معاون فرهنگي، اجتماعي و راهبردي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: در دوره سازندگي و موج برخي از کارهاي اقتصادي، رهبر انقلاب به فرزندان خود فرمود من مانع از فعاليت شما نمي‌شوم اما اگر خواستيد دنبال اين فعاليت‌ها برويد نام شما مال خودتان باشد و ديگر تعلق به

به گزارش مشرق به نقل از ايرنا، محمد حسين صفار هرندي، معاون فرهنگي، اجتماعي و راهبردي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شب گذشته در گفتمان "فتنه و بصيرت" در تالار فخرالدين اسعد گرگاني شهر گرگان گفت: شناخت مقوله فتنه و راه‌هاي موجهه با آن بايد همچنان در دستور کار جامعه باشد زيرا فتنه‌ها تمامي ندارد و از ابتداي انقلاب اسلامي تاکنون، همواره افت و خيزهايي در مسير انقلاب و هجوم هايي از بيرون وجود داشته است.

وي با اشاره به پيچيدگي دشمن تصريح کرد: تعبير فتنه در مورد اين نوع از عمليات دشمن و آنچه خود ما ممکن است سبب ساز وجودش بوده باشيم، تعبير حکيمانه اي است، البته ما در مقابل دست بسته نيستيم و به موازات پيچيده شدن فتنه ها، امکان پيچيده شدن داريم و بايد همواره به خداوند پناه برده و بصيرت داشته باشيم.

فتنه سرد و بي‌ روح

وزير سابق ارشاداسلامي با بيان اينکه فقط کساني در مقابل فتنه طاقت مي‌آورند که خود را به بصيرت و صبر تطهير کرده باشند، به وقايع پس از انتخابات سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته سال محک خوردن و بصيرت بود و بدون ترديد توده مردم امتحان خوبي پس دادند و با حضور ?? ميليوني خود در آزمون انتخابات، سرافراز شدند.

وي افزود: امروز جريان موسوم به فتنه، سرد و بي روح و افسرده شده و نفس هاي آخرين خود را مي‌کشد.

فرزنداني که سابقه نوراني پدرانشان را خراب کردند

صفار هرندي در بخش ديگري از سخنانش با بيان اينکه کساني هستند که توقع همسر و فرزندان شان چنان است که همان‌ها آنها را به جهنم مي‌برند گفت: چقدر پدرها که توسط فرزندان خراب شدند و گذشته خود را تباه کردند، اين فرزندان سابقه نوراني پدران خود را خراب کردند، پدراني که پاي نهال انقلاب همه جور جانفشاني کرده بودند.

وي با بيان خاطره‌اي از رهبر معظم انقلاب افزود: در دوره سازندگي و موج برخي از کارهاي اقتصادي، ايشان به فرزندان خود فرمود من مانع از فعاليت شما نمي‌شوم اما اگر خواستيد دنبال اين فعاليت‌ها برويد نام شما مال خودتان باشد و ديگر تعلق به من نداريد، برخلاف برخي از بزرگاني که فرزندان آنها در کارهاي اقتصادي وارد شدند و به فرزندان خود اجازه دادند از رانت و وابستگي به پدران استفاده کنند.

خواصي که به دنبال توهمات دروني خود بودند

وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به محاکمه خواصي که سال گذشته مملکت را به آشوب کشيدند، خاطرنشان کرد: اين ها طبق نظر قوه قضائيه در موقع خود قطعا محاکمه مي‌شوند و ما هم تابع اين مصلحت نظام هستيم اما بالاتر از محاکمه اين افراد در دادگاه، اين ها در برابر وجدان و افکار عمومي محاکمه مي‌شوند.

وي با اشاره به اينکه برخي خواص به دنبال توهمات دروني خود بودند، گفت: در حوادث سال گذشته آمريکايي‌ها مي‌گفتند که اگر شورش داخلي در ايران صورت بگيرد؛ ما هم عمليات نجات بخش را از بيرون انجام خواهيم داد، مردم بصيرت دارند اما خواص بي‌بصيرت محاسبات را درست انجام نمي‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس