حقيقت اين است که "حرکت آخر" آغاز شده است و ما امروز در متن يک انقلاب عظيم جهاني به مديريت امام عصر(عج) قرار داريم. جهان در حال تلاطم و يک بيداري عظيم انساني در حال وقوع است.

به گزارش مشرق، دکتر محمود احمدي نژاد بعد از حضور در راهپيمايي 22 بهمن، در ميدان آزادي حضور يافت و طي سخناني در جمع مردم با اشاره به آرمان هاي انقلاب اسلامي و دستاورهاي انقلاب با يادآوري اين که يکي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي پيشرفت هاي علمي و صنعتي است،افزود: امروز دانشمندان ايران در تمام عرصه هاي علمي از جمله هوافضا حضور دارند، سکوي پرتاب گر و انواع پرتاب گر و انواع ماهواره و ايستگاه هاي زميني مديريت ماهواره را مي سازند و امروز در پي آن هستند که موجود زنده به آسمان بفرستند و به لطف خداوند در سال 90 موجودات زنده توسط دانشمندان ايراني براي آزمايش به فضا پرتاب مي شود و براساس برنامه ريزي صورت گرفته تا قبل ازسال 1400 اولين انسان ايراني با دستگاه هاي پرتابگر و تجهيزات ايراني که ساخت ايران است در فضا قرار مي گيرد.

 

* به جاي پسته و فرش نانوتکنولوژي هديه مي دهيم

وي تصريح کرد: تا قبل از اين کشورهاي ديگر ملت ايران را با اقلام پسته، فرش و... مي شناختند، البته آنها نيز بسيار ارزشمندند. مسوولان کشور وقتي سفر مي کردند از ايران براي همتايان خود پسته و فرش و هنر ايراني را هديه مي بردند، اما امروز به جايي رسيده ايم که وقتي مسوولان به ديگر کشورها سفر مي کنند علاوه بر پسته و هنر دستي ايران يک دستگاه پيشرفته و مجهز از پيشرفت هاي ايراني و نانوتکنولوژي ايران را به عنوان سوغات به همتايان خود هديه مي دهند.

رييس جمهور در بخش ديگر از صحبت هاي خود با اشاره به پيشرفت هاي هسته اي در زمينه کسب انرژي صلح آميز هسته اي و مانع تراشي مستکبران در اين راستا گفت: در موضوع هسته اي همه مستکبران عالم از پيشرفت هاي ملت ايران به عنوان پيش قراول و خط شکن آزادي ملت ها مي ترسيدند و تلاش مي کردند که ملت ايران به قله هسته اي دسترسي پيدا نکند، ولي اکنون ملت ايران با همت جوانان و متخصصان خود به تمام چرخه در اين رابطه دسترسي پيدا کرده است و آنها نتوانسته اند مانعي در رسيدن به اين قله شوند و شکست خوردند.

وي ادامه داد: امروز دو راه در برابر آنها وجود دارد. راه اول ادامه مسير قبلي است که اين مسير ، مسير تجربه شده اي است و آنها در اين مسير تمام قدرت مادي خود را بسيج کرده اند که ايران هسته اي نشود ولي موفق نشدند و اگر آنها اين مسير را ادامه دهند، اين راه از قبل شکست خورده است.

احمدي‌نژاد تصريح کرد: راه دومي که در برابر آنهاست اين است که همکاري کنند و راه تعامل و همکاري را به جاي تقابل در پيش بگيرند و اين به نفع آنها نيز هست.

رييس جمهور خطاب به آنها گفت: اگر تعامل و همکاري کنيد، اين به نفع شماست و اگر براي همکاري آماده ايد استقبال مي کنيم، اما اگر با خيالات خام خود بخواهيد طاقچه بالا بگذاريد و مانع تراشي کنيد، بدانيد که اين ملت راه خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران، احمدي نژاد در بخش ابتدايي سخنان خود با بيان اين که خداوند بزرگ را سپاسگزارم که توفيق درک فجر ديگري از انقلاب اسلامي را به ما بخشيد، گفت: سي و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را به ملت بزرگ ايران و جامعه بشري صميمانه تبريک مي گويم. حرکت تاريخ ساز ملت ايران سي و دو ساله شد و يک گام به اهداف بلند خود نزديک شد.

وي با اشاره به اهميت و تاثير انقلاب اسلامي در عرصه جهاني افزود: انقلاب اسلامي بعد از 32 برخلاف حرکت ها و نهضت هاي معمول دنيا، نه تنها کم فروغ يا منحرف نشده است، بلکه پرشورتر، پرقدرت تر ، زنده تر و شاداب تر از روز اول نه تنها در ايران، بلکه در عرصه بين المللي حضور شفاف ، اثرگذار و سرنوشت ساز دارد.

احمدي نژاد با بيان اين که انقلاب اسلامي نتيجه يک انديشه، آرمان و مقاومت ستودني است و حفظ آن و تداوم انقلاب نيازمند همين انديشه، ايستادگي و مقاومت است، گفت: اين انقلاب داراي مباني و آرمان هايي است و مهمترين بخش انقلاب توجه به انسان و احياي کرامت انساني است، همه پيامبران الهي آمدند تا حقيقت انسان را به انسان معرفي کنند و آمده اند که انسان را در مسير کمال الهي هدايت کنند.آمده اند که بگويند انسان خليفه خداست و بايد تجلي اسماء الهي در عالم باشد. انسان بايد مظهر علم، خلاقيت و صفات خداوند باشد. البته اين را نيز فرموده اند که تجلي اين صفات در انسان و رسيدن به قله کمال تنها و تنها در سايه حرکت در مسير توحيد و عبوديت ممکن است و واسطه حرکت انسان و حلقه اتصال انسان به آسمان انسان کامل و راه نوراني امامت و ولايت است.

وي با بيان اين که هنوز انسانيت انسان به معناي عميق و گسترده آن شکوفا نشده است، گفت: آنچه که خداوند خلق کرد و خواست انسان به آن نقطه برسد، هنوز به طور کامل انسان به آن نرسيده و محقق نشده است.

رييس جمهور ادامه داد: در طول تاريخ جريانات فکري و سياسي يکي پس از ديگري آمدند و هر کدام در پي منافع گروهي و طايفه‌اي حقيقت انسان را پايمال کردند.

وي با اشاره به سرنوشت انديشه مارکسيستي گفت: انديشه سرمايه داري نيز امروز همان کاري را مي کند که آن انديشه مارکسيست مي کرد و در واقع نتيجه اين انديشه تحقير و له کردن انسان هاست و انديشه سرمايه داري نيز در حال افول است.

وي با اشاره به جنايت هاي سرمداران انديشه سرمايه داري و ايجاد ياس ونااميدي در عرصه جهاني از حاکميت اين انديشه گفت: اما در اوج ياس و نابودي بشر، انقلاب اسلامي آمد، امام آمد، ملت بزرگوار ايران با يک لبيک تاريخي و تاريخ ساز به امام پيوست و با اين انقلاب عظيم بيداري انسان ها و بيداري جهاني پايه گذاري شد و راه احيا و بازيابي کرامت و حقيقت انسان در پيش روي ملت ايران و جامعه بشري قرار گرفت.

وي ادامه داد: در واقع وجهه اول انقلاب احياي کرامت انساني، حقيقت، ماموريت و ظرفيت عظيم انساني است.

احمدي نژاد در ادامه سخنان خود گفت: وجهه دوم انقلاب پيگيري آرمان حکومت جهاني که سرشار از يگانه پرستي و عدالت است، مي‌باشد . در واقع بدون حاکميت عدالت و توحيد در جهان امکان شکوفايي انسان ، امکان عدالت و کرامت انساني وجود ندارد و همه پيامبران الهي آمده اند تا بشريت را در مسير اين آرمان بزرگ هدايت کنند.

وي افزود: همه پيامبران آمده اند که بشريت را يک گام به سمت نقطه موعود هدايت کنند. آمده اند تا آرمان توحيد، عدالت را به بشر معرفي کنند و در واقع عدالت مهمترين دستور کار انبيا الهي است؛ چرا که لازمه شکوفايي انسان برپايي عدالت در سايه توحيد است. عدالت مقدمه شکوفايي انسان است تا عدالت بر زمين حاکم نشود ،استعدادهاي الهي انسان فرصت بروز و ظهور پيدا نمي کند.

وي همچنين خاطرنشان کرد: عدالت زمينه ساز شکوفايي استعدادهاي انسان است. برپايي حکومت جهاني که سرشار از توحيد و عدالت باشد، آرمان همه انبياي الهي بوده است. همه اوليا و صالحان آمده اند تا کاروان بشر را به سمت نقطه نوراني هدايت کنند و اين وعده تمام انبياي الهي است که اگر محقق نشود اساس خلقت انسان ابتر است.

احمدي نژاد ادامه داد: ملت ايران، ملت هاي مظلوم و عدالت خواه؛ انقلاب اسلامي آمد و در نقطه مقابل انديشه مادي منقطع از آسمان قرار گرفت و فرياد توحيد و عدالت جهاني را سر داد و امروز بر همگان روشن شده که حاکميت توحيد و عدالت در جهان بدون حکومت انسان کامل ناشدني است.

وي تصريح کرد: اين انقلاب در حقيقت ثمره تلاش و فداکاري تمام انبيا و اولياي الهي مسلمانان ، مجاهدان و در واقع تحقق اهداف و آرمان هاي همه آنهاست. اين انقلاب متعلق به تمام انسان ها است. انقلاب اسلامي ما در متن حرکت عمومي جهان به سمت نقطه موعود و بازگشت انسان به فطرت الهي قرار دارد.

وي افزود: 22 بهمن در حقيقت سرآغاز حکومت الله بر جهان است.

احمدي نژاد در بخش ديگر از صحبت هاي خود گفت: هر فجر يک گام به جلو و يک تولد جديد است. يک افق جديد و بالاتر و حرکت نو و توفنده است.

وي در ادامه به برخي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي اشاره کرد و گفت: يکي از مهمترين دستاوردهاي انقلاب احياي خودباوري است. تمام سلطه گران براي ادامه سلطه خود بر ملت ها تلاش مي کنند، خودباوري را از ملت ها بگيرند، ولي انقلاب اسلامي امد و خودباوري را در بين ملت ايران زنده کرد و ملت ايران قدرت ، عظمت و توانمندي خود را يکبار ديگر باور کرد و ما امروز باور داريم که هيچ آرمان و هدفي هر قدر بزرگ از دسترس ملت ايران و جوانان ملت ايران دور نخواهد بود.

وي گفت: دستاورد ديگر انقلاب اسلامي احياي عزت و استقلال ملت ايران بود، امروز ملت ايران جزو مستقل ترين و عزيزترين ملت هاست.

وي با بيان اين که انقلاب باعث همدلي و همبستگي شد، تصريح کرد: از دستاوردهاي ديگر انقلاب اسلامي پيشرفت هاي علمي و صنعتي است.

به گزارش ايسنا رييس‌جمهور در ادامه گفت: امروز دانشمندان کشور ما در عرصه بيوتکنولوژي، ساخت داروهاي جديد، روش‌هاي جديد درماني و سلول درماني در رده‌هاي بالاي جهان حرکت مي‌کنند.

احمدي‌نژاد در ادامه سخنراني خود در جمع راهپيمايان 22 بهمن با بيان اين مطلب افزود: مردم ايران در بخش صنعت به سرعت در حال پيشرفت هستند. چنانچه طي چهار، پنج سال ظرفيت فولاد، سيمان و پتروشيمي دوبرابر شده و صنايع ديگر مانند آلومينيوم، مس و بقيه صنايع مادر به همين شکل پيشرفت داشته است.

رييس‌جمهور تاکيد کرد: امروز يک حرکت سنگين سرمايه‌گذاري در بخش صنعت کشاورزي در تمام ايران در جريان است.

وي دستاورد ديگر انقلاب را عمران و آباداني کشور برشمرد و با بيان اين‌که عمران و آباداني در ايران طي سه مقطع انجام شده است، گفت: بخشي از عمران و آباداني کشور پيش از اسلام و در دوره‌هاي امپراطوري‌هاي چند صدساله رخ داده که قسمتي از ميراث فرهنگي ما متعلق به آن دوران است.

احمدي‌نژاد با اشاره به مقطع تاريخي ديگر در زمينه عمران و آباداني کشور، دوران اساسي سازندگي کشور را عصر صفويه دانست و ادامه داد: در اين دوران آباداني گسترده‌اي انجام شد و بخش زيادي از ميراث فرهنگي امروز متعلق به آن دوران است.

وي دوران سوم سازندگي در کشور را دوره جمهوري اسلامي و انقلاب دانست و افزود: از روي علم و آگاهي مي‌گويم که سازندگي کشور طي 30 سال گذشته نسبت به همه تاريخ ايران بي نظير است.

رييس‌جمهور افزود: با وجود اين‌که حدود 150 سال حضور استعمارگران و دولت‌هاي بي لياقت مانع از عمران کشور شده بود و شهرها، روستاها، کشاورزي، علم و صنعت را به سمت نابودي برد، اما امروز حرکت سازندگي در تمام ايران و در تمام عرصه‌ها ادامه دارد و را‌ه‌ها، فرودگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، بنادر، آب، برق، گاز و... به سرعت در حال پيشرفت و خدمت رساني است.

رييس قوه مجريه دستاورد ديگر انقلاب را حرکت در جهت اجراي عدالت توصيف کرد و گفت: پيش از پيروزي انقلاب اسلامي مجموع توليد کشاورزي سالانه کشور حدود 25 ميليون تن بود اما امروز با افتخار اعلام مي‌کنم که توليد کشاورزي ما از مرز 100 ميليون تن در سال گذشته است.

* دوباره درباره هدفمندي با مردم سخن خواهم گفت

وي با اشاره به اجراي قانون هدفمند کردن يارانه‌ها در راستاي اجراي عدالت اظهار کرد: به زودي مجددا با مردم در مورد هدفمندي يارانه‌ها، دستاوردها و ادامه اين راه سخن خواهم گفت اما بدانيد که هوشمندي، تعهد، وحدت و عزتي که شما در اجراي اين قانون و برنامه تحول آفرين اقتصادي از خود نشان داديد جايگاه ايران و عظمت آن را در معادلات جهاني 100 پله بالا برد و امروز دنيا نسبت به اقتدار و عظمت ملت نگاه ديگري دارد.

رييس‌جمهور با تشکر صميمانه از همه اقشار مردم به موضوع توزيع سهام عدالت اشاره کرد و ادامه داد: تا امروز بيش از 39 ميليون نفر سهام عدالت دريافت کرده‌اند و ان‌شاءالله با برنامه‌ريزي‌هايي که صورت گرفته به زودي اين ميزان به 45 ميليون نفر خواهد رسيد.

* رکورد تاريخي دولت در سفرهاي استاني

وي با بيان اين‌که دولت تلاش کرده تمام فرصت، توان و بودجه خود را در سراسر کشور به صورت عادلانه توزيع کند به سفرهاي استاني دولت اشاره کرد و گفت: 85 سفر استاني طي 5 سال و نيم، يک رکورد تاريخي و جهاني است. زماني که در ابتداي دولت نهم بحث سفر استاني مطرح شد برخي نگران بودند و مي‌گفتند که اين کار، نشدني است اما وقتي حرکت آغاز شد ديديم که کل دولت 85 بار به استان‌ها سفر کرد.

وي 17 هزار و 800 مصوبه را از جمله دستاوردهاي 85 جلسه هيات دولت در سفرهاي استاني بر شمرد و خاطرنشان کرد: اين مصوبات در سه سفر، به ميزان 97 درصد، 73 درصد و 40 درصد در مسير اجراست و مصوباتي که هم اجرا شده است در سفر اول به ميزان 70 درصد، در سفر دوم به ميزان 43 درصد و در سفر سوم به ميزان 17 درصد به انجام رسيده است.

* همت دولت در مقاوم سازي خانه هاي روستايي

رييس‌جمهور با بيان اين‌که همه ايران امروز به کارگاه ساختن و سازندگي تبديل شده است، به بازسازي يک ميليون و 100 هزار مسکن روستايي اشاره کرد و گفت: ان‌شاءالله هيچ وقت بلاياي طبيعي مانند زلزله و سيل در کشور نباشد اما شاهد بوديم که در زلزله‌هاي اخير کمترين تلفات به نسبت شدت زلزله وجود داشت که بخشي از اين امر مربوط به بازسازي و مقاوم سازي منازل روستايي بود.

احمدي‌نژاد يادآور شد: در بخش کنترل قيمت مسکن و توزيع حقوق طبقات گوناگون از جمله بازنشستگان گام‌هاي بسيار خوبي برداشته شد. در زمينه اشتغال نيز امسال با حمايت جوانان و کارآفرينان، يک ميليون و 600 هزار شغل ثابت ايجاد شده و ان‌شاءالله تا قبل از پايان دولت دهم در ايران مشکلي به نام بيکاري جوانان وجود نخواهد داشت.

* آرمان دولت را علي رغم همه فشارها، کارشکني‌ها و توهين‌ها ادامه مي دهيم

رييس‌جمهور با بيان اين‌که سهميه بندي ظرفيت‌ها موجب شده که تحصيلات عالي به عمق روستاها کشانده شود، اظهار کرد: اجراي کامل عدالت، سخت‌ترين و ضروري‌ترين مرحله براي کمال انسان است. پيامبران الهي در اين راه فشارهاي فراواني را تحمل کرده‌اند و امروز نيز دولت شما از جهات گوناگون تحت فشار قرار دارد و مورد هجمه است اما با قاطعيت مي گويم که پيگيري آرمان عدالت، تعهد ما به ملت بزرگ است و علي رغم همه فشارها، کارشکني‌ها و توهين‌ها اين راه نوراني را تا انتهاي دنبال خواهيم کرد و حسرت را به دل دشمنان خواهيم گذاشت.

رييس‌جمهور دستاورد ديگر انقلاب را حضور در عرصه مديريت جهاني و اثرگذاري در مناسبات بين المللي دانست و خاطرنشان کرد: ايران توانسته پيام رهايي بخش توحيد را در گوش بشريت امروز زمزمه کند.

وي با بيان اين‌که موارد ذکر شده بخشي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي است، اظهار کرد: البته ضعف‌ها و مشکلاتي نيز در گوشه و کنار به طور فرعي و اصولي وجود دارد که بايد اين مشکلات را با توکل به خدا و دست مردم برطرف کنيم.

رييس جمهورهمچنين تصريح کرد: انقلاب اسلامي يک آغاز بود اما هرگز يک پايان نخواهد بود.

* حرکت آخر آغاز شده است

احمدي نژاد در ادامه سخنان خود در جمع راهپيمايان 22 بهمن با اشاره به اوضاع امروز جهان تصريح کرد: مديريت جهاني با امام عصر(عج)، آن انسان کامل و ذخيره الهي است که نقطه اشتراک همه انسان هاي فطري ، موحد و عدالت خواه بوده و هر کس و هر ملتي که خود را در مسير عدالت قرار دهد و براي ترويج توحيد و عدالت قيام کند، تحت مديريت و ياري ايشان خواهد بود.

وي افزود: حقيقت اين است که حرکت آخر ، آغاز شده است و ما امروز در متن يک انقلاب عظيم جهاني به مديريت آن عزيز قرار داريم. جهان در حال تلاطم و يک بيداري عظيم انساني در حال وقوع است.

رييس جمهور دست مديريتي امام زمان(عج) را قابل مشاهده دانست و خاطرنشان کرد: دل ها و انديشه ها به ضرورت حاکميت يک انسان کامل متصل به آسمان گرايش يافته است. امام(ره) بارها فرمودند که دست الهي در کار است و رهبري عزيز انقلاب نيز بارها همين حقيقت را بيان فرمودند.

احمدي نژاد اظهار کرد: بيداري و حرکت در جهان منحصر به ايران، خاورميانه، شمال افريقاو مصر و تونس نيست، بلکه در همه جاي جهان از جمله در آمريکاي لاتين، آفريقا، اروپا و آسيا اين حرکت آغاز شده و گرايش به توحيد، عدالت و عدالت گستر حقيقي، روز افزون است.

وي خطاب به ملت ايران گفت: عزيزان من شما در تبعيت از امام راحل و خط نوراني ولايت و امامت، با نثار موجوديت خود و با هوشمندي ، همدلي، وحدت، مجاهدت و ايستادگي بي نظير، توحيد، عدالت، آزادي و عزت خود را احيا کرديد، اما بايد مراقب باشيد زيرا تحقق اين آرمان هاي بلند نيازمند حفظ عوامل اصلي انقلاب است.

رييس قوه مجريه همچنين تصريح کرد: اگر مي خواهيم همچنان پرچمدار توحيد و عدالت باشيم، بايد مثل هميشه در مسير مستقيم انقلاب، مصمم باشيم و در همه عرصه هاي اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي، سياسي، زمامداري صالح، قضاوت، ساختار اداري، قانونگذاري و تربيت ف الگو شويم.

* نگذاريم لاابالي گري و تحجر حرکت ملت ما را سست کند

وي افزود: بايد مراقبت کنيم که خدايي ناکرده لاابالي گري از يک سو يا تحجر از سوي ديگر قدرت حرکت ملت ما را سست نکند. اگر خدايي ناکرده در گوشه و کنار بي تفاوتي حاصل شده و از توجه به اصول و امام(ع) غفلت شود و برخي خودخواهي ها غلبه کند، نبايد انتظار داشت که مسير عزت و سرافرازي کشور ادامه يابد.

احمدي نژاد اخلاص در عمل، توجه به توحيد، پافشاري بر عدالت، وحدت و تمسک به حبل الله و خط نوراني ولايت و امامت را رمز سربلندي کشور دانست و يادآور شد: نبايد اجازه داد عده اي خودخواه دستاوردهاي انقلاب را قرباني ارضاي تمايلات مادي بي پايان خود کنند، زيرا عده اي از افراد طرد شده تلاش مي کنند وجوه نوراني ملت را مخدوش کنند، اما اطمينان دارم که ملت بزرگ ايران همچنان قدر حرکت و عزت خود و عنايات الهي را مي داند و حرکت در اين صراط مستقيم را رها نمي کند و به فضل الهي همه دشمنان و بدخواهان خود را ناکام خواهد گذاشت.

وي گفت: کساني که خود را مالک ملت ، مالک ايران و مالک انقلاب مي دانند يا از ابتدا اهل مبارزه نبودند و دروغ مي گفتند و يا امروز فرسوده و سازشکار شده اند، اين افراد بدانند که عموم ملت و نسل هاي جديد، مومن تر ، هوشمندتر و انقلابي تر کار را ادامه مي دهند و پرچم افتخار ايران را بر بام عزت جهان برخواهند افراشت.

رييس جمهور خطاب به ملت ها اظهار کرد: به فضل الهي مستکبران امروز در بن بست قرار گرفته اند و شميم رهايي در عالم منتشر شده است. تنها راه رهايي، بازگشت به فطرت الهي و راه انبياست و در اين مسير همه بايد با يکديگر متحد باشند و از قدرت هاي فاسد نهراسند زيرا پيروزي نزديک است.

احمدي نژاد خطاب به ملت هاي اسلامي و به ويژه مردم مصر و تونس گفت: هوشيار باشيد زيرا آزادي و اعمال حاکميت حق شماست. شما حق داريد که درباره مسايل کشوري و جهاني خود آزادانه اعمال نظر کنيد. انتخاب نوع و شخص حاکمان حق شماست و شما حق داريد که توحيد ، عدالت و عزت را مطالبه کرده و در راه تحقق آن مجاهدت کنيد.

رييس جمهور ادامه داد: قدرت اجتماع خود را که برامده از قدرت خداست بشناسيد و از آن به خوبي استفاده کنيد. براي خدا حرکت کنيد و بدانيد که حق پيروز است و باطل رفتني است.

وي خاطرنشان کرد: راه مبارزه با طواغيت و شياطين، راه طولاني است و نيازمند مجاهدت، عشق، اخلاص، هوشمندي و فداکاري است. همگان بايد مراقب طراحي شياطين باشند. کساني که جنايات بي شماري کرده اند، امروز زشت ترين اقدامات را به کار مي گيرند و با روش هاي جديد به دنبال چپاول ثروت ها و دست اندازي به حقوق ملت ها هستند.

وي ادامه داد: اين شياطين قيافه دوست به خود گرفته اند و مي خواهند خود را دوست ملت هاي منطقه و شمال آفريقا جا بزنند. در حالي که به دنبال نيات شيطاني شان هستند. در اين فضا بايد همه با هم باشند، زيرا لطف خدا شامل حال موحدين متحد است.

رييس جمهور تاکيد کرد: ملت ايران دوستدار شماست و از حق انتخاب شما حمايت مي کند. سلام خدا بر شما و مجاهدان راه توحيد و عدالت و بشارت باد بر شما، راه پيروزي ، عزت و سرافرازي است.

احمدي نژاد خطاب به مستکبران نيز اظهار کرد: شما ديگر به آخر خط رسيده ايد و به ويژه در 100 سال اخير کارهايي کرده ايد که روي جنايتکاران تاريخ سفيد شده است.

رييس جمهور با بيان اين که امروز دو راه پيش رو داريد، راه اول را راه پيوستن ملت ها عنوان کرد و افزود: لازم نيست که شما براي ملت ها دلسوزي کنيد. ما را به خير تو اميد نيست، شر مرسان. شما در تمام جنايات رژيم صهيونيستي و ظلم هايي که به مردم منطقه شده است شريک هستيد. اگر مي خواهيد ملت ها به شما اعتماد کنند اولا در امور کشورها و ملت هاي منطقه از جمله مصر و تونس دخالت نکنيد.

احمدي نژاد با اشاره به پايگاه هاي نظامي در منطقه اظهار کرد: شما در عراق و افغانستان چه کار مي کنيد و اين پايگاه نظامي براي چيست؟ شما دلسوز ملت هاييد يا يک شيطان فريبکار و دغل کار؟

وي تاکيد کرد: علاوه بر اين بايد همان طور که رژيم صهيونيستي را آورديد و بر منطقه تحميل کرديد، آنرا جمع کنيد و منطقه را از شر آن آزاد کنيد. رژيم صهيونيستي نقطه اشتراک زشتي هاي زشتکاران تاريخ و نقطه مشترک دشمني همه ملت هاي جهان است. منطقه را دست مردم بدهيد و اين وليده شيطاني جنايتکار را جمع کنيد.

وي گفت: اگر تصور کرده ايد که با سر دادن شعار ايجاد دو دولت و فريبکاري مي توانيد رژيم صهيونيستي را حفظ کنيد، سخت اشتباه کرده ايد. بهتر است که با جريان توحيد و عدالت همراه شويد.

احمدي نژاد اضافه کرد: اگر با فريبکاري به دنبال بسط سلطه خود و نجات رژيم صهيونيستي باشيد، بدانيد که دست قدرت ملت ها شمارا به زودي در دادگاه عدالت، مجازات خواهد کرد و از کارهاي ظلمتان به زير خواهد کشيد.

وي گفت: با وجود همه طراحي هاي پيچيده و شيطاني، به لطف خدا و با هوشمندي ملت ها به زودي خاورميانه جديد بدون وجود آمريکا و رژيم صهيونيستي محقق خواهد شد و در آن خاورميانه، مستکبران هيچ جايي نخواهند داشت.

* جهان به زودي جهان بدون صهيونيسم را تجربه مي کند

رييس جمهور ابراز اميدواري کرد که تمام جهان به زودي حقيقت شيرين جهان بدون صهيونيسم ، سلطه و زور را تجربه خواهد کرد.

احمدي نژاد در بخش پاياني سخنان خود از همه ملت ايران به خاطر خوبي ها و بزرگواري ها تشکر کرد و گفت: از همه اقشار مردم که امروز در سرتاسر اين سرزمين الهي با حضور نوراني خود فجر 32 را به آغازي جديد و جهشي بزرگ در جهان تبديل کرده اند و براي تحقق کامل حکومت الله بر جهان ميثاق مجدد بسته اند تشکر مي کنم.

* رهبري گرانقدر با تدبير و هوشمندي بار سنگين انقلاب را به دوش مي‌کشند

وي گفت: از رهبري معظم انقلاب که با هوشمندي و تدبير بار سنگين انقلاب را به دوش مي کشند تشکر مي کنم.

رييس جمهور اظهار کرد: به همه ملت هاي جهان که با کاروان حقيقت و پرچم عدالت و توحيد حرکت مي کنند، مي گويم که اميدوار باشيد زيرا پيروزي نزديک است.

احمدي نژاد افزود: به طور ويژه از مظهر مقدس مولايمان حضرت ولي عصر(عج) به خاطر همه عنايات ، توجهات، الطاف بيکران و کرامت هايشان سپاسگزارم و از خداوند مي خواهم که وجود شريف ايشان از همه بلايا محفوظ بدارد و قلب مهربانشان را از ملت ما و رهبري انقلاب راضي و خشنود بگرداند.

وي در پايان اظهار کرد: سلام و درود خدا بر روح امام (ره) آن انسان وارسته و مجاهد به خدا پيوسته و ياران گرانقدرش که اين راه نوراني را گشودند و سلام خدا بر شهيدان ، جانبازان و آزادگان و خانواده ايثارگران. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس