کد خبر 1601981
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳
دستگیری مأمور قلابی و کشف ادوات نظامی

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری مأمور قلابی و کشف ادوات نظامی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی قاسم پور، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: در پی وقوع سرقت به شیوه غصب عنوان پلیس در ایستگاه‌های مترو، دستگیری متهم در دستور کار پلیس مترو قرار گرفت و با بررسی دوربین‌های محل سرقت مشخصات ظاهری متهم شناسایی و در اختیار تمامی گشت‌های محسوس و نامحسوس مستقر در ایستگاه‌های مترو قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران متهم را در حین اخاذی از یکی از شهروندان شناسایی کردند افزود: متهم بلافاصله دستگیر و در بازرسی اولیه از متهم تجهیزات نظامی, بی سیم دستی, کلاه نظامی, کارت شناسایی جعلی و مقداری دلار و وجه نقد از متهم کشف شد.

سرهنگ قاسم پور با اشاره به شناسایی چند نفر از شکات خاطر نشان کرد: متهم به همراه اموال مکشوفه جهت کشف جرایم احتمالی به کلانتری ۱۰۴ عباس آباد منتقل شد و ضمن اعتراف به جرم خود مبنی بر غصب عنوان پلیس و اخاذی از شهروندان به ۱۰ فقره سرقت به این شیوه اعتراف کرد که پرونده در این خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان توصیه کرد: در مواجه با افرادی که خود را پلیس معرفی می‌کنند بخصوص افرادی که با لباس شخصی هستند حتماً ابتدا کارت شناسایی و حکم مأموریت آن شخص را رؤیت و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    3 0
    بهش رحم نکنید
  • محسن آزاد UA ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    1 0
    اگه توانایی پرداخت خسارت دارد بعد از پرداخت خسارت تحت درمان روانپزشکی قرار بگیرد به عنوان روانپریشی متوسط طبقه بندی میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس