کد خبر 16800
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۸۹ - ۰۰:۵۲

محمد خاتمي از حضور در مراسم عروسي فرزند قدرت الله عليخاني نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي به دليل حضور مهدي کروبي امتناع ورزيد.

به گزارش خبرنگار سياسي مشرق، در اين مراسم که شب عيد غدير و در تالار سياره واقع در ميدان بهارستان برگزار شد، چهره هايي چون موسوي خوئيني ها، مهدي کروبي، علي يونسي، علي اکبر ناطق نوري، سيد حسن و سيد علي خميني، مجيد انصاري،عبدالله نوري، غلامحسين کرباسچي، سراج الدين موسوي، محمد علي ابطحي، سيد علي و سيد مصطفي محقق داماد ،موسوي بجنوردي و برخي از نمايندگان مجلس حضور داشتند.
از سوي ديگر خاتمي با احتمال حضور کروبي در مراسم، ابتدا يکي از همراهان خود را به مراسم مي فرستد تا از حضور يا عدم حضور کروبي و موسوي مطمئن شود که با مطلع شدن از شرکت کروبي در اين مراسم ، خاتمي که در نزديکي ميدان بهارستان بود از حضور در مراسم منصرف و به منزل باز مي گردد.
به گفته يکي از ميزبانان اين مراسم خاتمي ضمن عذرخواهي براي عدم شرکت در اين مراسم گفته بود؛ چون به من گفته بودند که موسوي و کروبي حضور ندارند به اين مراسم آمدم اما فعلا بنا ندارم در مراسمي که کروبي و موسوي حضور داشته باشند شرکت کنم و اين به صلاح همه است!
 از حاشيه هاي اين مراسم مي توان به بي اعتنايي و بايکوت ابطحي توسط طيف مجمع روحانيون اشاره کرد که وي مجبور مي شود در ميان مهمانان عادي بنشيند.
از ديگر حاشيه هاي اين مراسم صحبت نکردن ناطق نوري و خوئيني ها با کروبي علي رغم اينکه توسط ميزبان سر يک ميز نشسته بودند اشاره کرد به نحوي که بعد از دقايقي موسوي خوئيني ها جاي خود را عوض کرد!  
همچنين صاحبان مجلس با کنترل شديد حاضران مانع از گرفتن هرگونه عکس و فيلم توسط ميهمانان مي شدند.
از نکات قابل توجه اين مراسم عدم دعوت خانواده عروس(موسوي بجنوردي) و داماد(عليخاني) از ميرحسين موسوي براي شرکت در مراسم بود که بارها از سوي برخي مهمانان مورد سئوال قرار گرفت که ميزبانان اعلام کردند موسوي دعوت نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس