کد خبر 22203
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۳

مديرمسئول روزنامه ايران گفت: جريان مقابلي که فتنه 88 را مديريت کرد و امثال روزنامه ايران به نبرد با آنها پرداخت ، همين جريان همسو با مهدي هاشمي است که ما مقابله با آنها را تکليف خود مي دانيم.

به گزارش مشرق، کاوه اشتهاردي در گفتگو با فارس با منافقانه خواندن موضع گيري برخي افراد و جريانات خارج از نظام در محکوميت صدور حکم زندان و شلاق براي وي گفت : اين افراد اگر خودشان سر کار بودند در خوش بينانه ترين حالت ، من را بدون محاکمه به 10 سال زندان و 100 ضربه شلاق محکوم مي کردند.
مديرمسئول روزنامه ايران يادآور شد: اين موضع گيري ها را در ادامه سناريوي فتنه خواند و گفت : چگونه آنهايي که سال گذشته بدنبال ناديده گرفتن راي مردم بودند و با رفتارهاي خود امنيت کشور را برهم ريخته و حتي افراد بي گناهي را به کشتن دادند ، ‌امروز ژست فرهنگ و تمدن و طرفداري از حقوق ملت به خود مي گيرند و شعار دلسوزي براي اين سرباز کوچک نظام سرمي دهند .
وي افزود : اتفاقا جريان مقابلي که فتنه 88 را مديريت کرد و امثال روزنامه ايران به نبرد با آنها پرداخت ، همين جريان همسو با مهدي هاشمي است که ما مقابله با آنها را تکليف خود مي دانيم.
وي با ابراز تاسف از ورود ناگهاني دستگاه قضايي به برخورد با روزنامه ايران پس از دادگاه مهدي هاشمي که شائبه حمايت از اين مجرم فراري را در اذهان بدنبال داشت ، تاکيد کرد : اينجانب از دستگاه قضايي انتقادات جدي دارم اما آنها را دشمن مقابل خود نمي دانم ،‌ بلکه مي گويم اين يک سناريوي حساب شده است که دست هايي پنهان و اراده هايي خاص ، ‌اين قوه محترم را به برخورد با ما واداشته و همزمان خود در گوشه اي ، خوشحال و با خيالي آسوده به فتنه انگيزي هايش مشغول است.
اشتهاردي با طرح پرسش هايي درباره حوادث پس از محاکمه خود ، گفت : چه کسي در روز محاکمه اينجانب دستور اخراج خبرنگاران را از دادگاه با وجود علني بودن و اعتراض رئيس دادگاه و اعضاي محترم هيات منصفه ، صادر کرد ؟ چه افرادي تنها يک ساعت پس از برگزاري دادگاه مهدي هاشمي ،‌ با يک پيغام تلفني بخشي از دستگاه قضايي را وادار به برخورد با من کردند ؟ چرا برخي رئيس محترم دادگاه را پس از آن جلسه مورد بازخواست قرار دادند که چرا مانع از دفاعيات من نشده است ؟ چه جرياني باعث شد که با وجود صراحت قانون مبني بر فرجه مقرر براي صدور راي دادگاه ،‌ اعلام نظر قاضي 15 روز به تاخير بيفتد ؟
مديرمسئول روزنامه ايران در عين حال تاکيد کرد : انتقادات و گلايه هاي ما از قوه قضائيه ربطي به جريانات ضد انقلاب و خارج از نظام ندارد و نيروهاي انقلابي و اصولگرا آنقدر ظرفيت دارند که مشکلاتشان را خودشان حل کنند.
گروه غيرقانوني مشارکت در اطلاعيه اي که مورد استقبال جريانات ضد انقلاب قرار گرفته ، آورده است : "فارغ از خط فکري و وابستگي جناحي مديرمسئول روزنامه ايران و ظلمي که اين روزنامه در حق خيل آزاد انديشان اين مرز و بوم روا مي دارد و با دروغ زني و افترا و بهتان از همه کساني که منتقد جناح او هستند هتک حرمت ميکند ، محکوميت او به چنين حکمي نه در شان نظام اسلامي و نه در شان يک فعال مطبوعاتي است. "

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس