کد خبر 18083
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۳

دستيار ارشد رئيس‌جمهور در پاسخ به سؤالي مبني بر اينکه "گفته مي‌شود دولت از دانشمندان هسته‌اي حفاظت خواهد کرد، آيا اين موضوع در دستور کار قرار دارد" گفت: قطعا همين طور است ولي اگر در اين باره با وزير کشور صحبت کنيد بهتر است.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، مجتبي ثمره هاشمي عصر امروز شنبه در حاشيه مراسم يادبود شهيد دکتر شهرياري در دانشگاه شهيد بهشتي در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: رابطه معناداري بين سکوت کشورهاي غربي و ترور شهيد شهرياري و دکتر عباسي وجود دارد. جاي سوال وجود دارد که چطور يک دانشمند برجسته در ايران ترور مي‌شود و کساني که مدعي دفاع از حقوق انسان هستند سکوت اختيار مي‌کنند.

ثمره هاشمي اضافه کرد: جاي تعجب دارد که چطور دو دانشمند برجسته ايراني آن هم در آستانه مذاکرات بين ايران و 1 + 5 ترور مي شوند و کشورهاي غربي سکوت مي‌کنند و سؤال ما اين است که چه طور همان اسامي که ضميمه قطعنامه سازمان ملل آورده شده ‌است ترور مي شوند.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگاري مبني بر اينکه برخي نمايندگان مجلس اعلام کردند که دولت نيازي نيست در کار انتخاباتي مجلس دخالت کند، حال به نظر شما دولت در انتخابات مجلس دخالت مي‌کند؟ گفت: بايد در اين خصوص از مجلس سؤال کنيد ولي بايد توجه داشت که افراد داراي دو شخصيت حقيقي و حقوقي هستند و در زماني که در کسوت شخصيت حقوقي قرار دارند، طبيعي است که قانون حد و مرزها را معين مي‌کند.

دستيار ارشد رئيس‌جمهور تاکيد کرد: اما اين امر به اين معنا نيست که فرد در جايگاه شخصيت حقيقي هم اقدامي انجام ندهد. در حال حاضر بحث برگزاري پرشکوه انتخابات مطرح است و بايد به نحوي خدمت و فعاليت شود که در نهايت جمهوري اسلامي تقويت شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس