کد خبر 6893
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۱

رزمندگان شيعه پاراچنار، ديشب در عملياتي وسيع، بخش هايي از روستاهاي اشغال شده توسط وهابيون را آزاد کردند.

در ادامه درگيري‏هاي جديد در منطقه‏ي شيعه‏نشين "کُرُم ايجنسي" در پاکستان، شيعيان پاراچنار ديشب با حمله به کوهستان‏هاي "شلوزان"، علاوه بر آزادسازي روستاي "خيوص" (بر وزن خيبر)، روستاهاي غصب‏شده پيشين را نيز از دست غاصبان خارجي آزاد کردند.
در اين عمليات، هشت نفر از شيعيان، شهيد و حدود 100 نفر از تروريست‏هاي تکفيري به هلاکت رسيدند. همچنين رزمندگان شيعه، تعدادي از تروريست‏ها را دستگير و مقادير زيادي سلاح‏هاي سنگين به غنيمت گرفتند.
هم‏اکنون اکثر تروريست‏ها فرار کرده و عده اي نيز در روستاي "نرئي" واقع در دامنه‏ي کوه مرزي "سپيد کوه"، استقرار يافته‏اند.
پس از اين تحولات، نيروهاي دولتي پاکستان که از پيروزي غيرمنتظره شيعيان شوکه شده بودند، از صبح امروز يکشنبه حملات خود را به مواضع شيعه و عامه مردم در شلوزان آغاز کردند. حمله بالگردهاي ارتش تاکنون دو شهيد و سه زخمي برجاي گذاشته است. نيروهاي دولتي امروز حملات خود را عليه شيعيان شدت بخشيدند.
دولت تعداد زيادي از طالبان را در اونيفورم نيروهاي شبه‏نظامي به منطقه گسيل داشته و احتمال مي‏رود که آنها امشب به مواضع شيعه حمله کنند و مناطق آزاد شده را بار ديگر به غاصبان و متجاوزان خارجي برگردانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس