نماینده اصلاح‌طلب ادوار مجلس با بیان اینکه بیشترین ضربه را به اصلاحات افراطیونی که در بیرون از مرزها مشغول به هوچی‌گری هستند، زدند، گفت: بنده و دوستانم عدم شرکت در انتخابات را به مصلحت جریان اصلاح طلبی ندانستیم.

 الهه راستگو نماینده اصلاح‌طلب ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه ‌جریان اصلاح‌طلبی برآمده از خود نظام است و در دایره نظام معنا پیدا می‌کند، افزود: بنده نسبت به تفکر و عملکرد بعضی افراد افراطی که خود را اصلاح‌طلب دانسته ولی بیشترین ضربه را در طی مسیر به اصلاحات وارد کرده‌اند و هم اکنون بعضی از آنها در آن سوی مرزها به هوچی گری مشغولند و خود را همه کاره اصلاحات معرفی می‌کنند و می‌دانند اظهار تاسف می‌کنم.

وی شرکت در انتخابات را حق هر شهروند ایرانی دانست و افزود: مخصوصاً کسانی که بخواهند اصلاح در جامعه ایجاد کنند باید در انتخابات شرکت کنند چراکه یکی از راهکارهای معقول و منطقی برای اصلاح امور، حضور در مجلس است.
 
راستگو با بیان اینکه مجلس به تعبیر امام راحل عصاره فضائل ملت است، تاکید کرد: بنده و دوستانم عدم شرکت در انتخابات را به مصلحت جریان اصلاح طلبی ندانسته و معتقدیم ادامه این راه نیازمند افرادی پویا، پر تلاش و خستگی ناپذیر است. به همین سبب در این انتخابات ثبت نام کردیم و خود را در معرض انتخاب مردم شریف، متفکر و با شعور قرار دادیم.

نماینده اصلاح‌طلب ادوار مجلس، خاطرنشان کرد: بنده قصد دارم، نماینده بخش عمده‌ای از جامعه یعنی زنان کارگران، جوانان و دیگر گروه‌های اجتماعی باشم و در اصلاح تدریجی امور مملکت متناسب با نیازهای روز نقش داشته باشم که در صورت کسب نظر مثبت مردم عزیز در این راه قدم‌های مثبتی خواهم برداشت.
 
وی در پایان از شورای نگهبان خواست که در تعیین صلاحیت‌ها با وسعت نظر بیشتری امکان حضور افراد را فراهم نمایند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس