کد خبر 924308
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
آمازون

شرکت آمازون قصد دارد در سال جدید میلادی یک فروشگاه بزرگ برای عرضه انواع مواد غذایی راه اندازی کند و علاقمندان می‌توانند اقلام سفارش داده شده را ظرف دو ساعت دریافت کنند.

به گزارش مشرق به نقل از سی نت، آمازون که به غول خرده فروشی جهان مشهور شده، قصد دارد عرضه و توزیع مواد غذایی را در سرتاسر آمریکا ممکن کند و احتمالاً با این کار بسیاری از بقالی‌ها و خرده فروشی‌های کوچک را ورشکست خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

فناوری جاسوسی آمازون در دست پلیس آمریکا

آمازون برای راه اندازی برخی مراکز توزیع غذاهای خود اماکنی را در ایالت‌های آیداهو، یوتا و وایومینگ در نظر گرفته است و حدود ۴۲۰۰ متر مربع فضا را بدین منظور در نظر گرفته است.

خدمات ارسال مواد غذایی تنها به مشترکان خدمات پرایم آمازون تعلق می‌گیرد. این افراد در صورت ثبت سفارش بین ساعت ۸ صبح تا ده شب در ظرف حداکثر دو ساعت اقلام درخواستی را تحویل می‌گیرند. هزینه اشتراک این خدمات برای افراد عادی ۱۱۹ دلار و برای دانش آموزان ۵۹ دلار است.

فعلاً قرار است از طریق این خدمات جدید انواع گوشت، غذاهای دریایی، مواد غذایی خام، برخی نوشیدنی‌ها و غیره در اختیار علاقمندان قرار بگیرد. خدمات مذکور در مرحله اول در ۳۸ شهر امریکا ارائه می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
    0 0
    این یکی را از چینیها یاد گرفته، اینکار را از دو سال پیش چینیها شروع کردند که بسیار موفق بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس