کد خبر 23007
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۷

در حکمي از سوي مسعود ميرکاظمي وزير نفت، سيد پيروز موسوي به عنوان مدير‌عامل جديد منطقه ويژه پارس جنوبي منصوب شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سيد پيروز موسوي لحظاتي پس از اين انتصاب ضمن تاييد خبر انتصاب خود به عنوان مدير عامل منطقه ويژه پارس جنوبي اظهار داشت: با حکم وزير نفت و با توکل بر خداوند اين مسئوليت را پذيرفته‌ام و اميدوار هستم که با همکاري همه دلسوزان استان بوشهر و کشور بتوانيم در پيشبرد اهداف بلند توسعه پارس جنوبي موفق شويم.

وي افزود: هر‌گونه خدمتگزاري در نظام جمهوري اسلامي افتخارآميز است و آماده خدمتگزاري به مردم شريف ايران و استان بوشهر هستيم و براي اين مهم نيازمند همکاري و همفکري همه دلسوزان هستيم.

مدير‌عامل جديد منطقه ويژه پارس خاطرنشان کرد: در 18 ماه گذشته در کنار جناب سوري تجارب ارزشمندي کسب کرديم و براي توسعه زيرساخت‌هاي منطقه و توسعه پايدار منطقه پارس جنوبي، پارس شمالي و پارس کنگان آمادگي کامل داريم.

موسوي يادآور شد: تمام تلاش خود را براي جبران عقب‌ماندگي توسعه ميدان مشترک گازي به کار مي‌بنديم و به فضل خدا حق ملت ايران را مي‌گيريم و در توسعه پارس جنوبي از رقيب خارجي خود جلو مي‌افتيم.

وي تصريح کرد: همه بايد دست به دست هم بدهيم و با تلاش مضاعف و همت مضاعف به سمت فتح قله‌هاي بلند حرکت کنيم.

بر اساس اين گزارش، عصر چهارشنبه و با حکم وزير نفت، سيد پيروز موسوي به عنوان مدير‌عامل جديد پارس جنوبي جايگزين موسي سوري مديرعامل سابق اين منطقه شد.

در بخشي از حکم وزير نفت خطاب به سيد پيروز موسوي آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالي و با استناد به مصوبه مجمع عمومي سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس به موجب اين حکم به سمت مديرعامل و نايب رئيس هيئت مديره آن سازمان منصوب مي‌شويد.

در بخش ديگري از اين حکم آمده است: تهيه طرح جامع توسعه پايدار منطقه و ساماندهي فعاليت‌هاي پشتيباني و زيربنايي آن با مشارکت و همکاري شرکت‌هاي تابعه وزارت نفت مستقر در منطقه و ذي‌نفعان کليدي، ساماندهي طرح جامع اراضي منطقه و اعمال حق مالکيت بر آنها به نمايندگي وزارت نفت، برنامه‌ريزي و پيگيري در راستاي تامين پايدار و قابل اطمينان خدمات عمومي مورد نياز شرکت‌هاي مستقر در منطقه و برنامه‌ريزي، هماهنگي و مديريت يکپارچه مجتمع بندري پارس و پروازهاي فرودگاه بين‌المللي خليج‌فارس و تسهيل در توسعه صادرات و واردات کالا در منطقه از مهم‌ترين وظايف اين مديريت است.

مسعود ميرکاظمي در ادامه اين حکم يادآور شده است: اجراي طرح‌هاي صرفه‌جويي انرژي و بهره‌برداري بيشتر از منابع انرژي و ايجاد همسويي و هماهنگي در تمام فعاليت‌هاي سازماني منطقه ويژه و پشتيباني مستمر در راستاي ايجاد بستر مناسب و تسريع در اجراي طرح‌ها و پروژه‌هاي توليد و توسعه، جلب مشارکت بيشتر بخش خصوصي و تامين منابع مالي از داخل و خارج کشور و ارتقاي کيفيت ارائه خدمات به مجتمع‌هاي مستقر در منطقه نيز از ديگر وظايف اين مديريت است.

وزير نفت در اين حکم تصريح کرده است: تمام شرکت‌ها، سازمان‌ها و واحدهاي صنعت نفت مستقر در منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس در ارتباط با حوزه‌هاي اعلام شده فوق مکلف به همکاري و هماهنگي با سازمان منطقه ويژه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس