کد خبر 1218
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۳

با اعلام خبر آغاز پذيرش براي مزايده بزرگترين سرويس وبلاگ فارسي، نام مالک اين شرکت که در صفحه اصلي آن درج شده بود، از مدتي پيش تغيير کرده است.

به گزارش خبرنگار مشرق، پيش از اين کاربران پرشين بلاگ در مراجعه به صفحه اصلي با اين جمله در پايين صفحه مواجه مي شدند: «کليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به شرکت آرياگستر (گروه سايتهاي پرشين بلاگ) مي باشد.» اما چندي است نام شرکت مالک اين سرويس دهنده نيز تغيير کرده و کاربران به جاي نام شرکت "آرياگستر" با نام شرکت "آرياموج ايده پرداز" مواجه مي شوند.
خبرنگار مشرق با مراجعه به روزنامه رسمي به اطلاعاتي درباره شرکت "آريا موج ايده پرداز" دست يافت که نشان مي دهد اکثر اعضاي هيئت مديره اين شرکت، از مسؤولان فعلي پرشين بلاگ هستند و اين در حالي است که نامي از "مهدي بوترابي" مديرعامل شرکت آرياگستر در ميان آنان به چشم نمي خورد.
در بخشي از آگهي ثبت شرکت "آرياموج ايده پرداز" در روزنامه رسمي آمده است:
«شرکت فوق در تاريخ 1/9/1388 تحت شماره 363871 و شناسه ملي 10104100192 در اين اداره به ثبت رسيده...
1ـ موضوع شرکت: طراحي توليد و پياده‌سازي نرم‌افزار غيررسانه‌اي و غيرآموزشي مشاوره اتوماسيون اداري و اتوماسيون صنعتي برپايي همايش ها و سمينارها در خصوص موضوع شرکت...
3ـ مرکز اصلي شرکت:
1ـ3 ـ ...تهران ميدان انقلاب، خيابان آزادي، برج کاوه، بلوک آ، طبقه 12، واحد 59...»
در بند مربوط به نام مديران شرکت نيز اسامي بهنام ملاآقائي و فرزانه سادات صدرنيا به عنوان بازرسان و روح اله هاشمي طاهري، آيدين مصطفي‌زاده، محمدرضا شمشيرگر، راد دانش، انسيه پولادزاده و محمد آرين به عنوان اعضاي هيئت مديره درج شده و اين در حالي است که انسيه پولادزاده، مديرعامل آرياموج ايده پرداز در جشن يلداي سال 87 پرشين بلاگ، به جاي بوترابي، مديريت بزرگترين سرويس دهنده وبلاگ فارسي را برعهده گرفت.
اين در حالي است که "مهدي بوترابي" با انتشار خبر زير در وبلاگ شخصي اش، از تصميم خود براي به مزايده گذاشتن پرشين بلاگ خبر داده و نشاني ايميل شخصي خود را نيز براي اعلام حضور در مزايده منتشر کرده است.
در اطلاعيه منتشرشده در وبلاگ بوترابي آمده است:
«پرشين بلاگ در نهمين سال فعاليت خويش و به منظور تضمين بيشتر و گسترش فعاليت هايش در جامعه مجازي و اينترنت از طريق پيشنهاد و مذاکره به علاقه مندان واجد شرايط واگذار مي شود. اشخاص حقيقي و حقوقي مي توانند ضمن معرفي خويش و فعاليت هاي شان در جامعه مجازي، پيشنهاد خود را به صورت همزمان به دو آدرس الکترونيکي:
mehdi@persianblog.ir، mehdiboutorabi@yahoo.com ارسال فرمايند که در صورت موافقت اوليه، براي مذاکره دعوت خواهند شد.»
اکنون مشخص نيست بوترابي که نه به عنوان مديرعامل، نه عضو هيئت مديره و نه بازرس، نقشي در مالکيت پرشين بلاگ ندارد و مديريت آن را دو سال پيش به پولادزاده واگذار کرده است، چگونه قصد دارد به عنوان مالک پرشين بلاگ، اين سرويس دهنده را بفروشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس