کد خبر 10427
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۵

سردار سرلشگر پاسدار شهيد نورعلي شوشتري، دلاورمردي که به عنوان جانشين فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و فرمانده قرارگاه قدس خدمات فراواني به کشور کرد صبح يکشنبه 26 مهر 1388 بر اثر عمليات انتحاري گروهک تروريستي جندالشيطان به شهادت رسيد.

به گزارش مشرق، او که در جريان مبارزات پيش از انقلاب از ياران حضرت آيت الله خامنه اي بود به دستور حضرت امام خميني(س) در يک رؤياي صادقه، جذب سپاه شد.
کسي که در دوره دفاع مقدس در جبهه خوزستان بود و در عمليات مرصاد نيز که عليه گروهک تروريستي منافقين انجام شد نقش فرماندهي را بر عهده داشت و امام خميني(س) پس از اين عمليات به او گفته بود: «در اين دنيا که نمي‌توانم کاري بکنم؛ اگر آبرويي داشته باشم در آن دنيا قطعاً شما را شفاعت خواهم کرد.»
شهيد شوشتري و سردار سرتيپ پاسدار رجب‌علي محمدزاده و 10 نفر از برادران شيعه و سني در همايش وحدت اقوام و مذاهب بلوچ در تاريخ 22 مهر 1388 در يک حادثه تروريستي توسط شخصي به نام محمدزاده از عوامل مزدور استکبار جهاني در منطقه پيشين شهرستان سرباز استان سيستان و بلوچستان هنگام ديدار با سران طوايف به شهادت رسيد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا US ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
    1 0
    ما مدیون ایشان هستیم و ازشون شفاعت مطلبیم
  • نرگس IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    0 0
    روحشان شاد ب برکت اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🌹 دعا کنید شهید بزرگوار. ان شاءالله زبان و وجودم در دفاع از نظاممون محکم ثابت قدم و تاثیر گزار باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس