۵۹ درصد صهیونیست‌ها موافق آتش‌بس در غزه هستند/کاهش محبوبیت نتانیاهو به ۲۶ درصد

نتایج آخرین نظرسنجی در سرزمین‌های اشغالی حاکی از موافقت اکثریت صهیونیست‌ها با برقراری آتش‌بس در نوار غزه و کاهش قابل توجه محبوبیت نتانیاهو در نتیجه شکست در عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین است.

به گزارش مشرق، نتایج نظرسنجی روزنامه صهیونیستی «معاریو» نشان می‌دهد که ۵۹ درصد از ساکنان سرزمین‌های اشغالی موافق آتش‌بس در نوار غزه در مقابل آزادی تمامی اسرای صهیونیستی در این باریکه هستند.

طبق این نظرسنجی، محبوبیت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر در میان صهیونیست‌ها به ۲۶ درصد کاهش یافته، این درحالی است که محبوبیت بنی گانتس، از رهبران جناح اپوزیسیون و وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به ۵۲ درصد رسیده است.

نتایج نظرسنجی روزنامه معاریو همچنین نشان می‌دهد که ۳۳ درصد از صهیونیست‌ها از خروج از غزه پس از جنگ و اعطای مدیریت آن به یک نیروی بین المللی حمایت می‌کنند.۲۲ درصد نیز از اشغال نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی و شهرک سازی در آن حمایت می‌کنند.

طبق نتایج این نظرسنجی، تنها ۸ درصد از ساکنان سرزمین‌های اشغالی موافق کنترل دوباره تشکیلات خودگردان فلسطین بر نوار غزه هستند.

درپی شکست رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت فلسطین، تنفر ساکنان سرزمین‌های اشغالی نسبت به نتانیاهو و کابینه او بیشتر شده است.

پیشتر رویترز اعلام کرده بود: اسرائیلی‌ها کابینه نتانیاهو را مقصر حمله حماس و شروع جنگ غزه می‌دانند.

این رسانه غربی نوشت: نتانیاهو اکنون مقصر دوقطبی سازی «اسرائیل» با مطرح کردن لایحه تغییرات قضایی و در نتیجه تضعیف توان رزمی ارتش این رژیم است.

درپی اقدامات جنجالی کابینه نتانیاهو، گسست سیاسی در رژیم صهیونیستی تا حدی شدید شده که جنگ غزه نیز نتوانسته سران این رژیم را متحد کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    1 1
    مشرق خيلي چرت مي نويسي
    • ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
      0 0
        درود بر رزمندگان اسلام سلام و لبیک بر امام قائم ع و ص  سلام بر شهيدان  مرگ بر آمريكا   مرگ بر انگليس   مرگ بر منافقين و كفار   مرگ بر اسرائيل"
  • ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 1
    اشغال گران وحشی مگر توان انجام جنایت نداشته باشند وگرنه ✋ به هرجنایتی می زنند
  • جواد ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 0
    چرا دنبال اتش بست هستید بگذارید بجگند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس