کد خبر 21724
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۸۹ - ۰۰:۲۳

نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد به نقل از سيد حسن نصرالله درباره حوادث سال 88 گفت: چشم ميليون ها و بلکه ده ها ميليون مسلمان و حتي غير مسلمان آزاده آن شب ها تا صبح خواب نرفت.<BR>

به گزارش مشرق به نقل از خبرآنلاين، حجت الاسلام رحيميان نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران عصر پنجشنبه در پنجمين نشست ماهيانه سازمان بسيج جامعه پزشکي که در تالار ابن سينا دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي برگزار شد به حوادث انتخابات سال گذشته اشاره کرد و گفت: عموم کساني که براي فتنه و آشوب به خيابان ها آمدند به هيچ کس راي نداده بودند. تعداد زيادي از دستگير شدگان اعتراف کردند و مشخص شد که اهل راي دادن نيستند.

وي با بيان اينکه وجه ديگر فتنه ها «خير» است گفت: مجاهد بزرگ سيد حسن نصرالله براي ما تعريف کرد که در آن شب ها با توجه به اينکه عمده رسانه هاي دنيا از سوي صهيونيست ها اداره مي شود نگران بودند. چشم ميليون ها و بلکه ده ها ميليون مسلمان و حتي غير مسلمان آزاده آن شب ها تا صبح خواب نرفت؛ عده زيادي از مومنين تا صبح اشک ريختند و براي نظام دعا کردند.

نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد که در جمع پزشکان بسيجي سخن مي گفت افزود: ولي جمهوري اسلامي ايران نه تنها محکم و استوار و مقتدر جاي خود ايستاد بلکه نقش بي بديل ولي فقيه را همگان بيش از پيش درک کردند و حتي دوستان ما در سطح دنيا اطمينان خاطرشان به جمهوري اسلامي ايران بيشتر شد.

وي با اشاره به جمله اي از امام(ره) مبني بر هميشگي بودن جنگ بين حق و باطل تا زمان ظهور امام زمان(عج) گفت: تا ما در برابر يهود و نصاري تسليم نشويم آن ها راضي نخواهند شد و دست از دشمني با ما بر نخواهند داشت.

وي با اشاره به سقوط، ‌انحطاط و انحراف برخي در حوادث بعد انتخابات گفت: با تحليل هاي قرآني بهتر مي توان علت اين سقوط و انحطاط را درک کرد و فهماند. در روايات بسياري داريم که حب دنيا بزرگترين خطر براي يک مومن است و اين مسئله يکي از دلايل انحراف برخي ها بعد از انتخابات شد.

رحيميان تصريح کرد: هنگامي که امام به قائم مقام رهبري نامه اي مي نويسد جمعي از بزرگان امروز و آن روز خدمت امام مي روند و گريه مي کنند و مي خواهند که امام نامه ديگري بنويسد؛ امام با اصرار اين ها مي پذيرد و نامه ديگري مي نويسد ولي خطاب به آنان مي گويد اما پشيمان خواهيد شد. ده سال بعد معني اين جمله امام کاملا مشخص شد.

وي با بيان اينکه امام در مصرف بيت المال بسيار دقت داشت به خاطره اي از امام اشاره کرد و گفت: در آن زمان بنده، آقاي محلاتي و شيخ صانعي به امور دفتري امام مشغول بوديم. به علت خريد خانه اي 320 هزار تومان بدهکار بودم، هرگز از بدهي ام نزد امام سخني نياورده بودم ولي روزي شاهد اين بودم که امام به کسي از نزديکانش گفت بدهي اين آقا را پرداخت کنيد. نزد امام رفتم و گفتم من عزم کردم در زندگي ام از وجوهات استفاده نکنم اگر اجازه بدهيد همين روال را ادامه دهم. روزي که تنها به خدمت امام رسيدم به من گفت اين پاکت از آن شماست. من پاکت را برداشتم و ديدم حاوي 200 هزار تومان است. اما چون از وجوهات و هداياي امام باخبر بودم دانستم که اين مقدار از طريق هدايايي که براي امام آمده به من داده است. چند روز بعد صد و بيست هزار تومان ديگر به من داد تا بدهي خود را پرداخت کنم. در حالي که اصلا نسبت به ميزان بدهي ام سخني به ميان نياورده بودم.

وي گفت: چرا بايد اين فرد که ادعاي خط امامي دارد براي سروشي که ولايت فقيه،‌ خط امام، ‌امام زمان، ‌زيارت جامعه، ‌اصل وحدانيت قرآن را انکار مي کند به مناسبت سالروز تولدش پيام دهد و او را به ملاصدرا تشبيه کند؟! انسان چرا اين گونه مي شود که همه چيز را فراموش مي کند؟! شما که هنوز مدعي خط امام هستي؟! خط امام کجا و انکار ولايت فقيه کجا؟! خط امام کجا و مورد تشويق دشمنان قرار گرفتن کجا؟!

رحيميان در پايان به ويژگي هاي خواص اشاره کرد و گفت: خواص کسي است که خود بفهمد و بصيرت داشته باشد. گاهي اوقات يک پيرزن بي سواد نيز خواص مي شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس