حجت کریمی - علیرضا خانی

عضو پیشین هیئت مدیره استقلال گفت: ای کاش همانطور که به این سرعت پیگیر اخبار و صحبت‌های مطرح شده درباره خودتان هستید یک درصد هم پیگیر کارهای باشگاه و تیم بزرگ استقلال بودید تا اوضاع به این روز نمی‌افتد

سرویس ورزش مشرق - علیرضا خانی، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه‌های استقلال در گفتگو با مشرق، در ارتباط با اظهارات تازۀ مهدی افضلی - رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال - که در واکنش به صحبت‌های اخیر سید حجت کریمی - مدیرعامل پیشین باشگاه - به دفاع از خودش پرداخته صحبت‌هایی را انجام داد.

حجت کریمی به تازگی در گفتگویی که انجام داد پیرامون فعالیت‌های فرهنگی اعضای هیئت مدیره عنوان کرد اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال صرفا برای گرفتن حق جلسه و بلیت بازی‌ها به این مجموعه رفت و آمد دارند که افضلی این موضوع را کاملاً تکذیب کرد! اما علیرضا خانی در این باره گفت: «من خودم طی مدت زمانی که در هیئت مدیره باشگاه استقلال بودم هرگز ایشان را در جلسات ندیدم. این در حالی بود که جناب افضلی رئیس هیئت مدیره بودند. باعث تعجب بود که ایشان هیچ وقت در جلسات حضور نداشتند بلکه هر بار عنوان می‌شد یا مثلاً رفته اند کربلا یا خارج از تهران هستند یا کاری داشتند که نتوانستند به جلسه بیایند».

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در مورد بحث بلیت مسابقات که افضلی دریافتش از باشگاه را از بیخ و بن انکار کرده، اطلاعی دارد یا نه، توضیح داد: «بله! ایشان خودشان در جلسات حضور نداشتند اما همیشه سفارشات‌شان برای دریافت بلیت جهت دوستان و رفقا به باشگاه می‌رسید. ما آن زمان همواره امیدوار بودیم اینقدر که جناب افضلی پیگیر گرفتن بلیت برای بازی‌هاست کمی هم به فکر حل اختلافات و مشکلات موجود در باشگاه باشد».

عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: «فکر می‌کنم بعد از حدود ۴ ماه از حضورم در هیأت مدیره بود که یک نامه به ایشان زدم و درخواست کردم "لطفاً به هیئت مدیره بیایید و با تشکیل جلسه به مشکلات رسیدگی کنید" که ایشان در جواب بنده دلخور شدند و گفتند "خوب است که به من اخطار اداری می‌دهید"! در واقع ظاهرا به ایشان برخورده بود که من از یکی از اعضای هیئت مدیره خواسته بودم به عنوان رئیس، دستور تشکیل جلسه بدهد تا به مشکلات وقت رسیدگی شود. اصل آن نامه را هم دارم و می‌توانم به عنوان سند در اختیار رسانه‌ها قرار بدهم».

کاش با همین شدت از حق استقلال دفاع کنید/ اسمش رییس هیأت مدیره بود ولی ۶ ماه در جلسات غیبت داشت!

وی افزود: «یکی از موارد مربوط به درخواست ایشان برای گرفتن بلیت هم که کاملاً آن را به خوبی به یاد دارم بازی رفت استقلال و سپاهان بود که تاکید داشتند حتماً برایشان بلیت کنار گذاشته شود. چطور ممکن است یادشان رفته باشد!».

خانی با اشاره به مشکلات اخیر در باشگاه استقلال به ویژه اختلاف نظرها بین جواد نکونام و علی خطیر تاکید کرد: «جالب است بعد از مدت‌ها سکوت ایشان در مواجهه با مصاحبه آقای کریمی بلافاصله در مقام دفاع از خودشان جلو آمدند و سر و کله‌شان پیدا شد. آیا به عنوان رئیس هیئت مدیره به همین جدیت پیگیر مشکلات باشگاه تان بوده اید؟ اختلافاتی که هر روز درباره‌شان از زبان نکونام می‌شنویم و یا مسائل دیگر مربوط به مباحث فدراسیون».

مدیر پیشین استقلال ادامه داد: «الان سرمربی تیم چند هفته است گلوی خود را پاره می‌کند که چرا در بحث داوری این همه مشکل برای استقلال به وجود آمده اما دریغ از یک واکنش از سوی اعضای هیئت مدیره و شخص آقای افضلی. لابد بیانیه دادن علیه پرسپولیس را پیگیری دغدغه جواد نکونام می دانید! ای کاش آقایان منافع باشگاه استقلال را هم همچون منافع خودشان مهم تلقی می‌کردند و به همین شکل و با همین شدت واکنش نشان می دادند».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ارتش سرخ IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    1 1
    سالهاست درباره خیانتهای مکرر مدیران به استقلال. فرافکنی بر گردن نظام میگویم
    • محمدی IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      1 0
      در باره خیانت مثلا مدیران قبلی قرمز همین بس که عابر بانک خود را که چند سال با پول و پارتی خود جام هایی به قرمز ها داد انداختند زندان.
  • محمدی IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    1 0
    اگر مربیان فعلی و قدیمی استقلال بخواهند آرامش تیم را بهم بزنند خائن هستند و طرفداران آنان را هرگز نمی بخشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس