رييس‌جمهور با تاکيد بر اينکه کسي جرات حمله نظامي به ايران را ندارد خاطر نشان کرد: به سلطه‌گران اخطار مي‌کنم که جلوي سگ‌هاي وحشي صهيونيست را بگيرند. ملت ايران خود را درگير نوچه‌هاي مستکبران در خيابان‌ها نخواهد کرد بلکه يقه‌ اربابان آنها را گرفته و بر سر جا


به گزارش مشرق به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر رئيس جمهور، رييس جمهور در جمع خانواده شهدا و ايثارگران استان مازندران گفت: جنايت ترور دانشمندان و نخبگان کشورمان به حساب کساني است که عليه ملت ايران قطعنامه صادر کردند چرا که در اين قطعنامه‌ها نام اين دانشمندان ذکر شده است و اين کار در حقيقت علامت دادن به آدم‌کش‌هاي صهيونيست است.

دکتر محمود احمدي‌نژاد با اشاره به اقدام تروريستي اخير و شهادت يکي از دانشمندان هسته‌اي کشورمان اظهار داشت: دشمنان به دنبال فتنه‌گري هستند، آنان تصور مي‌کنند که اگر جمعي از نخبگان کشورمان را با ترفندهاي جاسوسي و اطلاعاتي و مانند خفاشان شب به شهادت برسانند، مي‌توانند در حرکت رو به رشد ملت ايران خللي ايجاد کنند، اما کاملاً در اشتباه هستند.

دستان پليد رژيم صهيونيستي و اعضاء شوراي امنيت با تروريست‌ها در يک کاسه است

رييس جمهور گفت: در چنين اقدامات تروريستي بدون ترديد دستان پليد رژيم صهيونيستي و اعضاء شوراي امنيت با تروريست‌ها در يک کاسه است.
دکتر احمدي نژاد با تاکيد بر ضرورت حفاظت از جان دانشمندان و نخبگان کشورمان، اظهار داشت: بدون ترديد مامورين امنيتي با همه وجود از فرد، فرد دانشمندان و نخبگان کشورمان محافظت خواهند کرد و دشمنان آرزوي ادامه مسير ترور را به گور خواهند برد. دشمنان مطمئن باشند که پاسخ ملت ايران به اقدامات مذبوحانه آنان پشيمان کننده خواهد بود.

هشدار به توطئه گران
دکتر احمدي‌نژاد با تاکيد بر اينکه ملت ايران جنايتکاران را به ميز محاکمه خواهند کشاند، خاطر نشان کرد: اگر ملت ايران با بزرگواري از حوادثي مثل 15 خرداد و 17 شهريور و حتي جنگ تحميلي و شهادت صدها هزار نفر گذشت کرد اما به عنوان فرزند و نوکر اين ملت خطاب به توطئه‌گران و دشمنان هشدار مي‌دهم که اگر اين اقدامات تروريستي مجدداً تکرار شود تمام پرونده سياه آنان را در قبل و پس از انقلاب به جريان انداخته و آنان را به ميز محاکمه خواهيم کشاند. دشمنان بايد بدانند که شرايط ملت ايران با 30 سال گذشته تفاوت کرده است و نمي‌توانند هر آنچه اراده کرده‌اند بر ملت ايران تحميل کنند.

ملت ايران به خوبي بلد است که چگونه دشمنان خود را ادب کند

دکتر احمدي‌نژاد با اشاره به درخواست مذاکره کشورهاي غربي با ايران اظهار داشت: توسل به اقدامات تروريستي نشان مي دهد که قصد مذاکره نداريد بلکه مي‌خواهيد با ملت ايران دشمني کنيد و تاريخ نشان داده که ملت ايران به خوبي بلد است که چگونه دشمنان خود را ادب کند و به فضل الهي اين کار را انجام خواهد داد.

اخطار مي کنم جلوي سگ‌هاي وحشي صهيونيست را بگيرند

رييس‌جمهور با تاکيد بر اينکه کسي جرات حمله نظامي به ايران را ندارد خاطر نشان کرد: به سلطه‌گران اخطار مي‌کنم که جلوي سگ‌هاي وحشي صهيونيست را بگيرند. ملت ايران خود را درگير نوچه‌هاي مستکبران در خيابان‌ها نخواهد کرد بلکه يقه‌ اربابان آنها را گرفته و بر سر جاي خود خواهند نشاند.
دکتر احمدي‌نژاد افزود: تروريست‌ها انسان‌هاي بزدلي هستند که خود را در بين مردم پنهان کردند به طوري که در شهر هشت ميليوني تهران يک استاد دانشگاه که هيچگونه محافظي ندارد را با بمب به شهادت مي‌رسانند.
رييس‌جمهور با اشاره به اينکه شياطين با حرکت تعالي بخش و انسان ساز و تعالي آفرين ملت ايران مخالف هستند، تاکيد کرد: حدود سي سال است که دشمنان به شيوه‌هاي گوناگون در مقابل حرکت نجات‌بخش ملت ايران قرار گرفتند اما با ايستادگي و مقاومت وصف‌ناپذير ايرانيان در همه صحنه ها با شکست مواجه شدند. آنان جنگ را براي تحت تاثير قرار دادن انقلاب اسلامي تحميل کردند اما امروز انقلاب شکوفاتر از گذشته در جهان به پيش مي‌رود، دشمنان ملت ايران را تحريم کردند تا مردم ايران منزوي شوند اما امروز نام ايران در دنيا طنين‌انداز شده و ايران به الگو تبديل شده است.

دشمنان به دنبال فتنه‌گري هستند

دکتر احمدي‌نژاد گفت: دشمنان به دنبال فتنه‌گري هستند اما از سال گذشته متوجه شدند که فشارها و تبليغات آنها هيچگونه تاثيري در اراده ملت ايران ندارد و مردم ايران هيچ ارزشي براي سخنان آنان قائل نيستند.

شهادت راه عزت، آزادي و عدالت را نشان مي دهد

وي با بيان اينکه همه وجود شهيدان براي جامعه مفيد است و جامعه را بيمه مي کند، اظهار داشت: شهادت راه عزت، آزادي و عدالت را نشان مي دهد و هيچ کس به اندازه شهيد نمي تواند جامعه را متحول کند.

اعطاي نشان ملي ايثار خانواده شش شهيد

در ابتداي اين مراسم رييس جمهور به خانواده شش شهيد از شهداي استان مازندران که يگانه فرزندان خود را تقديم انقلاب کرده اند نشان ملي ايثار اعطا کرد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس