کد خبر 1604529
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷
رئیسی

احمد نجفی، بازیگر سینما و تلویزیون که خیلی به سختی صحبت می‌کرد به تسنیم گفت: باید این ضایعه را به ملت ایران تسلیت بگوییم. 

به گزارش مشرق، احمد نجفی، بازیگر سینما و تلویزیون که خیلی نمی‌توانست صحبت کند از مردم خواست قدرشناس آدم‌هایی که می‌آیند و خدمت می‌کنند، باشند. او همچنین تأکید کرد آدم‌هایی بیایند که چیزهایی از این شهید عزیز کم نداشته باشند و نگذاریم راهش گم شود.

احمد نجفی، بازیگر سینما و تلویزیون که خیلی به سختی صحبت می‌کرد به تسنیم گفت: باید این ضایعه را به ملت ایران تسلیت بگوییم.

وی افزود: من دیشب تا حالا نخوابیده‌ام و منتظر خبر بودم تا صبح که این خبر اعلام شد. اتفاقی افتاده که متأسفانه عزیزی با این همه سجایای اخلاقی و با این همه امید و آرزو برای مردم به ملکوت اعلی پیوست؛ واقعاً زحمت می‌کشید و فعالیت می‌کرد، حیف شد.

نجفی با درخواست از مردم و مسئولان تأکید کرد: امیدوارم مردم ایران قدر این آدم‌ها را بدانند که به آن‌ها خدمت می‌کنند و از مسئولان و تصمیم‌گیران امر این درخواست را دارم؛ آدم‌هایی بیایند که چیزهایی از این شهید عزیز کم نداشته باشند و نگذاریم راهش گم شود. خیلی زحمت کشید و در این دو، سه سال دوندگی‌های بسیار داشت. این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: من می‌دانم چه خبر است؛ از شهرها به روستاها و مناطق دورافتاده می‌رفت. باید قدرش را دانست. از صمیم قلب به خانواده محترم‌شان، مردم ایران و رهبری تسلیت می‌گویم. ان‌شاءالله این ضایعه‌ها که این روزها هرچند در کشور ما زیاد می‌شود درس عبرتی برای آیندگان و مسئولان اجرایی کشور باشد. آن‌ها بدانند وظایف سنگینی دارند، همچون شهید رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان که خستگی‌ناپذیر بودند، ۱۰ برابر بیشتر باید جوش و خروش نشان دهند و یاد عزیز و عزیزان‌شان را زنده نگه دارند با کارهایی که می‌خواهند انجام دهند.

نجفی در واکنش به رفتارهای شرم‌آورانه برخی فارسی‌زبان‌هایی که در آن سوی مرزها هیزم روی آتش فتنه‌انگیزی‌های دشمنان می‌ریزند، افزود: خیلی حالم بد شد؛ انسان بسیار صمیمی، خندان و بی‌ریا که کنار اهالی فرهنگ و هنر می‌نشستند با همه خوش و بش می‌کردند؛ واقعاً برایم باورنکردنی بود. طوری با ما صحبت می‌کردند که احساس نمی‌کردیم ایشان رئیس‌جمهورند. واقعاً شرم می‌کنم می‌بینم یک مشت آدمی که قلیل هم هستند و چیزی نمی‌فهمند، اظهار شعف می‌کنند. واقعاً شرم‌آور است که رعایت حقوق ایرانی را نمی‌کنند و قید و بندی به آینده کشور ندارند. البته این عقده‌گشایی‌ها چیزی از وجود این شهید بزرگوار کم نمی‌کند.

وی در پایان تأکید کرد: واقعاً آقای رئیسی را دوست داشتم و در این دو، سه سال خیلی کارها کرد و منشأ خدمات فراوانی شد. ان‌شاءالله مردم قدر این آدم‌ها و خادمان خودشان را بدانند.

منبع:جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    8 3
    احسنت
  • FR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    11 3
    چقدر این مرد این سید بزرگوار آقا بود کاش خواب دیده بودیم و این مصیبت واقعیت نداشت
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    7 4
    واقعا همینطوره ، خدا رحمتشون کنه روحشون شاد خیلی دردناک بود کاش بعدی هم به همین خوبی باشه راه ایشون زنده بمونه
  • DE ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    6 2
    الهی آمین یا رب العالمین
  • محمدی IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    7 4
    راهت ادامه دارد ای شهید...
  • IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    8 2
    واقعا حیف شد . او زحمتگش بود و واقعا کار کرد روز و شب نداشت و شب وروزش را وقف خدمت کرد. و چقدر حقیرند اون کسانیکه خوشحالی کردند کسانیکه منبع امال و آرزوهایشان اینترنشنال و بی بی سی هست از رفتن رئیس جمهور یک مملکت شاد شدند . ایا رئیسی نمی خواست ایران قوی باشد و اگر ایران قوی می شد فخر و سربلندی ان به شما نمی رسید پس چرا . ...
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    5 2
    منم امیدوارم. این راه قطعا ادامه دارد تا ظهور حضرت صاحب الزمان
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
      0 0
      انشاالله عزوجل تعالی انشاالله
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    5 4
    باید تلاش کرد تا راهشان ادامه داشته باشه
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    6 3
    کسی مثل او نخواهد آمد. نقاط قوت او نقطه ضعف اکثر آدمهاست. متاسفانه ما سرمایه‌های ارزشمند کشور رو قدر نمیدونیم و راحت اجازه میدیم هدف دسیسه دشمنان قرار بگیرند.
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    0 0
    👌👌کاش قدر بدونند وکسی که به جاش میاد حداقل ۵۰درصد از لیاقت از رئیس شهید رو داشته باشه وکاری باشه نه زیر کولر نشین
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    0 0
    ممد خانمی ها ، محمود احمدی نژاد ها ، حسن روحانی ها این کوتوله های حقیر از مقایسه شدن شان با شهید بزرگتر آقای رئیسی احساس حقارت و خواری می کنند. گرامی باد یاد و خاطره شهید سرفراز و مجاهد خستگی ناپذیر و امید محرومان و همنشین مردم شهید رئیسی عزیز..
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    4 2
    الهی آمین
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    2 3
    تاشقایق هست زندگی بایدکرد. این مملکت آدم کاربلدکم نداره انشاالله
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
      0 0
      تا وقتی یاد نگیریم از سرمایه های انسانی کشور اونجور که باید محافظت کنیم هیچ وقت هم نمی توانیم اونجوری که شایسته است از این سرمایه های ارزشمند بهره‌مند بشیم
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    0 0
    کسی مثل اقای رییسی درعالم سیاست به این زودیها پیدا نخواهد شد حیف شد هزاران افسوس
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    0 0
    فقدان عظیمی هست ،خداوند صبر جزیل عنایت بفرمایند به بازماندگان عزیز از دست رفته و مردم عزیز ایران ، ایشان بواقع گلی بود که بعد از پر پر شدنشون تازه فهمیدیم که واقعا چه گوهر گرانبهایی از دست دادیم ، انشاالله به رویت جمال سید قائم آل محمد عج این غم بزرگ از دل مردم ایران برود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس