فائزه هاشمي پس از مصاحبه با يک نشريه و چاپ کلمات "امام" و "مقام معظم رهبري" از قول وي در اين مصاحبه، تاکيد کرده که اين ادبيات من نيست!، من به جاي اين دو کلمه ميگويم "آقاي خميني"، "آقاي خامنه اي"!

به گزارش خبرنگار سياسي مشرق، سيد محمد هادي طباطبايي برادر مديرمسئول نشريه نسيم بيداري که اخيرا اين نشريه مصاحبه اي با فائزه هاشمي داشته است، در وبلاگ خود "وبلاگ گوشه نشين" خبر داده که فائزه هاشمي در تماسهايي با اين نشريه به استفاده از برخي کلمات در متن مصاحبه اعتراض کرده و خواستار عذرخواهي اين نشريه شده است.
بر اساس آنچه که سيد محمد هادي طباطبايي در وبلاگ خود نقل کرده، فائزه هاشمي در اعتراض به بخش هايي از متن مصاحبه اش گفته است: از قول من نوشته شده "مقام معظم رهبري"، من اصلا توي عمرم اينو نگفتم، هميشه ميگم آقاي خامنه اي! اصلا اين براي من خوب نيست که از زبون من بنويسن مقام معظم رهبري، اين حرف من نيست و اصلا به ادبيات من نميخوره..."
فائزه هاشمي در بخش ديگري از سخنان خود افزوده است: "از قول من نوشتن که "آقاي هاشمي، يار امام بوده"، درحالي که من اصلا به آقاي خميني نميگفتم امام، هميشه ميگفتم و الان هم ميگم آقاي خميني؛ و اصلا قبول ندارم که آقاي هاشمي، يار آقاي خميني بودن و از اين حرفا، بلکه ميگم همراه امام بودن و به ايشون کمک کردن..."!
به گفته اين مدير نشريه نسيم بيداري، فائزه هاشمي رفسنجاني از اين نشريه خواسته بود که هرچه زودتر اصلاحيه اي به خبرگزاريها و سايتها و روزنامه ها ارسال کنند تا آبروي "فائزه" نرود!
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس