مي توان با حمله نظامي به ايران و در پي آن با يکسري کارهاي سري و مخفيانه انقلاب مخملي در ايران به راه انداخت و موجبات سرنگوني نظام را فراهم کرد.

به گزارش مشرق ،در مقاله اي تحت عنوان" بمب افکن ها و موشک ها مي توانند ايران را متوقف کنند" که در روزنامه "واشنگتن تايمز" به چاپ رسيده است ژنرال بازنشسته ارتش آمريکا "توماس مکلنرني" ابراز اميدواري کرد که با انتشار اخبار حمله به ايران به بهانه توقف برنامه هاي هسته اي ايران، آمريکا بتواند با به راه انداختن انقلاب مخملي نظام ايران را ساقط کند.
اين روزنامه بعد از اينکه موفقيت حملات نظامي آمريکا به تاسيسات هسته اي ايران را وابسته به موشک هاي کروز و بمب افکن هاي B2s خوانده مي نويسد از آنجاييکه کارکنان و دانشمندان هسته اي ايران و خانواده هايشان در مجموعه هاي مسکوني خاصي زندگي مي کنند بايد با حمله به اين مناطق مسکوني و کشتن اين کارکنان برنامه هاي هسته اي ايران را براي يک نسل هم که شده عقب انداخت.
اين روزنامه با اشاره به سردرگمي آمريکا براي مقابله با ايران به نقل از يک مقام ارشد نظامي و عضوسابق ستاد مشترک ارتش آمريکا در زمان رياست جمهوري "جورج بوش" مي نويسد: در زمان جورج بوش ستاد مشترک ارتش جلساتي را براي بررسي حمله به ايران تشکيل داد ولي در آن زمان همه معتقد بودند حمله نظامي به ايران موجب انسجام بيشتر مردم ايران و حمايت بيشتر آنها از نظام جمهوري اسلامي وتضعيف گروه هاي طرفدار غرب خواهد شد.
ژنرال "توماس مکلنرني" به صراحت اعلام مي دارد : مي توان با انتشار خبر حمله نظامي به ايران و در پي آن با يکسري کارهاي سري و مخفيانه انقلاب مخملي در ايران به راه انداخت و موجبات سرنگوني نظام را فراهم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس