معاون سياسي دفتر رييس جمهور که به منظور شرکت در مراسم سالگرد حماسه نهم دي به بندرعباس رفته بود در اين مراسم در حمايت از مشايي با مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه بندرعباس به مشاجره پرداخت.

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، محمد جعفر بهداد در "همايش بزرگداشت حماسه 9دي ماه" در بندرعباس اظهار کرد: تا تقواي ديني به تقواي سياسي و اجتماعي منجر نشود، بصيرت شکل نمي گيرد. بر همين اساس، کسي که متدين باشد، اما بصير نباشد مي‌تواند به هيزم کش فتنه گران تبديل شود.

معاون سياسي دفتر رييس جمهور با هشدار نسبت به اين موضوع که فتنه بزرگتر در راه است، خاطرنشان کرد: در فتنه بعدي جريان دروغين مدعي دينداري و ولايتمداري رسوا خواهد شد که در حاشيه حوادث سال گذشته و برخي رويدادهاي امسال جايگاه آنها در نظرگاه مردم لق شده است اما همچنان فتنه مي کنند.

وي با بيان اين‌که کسي ولايتمدارتر و دلسوزتر از احمدي نژاد در کشور نيست، گفت: در دانشگاه احمدي نژاد آموختيم که در برابر سنگ اندازي ها بايد صبوري کرد. همين الان برخي از مدعيان ولايتمداري، يک انتقاد ساده و کوچک را بر نمي تابند و بلافاصله موضوع را به دستگاه قضايي مي کشانند و اصولاً جايي به غير از سيستم قضايي را براي به بند کشيدن بچه حزب اللهي ها نمي شناسند. اما احمدي نژاد به کارهاي بزرگ تر مشغول است و وقت و توان خود را صرف حاشيه ها نمي کند. برخي جريان ضد مشايي را در کشور شکل داده و در پي آن هستند تا بچه حزب اللهي ها اين پروژه را جلو ببرند. اين افراد در پي اين هستند که دولت احمدي نژاد را ليبرال، ضدولايت و ضد دين معرفي کنند. بنابراين فتنه بزرگ تر در راه است و بايد حواسمان جمع باشد.

بهداد ادامه داد: اولين بار در دوره شهرداري آقاي احمدي نژاد که سازوکارهاي عدالت طلبانه در کشور عملياتي شد، شوراي مرکزي حزب کارگزاران پس از چندين جلسه گزارش داد که مغز متفکر اين جريان فلان شخص است. بنابراين تصميم گرفتند او را تخريب شخصيت کنند. اين شخص در حال حاضر اصلي ترين يار رييس جمهور است و از بام تا شام براي اين مملکت کار مي کند. حال چه شده که اينگونه افراد طي يک عمليات رواني به نقطه ضعف احمدي نژاد تبديل مي شوند، 10 سال ديگر بايد صبر کرد تا حقايق مشخص شود.

به گزارش مشرق به نقل از آتي، در مقابل مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه بندرعباس به سخنان اين مسئول نهاد رياست جمهوري در طرفداري از اسفنديار رحيم مشايي اعتراض کرد.

پس از آنکه بهداد در سخنراني خود در بندرعباس جريان ضد مشايي را عوامل فتنه بزرگتر خواند، حجت الاسلام محمد برزگر مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه بندرعباس اظهار داشت: حساب و کتاب مشايي را از رييس جمهور جدا کنيد.
وي از مشايي به عنوان "لکه‌اي روي آينه رييس جمهور" نام برد که بايد آن را برداشت و يا چيزي روي آن گذاشت.

حجت الاسلام برزگر که ساعتي پيشتر از اعتراض لوح تقدير خود را به عنوان يکي از هاديان سياسي برتر استان هرمزگان گرفته بود، ادامه داد: کساني که به مشايي اعتراض دارند از علما و همچنين طرفداران سرسخت احمدي نژاد هستند و مشايي بايد حالا که در کنار رييس جمهوري قرار گرفته خود را درست کند.

وي سخنان رحيم مشايي درباره موسيقي را يکي از مصاديق جدي اين اعتراضات دانست که بهداد نيز در پاسخ حجت الاسلام برزگر اظهار داشت: سخنان مشايي تحريف شده و اطلاعات شما درباره موسيقي بيشتر از مشايي نيست.

حجت الاسلام برزگر اظهار داشت: اتفاقا اطلاعاتم در اين باره بيش از مشايي است. معاون سياسي دفتر رييس جمهور در مقابل اظهار داشت: پس به شما تبريک مي گويم.

اين مجادله کلامي با همين جملات به پايان رسيد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس