اينجانب سيد حسين علم‌الهدي دانشجوي دانشگاه فردوسي،از سروان م.ن شاکي بوده‌ام، زيرا که ايشان در زمان دستگيري اينجانب در زمان حکومت طاغوت مرا مورد شکنجه و آزار قرار داده‌اند.اينجانب برادرم سروان م.ن را عفو کرده و در انتظار آزادي از زندان و ديدار ايشان مي‌باش

به گزارش مشرق به نقل از فارس، پس از پيروزي انقلاب اسلامي ، گروهي از بازجويان و شکنجه گران ساواک و شهرباني که در ميان مردم شناخته شده و موفق به فرار نشده بودند توسط کميته هاي انقلاب اسلامي و يا خود مردم دستگير شده و به دادگاه هاي انقلاب تحويل داده شدند . از اين ميان يکي از افسران ارتش در مشهد نيز که در اين زمينه توسط گروهي از مبارزان شناخته شده بود در بازداشت به سر مي برد.از جمله کساني که در زمان بازداشت توسط دستگاه امنيتي رژيم پهلوي ، توسط اين افسر ارتش مورد اذيت و آزار قرار گرفت شهيد سيد محمد حسين علم الهدي بود. در حالي که انتظار مي رفت که حسين علم الهدي با تنظيم شکايت نامه اي عرض و طويل عليه اين سروان ، پرونده او را سنگين تر نمايد ، وي در کمال بزرگ منشي ، طي نامه اي پرمحتوا و تاريخي ، گذشت خود را از سر تقصيرات اين عنصر ارتشي اعلام کرد و دلايل اين تصميم خود را نيز به صورتي روشنگرانه شرح داد. خبرگزاري فارس افتخار دارد که پس از سي سال براي نخستين بار اين عفونامه تاريخي را منتشر مي نمايد. شادي روح آن سيد آسماني صلوات:

 

بسمه تعالي
اينجانب سيد حسين علم‌الهدي از سروان م.ن شاکي بوده‌ام، زيرا که ايشان در زمان دستگيري اينجانب در زمان حکومت طاغوت مرا مورد شکنجه و آزار قرار داده‌اند اما در اين مرحله حساس در پيروزي انقلاب اسلامي مسئوليت‌‌ها و رسالت‌هاي همگي ما سنگين‌تر از پيش و کوله بار رسالتمان پر بارتر است. انقلاب اسلامي نياز مبرم به پشتيباني برادران ارتشي و امکاناتي‌ که در اختيار آنان مي‌باشد و تجربيات اين برادران عزيز دارد. اين سربازان که تا ديروز در اختيار طاغوت بوده‌اند هم اکنون فضاي پاک وحي و حکومت الله مي‌تواند آنان را مجاهداني با ايمان و پر قدرت بسازد که از موجوديت احکام خدا و قرآن، کتاب خدا پشتيباني کنند تا حتي ادامه دهندگان راه شهداي اسلام باشند و ياران و همرزم امام گردند و ثغور اسلام را حفظ کنند.

 

مردم ايران انقلاب کردند و دگرگون شدند و رژيم طاغوت را سرنگون ساختند. برادران ارتشي نيز بايد انقلابي در درون خود ايجاد کنند. تا بتوانند اخلاق و صفات و مظاهر طاغوتي را دگرگون سازند و تبديل به اخلاق اسلامي کنند. هم اکنون انقلاب اسلامي ما در انتظار انقلابي در درون بازوي پر قدرت خويش ارتش است، اين انقلاب است که مي‌تواند جهت حرکت و فلسفه وجودي ارتش را تغيير دهد و در نتيجه انقلاب اسلامي ما تکميل گردد زيرا انقلاب ارتش ما مکمل انقلاب مردم است. اتفاقا برادران ارتشي ما از دانشجويان و بقيه قشر‌ها، يک قدم به ميدان جهاد نزديکترند و لفظ مجاهد به آنها برازنده‌تر است.
البته مشروط به ايجاد انقلاب دروني
از ابتداي پيروزي تا کنون تمام طرح‌ها و توطئه‌هاي منافقان در تضعيف روحيه ارتش از قبيل شعار ميان تهي و بي‌محتواي ايجاد ارتش مردمي و اعلام ارتش ديگر توطئه‌ها از قبيل سمپاشي بعضي از عناصر ضد انقلاب که به لباس ارتش در آمده‌اند، با شکست رو به رو شده است و اين يک آزمايش و امتحان الهي از فرد فرد ارتش است. بهتر بگويم اتمام حجت خدا که خداي رحمان راه را براي ارتش بازگزارده تا بتواند خودآگاهانه راه خدا را انتخاب کنند و بهترين پشتيبان براي مشي (امام خميني) باشند حرف‌هايي که با برادران ارتشي دارم زياد است، خلاصه مي‌کنم، بر اساس اين ضرورت‌ها و مسائل حساس و مهم اجتماعي و سياسي و نظامي انقلاب و با توجه به عفو امام خميني که عفوشدگان تبديل به عناصر فعال و مجاهد گردند و به خدمت خدا و اسلام در آيند و با تمامي امکاناتي که در اختيار دارند در لحظه لحظه زندگي خويش راه تقوي و تزکيه را پيش گيرند، لذا اينجانب سيد حسين علم‌الهدي دانشجوي دانشگاه فردوسي، برادرم سروان م.ن را عفو کرده و در انتظار آزادي از زندان و ديدار ايشان مي‌باشم و از دادستان انقلاب اسلامي تقاضا دارم که در مورد شکايت اينجانب جرمي براي سروان م.ن قائل نشده تا پس از آزادي عنصري مجاهد و مومن در خدمت انقلاب باشند.

سيد حسين علم‌الهدي
1358/3/18

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس