کد خبر 1598039
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
شمسایی: ماندن من بستگی به فدراسیون فوتبال دارد/ بدون بهترین بازیکن‌مان قهرمان شدیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: ماندنم به عنوان سرمربی به تصمیم فدراسیون بستگی دارد.

به گزارش مشرق، وحید شمسایی پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: در دوره قبل، علیرغم گل‌های فراوان برابر تیم‌ها در نهایت در فینال برابر ژاپن شکست خوردیم اما این بار تمرکزمان را حفظ کردیم. من می‌خواهم قدردانی عمیق خود را از همه بازیکنانم به خاطر فداکاری و سختکوشی‌شان، به‌ویژه در تعطیلات که تصمیم گرفتیم دوباره بمانیم و تمرین کنیم، ابراز کنم.

وی ادامه داد: من از حمایت خانواده‌ بازیکنان که به آنها اجازه دادند خود را وقف هدف مشترک ما کنند، بسیار سپاسگزارم. معتقدم این فداکاری‌ها است که مسیر ما را به سمت قهرمانی در آسیا رقم زد.

سرمربی تیم ملی ایران عنوان کرد: تغییر نسل بسیار دشوار است. این مسابقات را بدون بهترین بازیکن‌مان (حسین طیبی) آغاز کردیم که در دوره گذشته آقای گل شد. در آن زمان فقط چهار بازیکن با سابقه داشتیم. برای این تورنمنت پنج بازیکن بدون سابقه حضور در جام ملت‌های آسیا داشتیم.

شمسایی گفت: اکنون تمرکز خود را به جام جهانی معطوف خواهیم کرد و به حمایت فدراسیون فوتبال نیاز داریم. تصمیم‌گیری در مورد ماندن من به عنوان سرمربی به تصمیم فدراسیون بستگی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    1 10
    بازی با ازبکستان هم بهترین بازیکنان را دراختیارنداشتی که مفتضحانه برنده شدی؟؟؟!!!!!!!
    • مجید IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
      2 0
      تیم قهرمان نمیشه ، ایراد می گیرین ، قهرمان میشه ، ایراد می گیرین ، آخه چرا ؟ مگر نمی بینین بیشتر کشورهای آسیایی و غیر آسیایی روی فوتسال سرمایه گذاری ویژه ای انجام دادن و دیگه بردها مثل سابق با اختلاف زیاد نیست ، چرا باید انتظار داشته باشیم که همه رو با اختلاف زیاد ببرن ، هنوز هم این تیم پر افتخارین رشته ورزشی تیمی کشورمون در آسیا و جهان هستش ، پیشنهاد می کنم از سیزدهمین قهرمانی این تیم که حتی یک بارش آرزوی هر کشور آسیایی است شاد باشین و منفی نگر نباشین
    • سعید IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
      0 0
      خطاب به 14:10، ژاپن قهرمان دوره قبل، حتی از گروهش هم صعود نکرد و حتی نتوانست به جام جهانی صعود کند، بعد جنابعالی بعد از قهرمانی تیم ملی ایران، به جای خوشحالی و تبریک برد ، طعنه می زنی؟!!!! باهوش منظورش از بهترین بازیکن حسین طیبی است که در بازی ازبکستان هم در اختیار تیم ملی نبود. راستی خودت چقدر عرضه داری جناب؟!!!! ازبکستان همواره یکی از حریفان سرسخت تیم ملی فوتسال بوده و شمسایی هم در مورد برد سخت مقابل ازبکستان توضیحات کافی را داد.انتظار داری همیشه باید کل تیم های آسیایی را با اختلاف زیاد ببریم؟!!!!! نمی دونی فاصله تیم ها خیلی کم شده، نمی دونی بقیه تیم ها هم کار می نند؟!!!!!
    • ایرانی عصبانی AU ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
      0 0
      من البته نظیر هموطنان از این برد خوشحال شدم اما این تیم را بسیار ضعیفتر از تیمهای دیگر دیده و میبینم. بازیکنان تیم ملی بسیار کند تر حرکت کرده و اگر در دوران گذشته با تکنیک بالاتر و سرعت از بازیکنان حریف میگذشتند این تیم نه تنها توانایی تکنیکی بالای در مقابل گذشتن از دفاع حریف را نشان نمیدهد بلکه انقدر با اصرار از گذشتن یک مدافغ- و نه پاس دادن به هم تیمی وقت میکشد که به مدافعان حریف فرصت بازگشتن به خط دفاعی را داده و فرصت یورش ضد حمله ای را از انان سلب میکرد. من فکر نمیکنم شمسایی استعداد مدیریت تیمی و مربیگری را داشته باشد. اگر هموطنان دیده باشند در حدود 2 دقیقه به پایان بازی فینال شمسایی با حرکتی عجیب یکی از بازیکنان تیم ملی را که نیمکت نشین بود و دور بچها در ان تایم ایت بود را با حرکتی عجیب و با عصبانیت حل داد. کسی باید پیگزار این امر باشد.
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    1 0
    تیم کاملا الله بختکی و بکش زیرش بازی میکنه
  • امید IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    1 0
    آفرین بر تیم ملی فوتسال با غیرت.
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    3 0
    بازی آخر انگار تازه داشت بازیشون هماهنگ می شد
  • سعید IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    0 0
    آقای شمسایی به جز تقدیم قهرمانی شما به شهید قیرت.تنها حرف خوبی که ما رو از نگرانی تیم ملی کمی خوب بکنه همین حرفه که بدون ستارها قهرمان شدیم وگرنه واقعا ما نگران تیم ملی با این نتایج جلوی تیم های بسیار ضعیف هستیم بازی با ازبکستان خدا به دادمون رسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس