به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مشرق مدیا با انتشار ویدئویی نوشت:

یا «آنروا» باید کاری که ما می‌گوییم انجام دهد یا به جهنم برود!

قبل از قطع کردن کمک‌های چند کشور غربی به آنروا به بهانه وجود یازده عضو حماس در این سازمان جهانی، یک مسئول اسرائیلی پیش‌تر گفته است که نابودی نوار غزه اساساً از رهگذر نابودی «آنروا» انجام می‌پذیرد، زیرا کمک‌های زیاد انروا و زاد و ولد فلسطینی‌ها پیروزی در جنگ را غیر ممکن می‌کند

مسئول سابق در وزارت خارجه دولت اسرائیل: در باب تعامل با «آنروا»به یاد بیاوریم که این سازمان از سال ۱۹۶۷ به درخواست ما در سرزمین اسرائیل، مشغول به کار شده است. هر زمان هم اسرائیل بخواهد می‌تواند آن را متوقف کند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    0 0
    دقیقا
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    1 0
    با سلام همه صهیونیست ها از همه اقشار پیام واحد و مصمون مشترکی را بازتولید و تبلیغ می کنند. اجمالا آنها ، - خود را بر حق می دانند. - آنان خود را عین حق می دانند‌ - آنها خود را قوم برگزیده خلقت می دانند. - آنان خود را حاکم نادر خلقت می دانند. - آنان خود را سرور بشریت می دانند. - آنان سایر بشریت را عبید خود می دانند. - آنان منکر نبوت و خاتمیت پیامبر گرامی ص می دانند. - آنان در تدارک قتل حضرت عیسی ع بودند. - آنان ترویج فساد در کره زمین را در همه ابعاد تجویز می کنند. - آنان فلسطین را موطن داری خود می دانند. - قوانین موضوعه را در همه سطوح تا زمانیکه قبول دارند که آسیبی به این شاکله فکری وارد نکند. - آنان اسلام و مهدویت را تهدید اول و آخر خود می دانند و برای جنگ آخر الزمانی خود را آماده کرده اند. بنابراین، بدین گونه موضع گیری کرده و در مقابل همه از جمله آنروا می ایستند. امروز، آخرین ایستگاه تمدن ماسونی است. در روایت قرآنی ماجرای حضرت نوح، جوشش آب از تنور شاهدی برای پرده بر داری از تسویه حساب الهی یاد شده بود. امروز هم کار با طوفان از اقصی تا پدیده های سیل آسای ال نینو و سایر پدیده ها شروع شده است. ذوالفقار از نیام کشیده شده است و امروز و فردا بر سر این شیاطین نازل می شود. همه توش و توان این وحوش با یک صحبت دوالفقار برابری نمی کند. کمی تا اندکی بایستی صبر کرد، آن روز دور نیست، بسیار نزدیک است ." ضربت علی یوم الخندق افصل من عباده الثقلین "

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس