاد کنه چکار می کنی ؟؟؟براش نوشابه باز می کنی یا توهم اقدام به مثل یا شکایت خواهی کرد؟
  • حامد ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    خوب عزیزم کاری نداره که ما هم قبلا به اونا میگیم که قصد ترور فلان شخصیت رو داریم (مثلا ایهود باراک یا بنیامین نتانیاهو )
  • حامد ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    زنده باد آقا حسین شیر مادرت حلالت باد راهش همینه مقابله به مثل با کفار بی شرف
  • سعيد ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    آره بابا . یه یا علی میخواد و .............
  • kamil ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    حکم رو بدید-مقابله به مثلش با من.
  • علی ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    بستگی داره چه سگی باشه .اهلی باشه یا هارمثل ایادی آمریکاواسرائیل می فرستیمش به جهنم
  • ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    بسم ا... القاصم الجبارین سردار سلحشور سپاه حق فرمانده دلاور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاج قاسم سلیمانی 1. در ابتدا تبریک و تسلیت باید گفت شهادت راست قامتانه ی مردانی از جنس تو را که در جبهه های گوناگون از علمی تا نظامی و سیاسی، که بجز رضای خدا و لبخند رضایت حضرت ولی عصر،صاحب الزمان (عج) و نیز نایب برحقش ولی امر مسلمین حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای، راضی نمی شوند و از خدا نمی خواهند. 2. سپاس خدواندی را که در این بحبوحه تلاطم و التهاب، ریزش ها و رویش ها، فتنه ها و عبرت ها، اراده عنایت خویش را گاه با عزت خون شهید حق طلب و گاه با حضور دلاور مردان تاریخ ساز جاری می سازد. 3. برایمان مسجل است که سردمداران زر، زور و تزویر تمامی توان خود را برای نرسیدن میراث زمین به صاحبان برحقش، مستضعفین حق طلب زمین به کار بسته اند. 4. دیروز استعمار پیر با چپاول و غارت معادن سرزمینی و منابع انسانی و در بند کشیدن جسم و روح مظلومان عالم، و امروز با چنبره و تسلط بر شریان های انرژی و ارزاق بندگان و مخلوقات خداوند، نیت شوم خود را عملی نموده اند. 5. خوب می دانیم که مشکل صهیونیزم بین الملل با توان و دانش هسته ای ما، نه بخاطر احتمال کاربری نظامی این توان است، که براساس حکم شرعی و حکومتی ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای کاربری نظامی این توان حرام مطلق است؛ بلکه به دلیل تاثیرات این دانش و توان در عرصه تولید علم و فناوری و تاثیرات آن در عرصه اقتصاد ما، که کمترین ثمرات آن تحقق چشم انداز بیست ساله ایران اسلامی و تاثیرات آن بر امت بیدار اسلامی و نیز مستعضفین عالم است. 7. می دانیم که این بار، ایادی استعمار و جلادان بشریت بر آن هستند، حال که دست یابی به انرژی و ماده اولیه انرژی هسته ای بر پایه دانش است و نه سرزمین، انحصار مطلق آن را در ید خود داشته باشند و حتی حداقل اشتراک را هم پذیرا نباشند. 8. امروز امت مظلوم و مستضعفان و وارثین زمین، برای احقاق حق خود با نهضت بیداری و در جغرافیایی اسلامی، به پا خاسته اند. 9. ایادی و جنود شیطان برای جلوگیری از دست یابی امت های حق طلب به دانش انرژی آینده سازی چون دانش انرژی هسته ای از هیچ اقدامی فروگزاری نکردند، و این بار برای چندمین مرتبه یکی دیگر ازسرمایه های علمی و اجرایی این مرز و بوم یعنی شهید مصطفی احمدی روشن را به شهادت رسانده اند. 10. برما مسلم است که جبهه کفر به تنگی نفس منجر به خفگی افتاده است، و امید دارد که با اقدامات سخیفی ازتحریم تا به خون کشیدن سرمایه های علمی و اجرایی امت های حق طلب، برای احیای خود زمان بخرد. 11. فرمانده دلاور! بنا بر تدبیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر اتخاذ استراتژی تهدید مضاعف در برابر تهدید، اقدام مضاعف در برابر اقدام دشمن، از سوی سربازان ولی امر مسلمین، مورد انتظار است. فلذا دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان در سراسر کشور، قصاص آمرین این ترورهای به ناحق و نامردانه را( ترور و به شهادت رساندن دانشمندان آینده ساز سرزمین امید مظلومان جهان)، کمترین واکنش در خور این اقدام تروریستی می داند. توفیق روز افزون برای سرداران و سربازان جبهه حق را از خداوند منان خواستاریم. www.jadnews.ir
  • ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    برو جنگ های پیامبر(ص) رو بخون...بعد حرف بزن خون اسراییلی ها حلال حلال هست
  • ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    آقا ناشناس آدرس بده بیام در خونت خودمون رو سگ معرفی کنیم بزنیم توی دهنت چون میدونیم مقابله به مثل نمیکنی!!!
  • عماد ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    نه خیر دوست عزیز اگه سگ پای مارو گاز بگیره با هر اسلحه یا وسیله ای که دستمون باشه میزنیم میکشیمش
  • عماد ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    ببخشید فداییان اسلام اول طرف رو امر به معروف میکردن اینطور نبوده که زنگ بزنن بگن میخوایم شما رو بکشیم... میگفتن از مسیری که دارید میرید برگردید وگرنه حالتون رو میگیریم فکر نمیکنید 4 تا شهید دیگه جای این حرفها رو نداشته باشه بعدش مگه الان عملیات شهادت طلبانه فلسطینی ها و عملیات حزب الله در انتقام گرفتن خون سید عباس موسوی زیر سوال میره؟؟؟
  • عماد ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    خدایی میخواستم + امتیاز بدم منفی شد صرفا جهت تایید حرف شما
  • ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    من یک سوال بد جوری ذهنمو مشغول کرده و آن اینکه ما افراد عادی هم میدونیم که تمام دانشمندامون در خطر هستند حالا در تمام رشته ها؛ مطمئنا سیستمهای امنیتی به این امر بیشتر واقف هستن پس این عزیزان امنیتی مشغول چه کاری هستن؟ تمام این موارد ترور شبیه هم بوده به این صورت که موتورسواری یک بمبی را به بدنه ماشیت میچسبانده و بعد منفجر میشده . آیا وقتش نیست که وسایل این عزیزان به سیستمهای ضد انفجاری و مقاوم به گلوله وبمب مجهز بشه که اگر خائنی تونست از لایه های امنیتی رد بشه و بمبش رو نصب بکنه خود ماشین مقاومت بکنه؟ یا نباید این عزیزان به جلیقه های ضد گلوله مجهز بشن؟ آخه تا کی؟
  • ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    آقای شریعتمداری باز هم گل کاشت .برادر در کنار ایستادی داری میگی لنگش کن بسم الله این کوی و این میدان یک بار هم شده بجای حرف عمل کن .تو که خودت از همه بهتر میدونی در بین نمایندگان سازمان انرژی هسته ای و یا سازمانهای دیگر کلی اسرائیلی با پاسپورت کشورهای دیگر وارد کشور می شوند کلت و کلاش هم میشه راحت پیدا کرد میتونی بوسیله رفقا جاشونم پیدا کنی یا الله با یک یک یا علی مدد ، به چند صباحی زندانش هم می ارزه ، حکمشو که دادی دولت و سپاه رو هم درگیر مسائل دیپلماتیک نکن .تو خبرها هم می گن یک روزنامه نگار در پی انتقام از دژخیمان چند نفر را به درک فرستاد ما هم همگی یک عمر خودمونو مدیون خودت کردی
  • ایران ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    نابغه قرن!! سگه زده 4 انسان دانشمند رو تکه تکه کرده!! فرزند آنان را یتیم همسر آنان را بیوه خانواده های آنها را کمر شکسته پای ما رو که 33 سال گاز گرفته
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    مقابل به مثل به معنای ترور دانشمندان کشور مورد نظر نیست باید سازمان دهندگان این ترورها و مسئولین سیاسی و نظامی خصوصا آنهایی که این ترورها را تایید میکنند مورد هدف قرار داد . این منطقی ترین راه مقابله به مثل است والا تزوز دانشمندان آن کشور را که فقط یک کار علمی انجام میدهند و در قبال ترورهای داخل ایران هیچ نقشی ندارند و چه بسا موافق اینکارها نباشند درست نیست .
  • امینی ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    جناب آقای شریعتمداری بلحاظ تسلط به مسائل سیاسی و حقوقی پیشنهادهای خوبی میدهند که باید مد نظر قرار گیرد البته بعضی از دوستانی که اظهار نظر میکنند یعضا بدون توجه به آنچه دین اسلام فرموده و بعضا تبعات جهانی یکسری از اقدامات مطالبی را میفرمایند که منطقی نیست . عزیزان بحث قصاص مربوط میشود به عامل ترور پس قصاق در اینکه ما هم یکنفر از دانشمندان کشور مقابل را ترور کنیم جایی ندارد . ولی تروریست داخلی به هر حال از جایی دستور گرفته . پول و امکانات ترور را دریافت کرده . آموزش دیده و... بعد از ترور هم مسئولین بعضی از کشورهای مخالف ابراز خوشحالی کردن و ترور صورت گرفته را بطور ضمنی تایید کردند و بعضا شاید کشوری هم مسئولیت انجام ترور را بعهده بگیرد . در اینجا دو تا بحث است قصاص که باید عامل ترور و آمرین آنرا هدف قرار بدهد و مقابل به مثل که باید در جهت نابودی برنامه ریزان . حمایت کنندگان . بعهده گیرندگان مسئولیت ترور و امثالهم باشد تا جرات کنند منبعد دستور ترور بدهند . این بدانید سیاستمداران کشورهای دشمن خیلی جان خودشان را دوست دارند و بدانند ایران بطور جد قصد مقابل به مثل را دارد اولا به احتمال قوی از ادامه ترور آنهم دانشمند که فقط کار علمی انجام می دهد کوتاه خواهند آمد . دوما ترس ناشی از کشته شدن از نظر روانی باعث ایجاد وحشت در خود و خانواده آنها خواهد شد . ثانیا برای حفاظت بیشتر خود و خانواده هایشان متحمل هزینه خواهند شد . به هر حال اگر قرار است کاری بشود باید ضمن پیگیری جدی جهت دستگیری عامل اصلی ترور تهدید هدایت کنندگان این ترورها به مقابل به مثل میتواند مثمر ثمر باشد.
  • علی ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    پاسخ به صادق: خب پس این کار شما مقابله به مثل به حساب نمیاد و عکس العملی متناسب با آن حرکته!
  • ebrahim ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    حاج حسین من حاضرم که همین الان جونم را فدای انقلاب کنم... خدا !آرزوی شهادت ارزوی دیرینه ماست...
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    ارزش حیوانات را با مقلیسه کردن با صهیونیزم ها پایین نیارید
  • مرادی ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    اسراییل که اسراییلی نفرستاده !ایرانی فرستاده که سوارکاری را در پیست های همین تهران وسایر شهرها یاد گرفته ما مردم خودمون باید اینا رو زیر نظر بگیریم دشمن توی کشور ماست ممکنه همین ....مردم بپا خیزند یه سوژه مشکوک رو اطلاع بدن شک نکن ممکنه اون باشه اونی که تروریسته
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    ... كنست سخن مي گفت؛ با اشاره به گزارش خبرنگار «شين هوا» كه نشانه هاي فراواني از تصريح داشت، اعلام كرد «اسرائيل با همكاري برخي كشورهاي عربي در پي آسيب زدن به برنامه هاي هسته اي ايران است» و... با این حساب باید از احتمال همکاری سفارت های این نوکران استکبار در تهران از طریق وارد کردن وسایل و امکانات مورد نیاز تروریست ها با پیک دیپلماتیک یا ارتباطات و امور جاسوسی و غیره حساس بود
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    pas ta hala alaki mikoshti?
  • علی فرمانده ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    عزیزم قصاص اسمشه
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    بجنگ تا بجنگیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس